Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 17:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Unflict the forest :$
Kan het kloppen dat de screech meer op rechts staat staat dan mijn linker speaker?

Unflict nightmare is ook top, alleen lijkt het alsof ie van 150bpm naar hardcore bpm is gezet.


Ja dat hoor je goed, die zit erg vervelend naar rechts gepanned.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Basxt schreef:
Unflict the forest :$
Kan het kloppen dat de screech meer op rechts staat staat dan mijn linker speaker?

Unflict nightmare is ook top, alleen lijkt het alsof ie van 150bpm naar hardcore bpm is gezet.


Ja dat hoor je goed, die zit erg vervelend naar rechts gepanned.


Ah, shit hoor het nu ook inderdaad. Ga ik fixen, thanks voor het opmerken! Nightmares heeft wat de melodie betreft wat meer energie als deze op 160BPM staat (in de huidige preview is deze 165) had de track tijdens het maken constant op deze BPM staan, ook op 150 geprobeerd maar dan vond ik het te traag... Ben wel van plan er een 150BPM edit van te maken nog met een andere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 20:19 
 
Hardtraxx Newbie

@ Evasive

Hele vette tracks. Vind Nightmares wel het beste. Die knalt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 20:53 
 
Hardtraxx Addict

evasive schreef:
@M Unic, unieke track goed gedaan! Acid sounds zijn goed gelukt, kick vind ik persoonlijk minder maar past wel goed bij dit opzetje. Denk dat het idee dat je had goed in de uitvoering gelukt is. Enige verbeterpuntje zou zijn dat je nog even naar een aantal van je kickrolls kijkt, die lopen niet overal helemaal lekker. Ohja, dikke credits voor je vocals ook ;)

Ik heb zelf de afgelopen maand een viertal tracks afgerond, voornamelijk aan de raw kant met wat melodieus... Met nog een hardcore track als WIP.

Hoop dat jullie nog tips voor verbeteringen hebben :)











Fantastische tracks! Weinig op aan te merken eigenlijk. Goed bezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
sjuul schreef:
Kick gaat nog wel

Dat komt omdat die kick geript is uit Radical Redemption & Hard Driver - United From The Start... xd
T is ook duidelijk te horen dat dhr. Fantazoo wat betreft productieskills nog lang niet goed genoeg is om dergelijke kicks te kunnen maken...


Kick-gedeelte is dus door de ander gedaan, excuses hiervoor :$
Wat de rest van je commentaar betreft, hoe kan ik de screeches dan verbeteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

evasive schreef:




Vett! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 18:58 
 
Hardtraxxer

Ik zou nightmares denk ik wat lekkerder vinden als ie wat langzamer was. Het klinkt nu een beetje alsof je een track hebt gemaakt op 150 bpm en hem daarna gewoon versneld hebt naar hardcore tempo. De rest van de tracks vind ik erg lekker klinken.

Nu een projectje van mij van een tijdje geleden, in de tussentijd wel weer wat bijgeleerd en weer bezig met betere dingen maar toch.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 11:07 
 
Hardtraxxer

Hallo Iedereen!

Hier een preview van onze euphorishe track 'Rock It'
Geprobeerd een 'saifam' achtige intro te maken met een heerlijke decibel climax!
De track is nog niet helemaal af maar grotendeels wel :P Benieuwd naar jullie mening en eventuele feedback!



Cheers,
Ilja, Eli & Jordi aka Unnatural Source
:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:40 
 
Hardtraxxer

Nee? Ga je geen feedback geven aan anderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EvilNoize schreef:
Nee? Ga je geen feedback geven aan anderen?


Als je al een eigen Facebook pagina hebt, hoef je geen feedback te geven ofzo. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:44 
 
Hardtraxxer

EvilNoize schreef:
Nee? Ga je geen feedback geven aan anderen?

Sorry, we hebben deze even snel geplaatst omdat we zelf heel druk zijn... ik (Ilja) en Eli werken veel en Jordi zit nog op school.. v.d week zullen wij even de tijd nemen om wat mensen feedback te geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 16:37 
 
Hardtraxxer

EvilNoize schreef:
Ik zou nightmares denk ik wat lekkerder vinden als ie wat langzamer was. Het klinkt nu een beetje alsof je een track hebt gemaakt op 150 bpm en hem daarna gewoon versneld hebt naar hardcore tempo. De rest van de tracks vind ik erg lekker klinken.

Nu een projectje van mij van een tijdje geleden, in de tussentijd wel weer wat bijgeleerd en weer bezig met betere dingen maar toch.




Woooowwwww wat een lekkere plaat man! Kei lekker dit _O_


Ik ben nog niet zo goed.. Maargoed, ik ben de laatste tijd ook aan iets bezig.

De melodie komt uit een melody pack, de hoofdreden van dit nummer is ook mijn lead design verbeteren (Wat volgens mij aardig gelukt is :) )

[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/29379038/file.html[/zippy]

(heerlijk die zippy tags)

Aan de kick werk ik nog. Dit is nog de oudere versie er van. De punch is bij de "nieuwe" versie al harder en komt beter naar voren.

Veel luister plezier denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EvilNoize schreef:
Ik zou nightmares denk ik wat lekkerder vinden als ie wat langzamer was. Het klinkt nu een beetje alsof je een track hebt gemaakt op 150 bpm en hem daarna gewoon versneld hebt naar hardcore tempo. De rest van de tracks vind ik erg lekker klinken.

Nu een projectje van mij van een tijdje geleden, in de tussentijd wel weer wat bijgeleerd en weer bezig met betere dingen maar toch.



Klinkt best! Sommige stukjes lijken een beetje LQ door een wat lijkt aanwezige static white noise.

De kick klinkt alsof er ergens op ingeslagen wordt door iets, wat echt vet is. Moet live echt hard gaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 19:11 
 
Hardtraxxer

@Re-amp: Je track heeft een super lekkere vibe ! Lekker zomers. Ookal ben ik zelf meer van de raw, kan ik dit soort hardstyle zeker respecteren.

Je kick klinkt een beetje static. Hiermee bedoel ik dat er niet echt "movement" in je kick zit. Als je de decay wat korter maakt klinkt ie denk ik veel beter ! Er zit al een geweldig karakter in en dat kan je er nog meer uithalen als je wat meer mids en highs erin gooit. Zoals je zelf zei, moet de punch nog wat beter doorkomen.

Ik vind je leadsound erg prettig om aan te horen, hij is alleen nog een klein beetje dun, Iets meer layers, wat compressie of wat stereo-imaging kan dat nog wat verbeteren denk ik. Ik vind de opbouw van je nummer ook best lekker klinken met de piano enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 21:13 
 
Hardtraxxer

EvilNoize schreef:
@Re-amp: Je track heeft een super lekkere vibe ! Lekker zomers. Ookal ben ik zelf meer van de raw, kan ik dit soort hardstyle zeker respecteren.

Je kick klinkt een beetje static. Hiermee bedoel ik dat er niet echt "movement" in je kick zit. Als je de decay wat korter maakt klinkt ie denk ik veel beter ! Er zit al een geweldig karakter in en dat kan je er nog meer uithalen als je wat meer mids en highs erin gooit. Zoals je zelf zei, moet de punch nog wat beter doorkomen.

Ik vind je leadsound erg prettig om aan te horen, hij is alleen nog een klein beetje dun, Iets meer layers, wat compressie of wat stereo-imaging kan dat nog wat verbeteren denk ik. Ik vind de opbouw van je nummer ook best lekker klinken met de piano enzo.



Hey!

Bedankt voor je tips

kick werk ik nog aan en met deze tip weet ik nog wat ik moet verbeteren.. Is mijn 1e kick dusja XD.

De lead is dun. Dat heb ik al eerder gehoord, ik gebruik nu 11(?) layers voor de Lead, allemaal Sylenth1. Layers genoeg denk ik, alleen hoe kan ik meer Stereo Imaging toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 21:36 
 
Hardtraxxer

Als dat je eerste kick is moet je heeeel blij wezen. Tis een gigantische kick voor een eerste kick. Ga zo door !

Qua je lead: 11 layers??!!! Dat is me toch een partij vreselijk veel. Ik zou beginnen met wat layers schrappen. Met 2 รก 3 of misschien 4 layers kan je een flink dikke lead maken. Ik denk dat je per layer wat meer moet focussen op de FX. Bij die paar layers moet je dan wat meer aandacht besteden aan compressen, EQ'en, stereo-imagen en misschien nog wat distortion.

Het stereo-imagen kan je doen door een stereo-enhancer te gebruiken. Het geeft vaak een goed resultaat om je verschillende layers, op verschillende breedtes te zetten. Je lagere, dikkere layers, wat minder breed, en je hogere, dunnere layers wat breder.

Het werkt overigens ook vaak goed om verschillende plugins te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EvilNoize schreef:
Nu een projectje van mij van een tijdje geleden, in de tussentijd wel weer wat bijgeleerd en weer bezig met betere dingen maar toch.



Kick klinkt erg fijn. In de climax heb je korte stukje met melodie. Die springen er uit vergeleken met de rest. Na 2 minuut 25 klinkt het net als of je een soort van een melo op de achter grond hebt die word weg gedrukt door de andere sound.

Ik heb zelf mijn eerste plaat af. Ik heb geprobeerd een zweverige sound er in te krijgen met een leuke kick.
Voor mijn eerste kick vond ik het aardig gelukt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:

Ik heb zelf mijn eerste plaat af. Ik heb geprobeerd een zweverige sound er in te krijgen met een leuke kick.
Voor mijn eerste kick vond ik het aardig gelukt.



Je lead klinkt echt veels te 'leeg'.Gooi er lekker wat reverb op zou ik zeggen.
Kick klinkt wel lekker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 18:44 
 
Hardtraxxer

Laud schreef:
Dragenser schreef:

Ik heb zelf mijn eerste plaat af. Ik heb geprobeerd een zweverige sound er in te krijgen met een leuke kick.
Voor mijn eerste kick vond ik het aardig gelukt.



Je lead klinkt echt veels te 'leeg'.Gooi er lekker wat reverb op zou ik zeggen.
Kick klinkt wel lekker. :thumbup:


Probeer idd meer reverb te gebruiken en probeer de track wat beter af te stellen, de kick zit er voor mij te dik bovenop. De kick zelf klinkt wel goed.



Ben zelf ook weer aan het prutsen geweest, voor de liefhebber gratis te downloaden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 21:35 
 
Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
Laud schreef:
Dragenser schreef:

Ik heb zelf mijn eerste plaat af. Ik heb geprobeerd een zweverige sound er in te krijgen met een leuke kick.
Voor mijn eerste kick vond ik het aardig gelukt.



Je lead klinkt echt veels te 'leeg'.Gooi er lekker wat reverb op zou ik zeggen.
Kick klinkt wel lekker. :thumbup:


Probeer idd meer reverb te gebruiken en probeer de track wat beter af te stellen, de kick zit er voor mij te dik bovenop. De kick zelf klinkt wel goed.



Ben zelf ook weer aan het prutsen geweest, voor de liefhebber gratis te downloaden ;)


De Lead klinkt te rommelig imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 05:58 
 
Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
Laud schreef:
Dragenser schreef:

Ik heb zelf mijn eerste plaat af. Ik heb geprobeerd een zweverige sound er in te krijgen met een leuke kick.
Voor mijn eerste kick vond ik het aardig gelukt.



Je lead klinkt echt veels te 'leeg'.Gooi er lekker wat reverb op zou ik zeggen.
Kick klinkt wel lekker. :thumbup:


Probeer idd meer reverb te gebruiken en probeer de track wat beter af te stellen, de kick zit er voor mij te dik bovenop. De kick zelf klinkt wel goed.



Ben zelf ook weer aan het prutsen geweest, voor de liefhebber gratis te downloaden ;)


Het klinkt een beetje alsof het in een blik zit allemaal..
De kick mist te veel kracht, of die staat te zacht, maar ik hoor hem in ieder geval bijna niet.
Ook hoor ik over het algemeen veel echo door je track.

Ben zelf bezig geweest met de melodie van don't touch that stereo en ff m'n eigen 'twist' aan gegeven.
Het klinkt mischien een beetje leeg en simpel nog allemaal, maar daarom post ik het hier ook.
Opbouwende kritiek = welkom ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 09:47 
 
Hardtraxxer

@hardstylegeneration
Alles klinkt nog al kaal in mijn oren probeer het nog wat op te fleuren en wat voller te maken.

Ik heb hier een oude track van ons geupload met DL link erbij komen vandaag of morgen nog 2 tracks met DL link online dus houdt ons Facebook\soundcloud goed in de gaten ^^



ps; Binnenkort wat updates over onze nieuwste projecten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

nog maar even een trackje online gegooit
je kunt m downloaden van soundcloud

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 10:24 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
nog maar even een trackje online gegooit
je kunt m downloaden van soundcloud

Afbeelding


Photoshop level 100!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goede belichting enzo.
Vorige  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner