Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 17:26 

Hardtraxxer

@retaliationofficial Jemig wat een kick :yay:

Voor de rest ga ik niet teveel feedback geven aangezien dit mijn eerste post is en ik nog niet de wijsneus wil uithangen. :thumbsup:

Hierbij een project van mij van ongeveer 2 maandjes terug:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 20:49 

Hardtraxx Elite

@ Laud: Sorry dat ik het zeg, maar die melodie vind ik echt compleet random :innocent:
Lead wordt ook weggedrukt door je kick. Ook clipt je lead, probeer het volume van je lead wat lager te zetten zodat je niet in het rood gaat ;)

@ Retaliationofficial: Openingspost lezen is vast heel erg lastig, maar toch mag je eerst even feedback gaan geven op anderen voordat je dat zelf krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 21:02 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
@ Laud: Sorry dat ik het zeg, maar die melodie vind ik echt compleet random :innocent:
Lead wordt ook weggedrukt door je kick. Ook clipt je lead, probeer het volume van je lead wat lager te zetten zodat je niet in het rood gaat ;)

@ Retaliationofficial: Openingspost lezen is vast heel erg lastig, maar toch mag je eerst even feedback gaan geven op anderen voordat je dat zelf krijgt.

Haha jep I know maar wilde hem toch even posten. Anders gebeurt er verder niks mee. xd Is alweer 2 maandjes oud die track dus in die tussentijd heb ik weer bijgeleerd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 22:59 

Hardtraxxer

Mod edit: Geen feedback geven is geen feedback krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:05 

Hardtraxxer

retaliationofficial schreef:
Hier onze 2e nieuwe track "Still Alive"

Kick is inderdaad erg vet! , alleen klinkt ie een beetje dof naar mijn mening, weet niet of je dat zelf ook vind? Voor de rest wel oke :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:06 

Hardtraxxer

hardstylegeneration schreef:
Mod edit: Geen feedback geven is geen feedback krijgen.

okokokokokokok
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 21:05 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Hij geeft gewoon feedback, alleen in een aparte post. :x

Retaliation, ik vind de kick ook een beetje dof. Iets meer highs en het maakt een zieke kick gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 04:05 

Hardtraxxer

Punthoofd schreef:
Zygoma schreef:
Dit:
Zenda schreef:
Kaart maar aan, maar de melo is gebaseerd op een bestaande tutorial, waar jouw grote vriend MasteredElementz (aparte naam, maargoed) hem waarschijnlijk ook uit gehaald heeft. The Game is mijn eerste projectje, niet eens heel serieus bedoeld, maar Bas vond hem vet en wilde er zijn eigen draai aan geven. Behalve de noten van de melodie die mogelijk grotendeels overeen komen, is er niks geript uit die plaat. :)

Nog iets: die kerel zet onder zn filmpje "Alle inhoud die gebruikt is is eigendom van de maker/uploader van deze video.
Indien het geen eigendom is is hiervoor toestemming verleend."

En vervolgens een Headhunterz kick gebruiken. Heel geloofwaardig dus dat hij die melodie zelf heeft gemaakt. Daar komt nog bij dat die 'tutorial' van hem is geupload na Zenda zn eerste preview.

Triest ventje. -.-

Anyway, wat vinden jullie nou van mn remix :innocent:

hoor ik daar een hardkick 10 in verwerkt ? :D
JK, klinkt dik! lekker beter dan die tutorial guy iig..

Klinkt wel lekker in z'n geheel en ook die melodie is leuk gedaan, kick is opzich ook wel goed, alleen.....
er mist wat.. het lijkt wel of de kick zachter is vergeleken met de rest, weet niet of dat aan mij ligt hoor..>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 12:48 

Hardtraxx Elite

Berg schreef:

Excuus dan, @ Retaliation: kick is zeer vet, heb alleen het idee dat hij uit een andere plaat geknipt is. :innocent:
Wel vet sfeertje.

Laud schreef:
Haha jep I know maar wilde hem toch even posten. Anders gebeurt er verder niks mee. xd Is alweer 2 maandjes oud die track dus in die tussentijd heb ik weer bijgeleerd. :thumbup:

Hier plaatsen kan nooit kwaad :)

Klinkt wel lekker in z'n geheel en ook die melodie is leuk gedaan, kick is opzich ook wel goed, alleen.....
er mist wat.. het lijkt wel of de kick zachter is vergeleken met de rest, weet niet of dat aan mij ligt hoor..>.<

Thanks, dat laatste komt denk ik doordat het geen HQ sample is, in het origineel vind ik hem zelf ook wat voller. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:35 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Berg schreef:

Excuus dan, @ Retaliation: kick is zeer vet, heb alleen het idee dat hij uit een andere plaat geknipt is. :innocent:
Wel vet sfeertje.

Laud schreef:

Hier plaatsen kan nooit kwaad :)

Thanks, dat laatste komt denk ik doordat het geen HQ sample is, in het origineel vind ik hem zelf ook wat voller. ;)

ah oke, maar bijvoorbeeld Zygoma - Pripyat (2014 Kick Edit) vind ik dan wel echt heel vet ! Staat elke dag wel een paar keer aan op volume MAX :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 16:32 

Hardtraxx Elite

ah oke, maar bijvoorbeeld Zygoma - Pripyat (2014 Kick Edit) vind ik dan wel echt heel vet ! Staat elke dag wel een paar keer aan op volume MAX :thumbsup:

Haha vet om te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:01 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Dit:
Zenda schreef:
Kaart maar aan, maar de melo is gebaseerd op een bestaande tutorial, waar jouw grote vriend MasteredElementz (aparte naam, maargoed) hem waarschijnlijk ook uit gehaald heeft. The Game is mijn eerste projectje, niet eens heel serieus bedoeld, maar Bas vond hem vet en wilde er zijn eigen draai aan geven. Behalve de noten van de melodie die mogelijk grotendeels overeen komen, is er niks geript uit die plaat. :)

Nog iets: die kerel zet onder zn filmpje "Alle inhoud die gebruikt is is eigendom van de maker/uploader van deze video.
Indien het geen eigendom is is hiervoor toestemming verleend."

En vervolgens een Headhunterz kick gebruiken. Heel geloofwaardig dus dat hij die melodie zelf heeft gemaakt. Daar komt nog bij dat die 'tutorial' van hem is geupload na Zenda zn eerste preview.

Triest ventje. -.-

Heb zelf ook een keer wat met deze melodie lopen spelen (uit de tutorial) en ik kan niet anders zeggen dat jouw nummer erg vet is. De kick die je gebruikt zou ik normaal gesproken niet eens naar luisteren, maar hij past echt perfect bij dit nummer. De lead zelf heeft ook een fijn vol geluid, toppie!

Ben zelf ook nog even aan de gang geweest. T is een heel simpel nummer en ook vooral niet hoogstaand, maar ik vind m zelf toch wel lekker euforisch :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 19:58 

Hardtraxxer

@DJ JellyBean

Die lead is lekker man :thumbup:
Zelf de kick gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:02 

Hardtraxxer

Laud schreef:
@DJ JellyBean

Zelf de kick gemaakt?

Nope, de kick is geript en enkel bewerkt. Eigen kick maken ben ik wel mee bezig maar is nog niet goed genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:05 

Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
Laud schreef:
@DJ JellyBean

Zelf de kick gemaakt?

Nope, de kick is geript en enkel bewerkt. Eigen kick maken ben ik wel mee bezig maar is nog niet goed genoeg.

Geloof ik heb ik die kick ook op mijn pc staan onder de naam Bassleader Anthem of zo iets. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 20:06 

Hardtraxx Addict

DJ JellyBean schreef:
Heb zelf ook een keer wat met deze melodie lopen spelen (uit de tutorial) en ik kan niet anders zeggen dat jouw nummer erg vet is. De kick die je gebruikt zou ik normaal gesproken niet eens naar luisteren, maar hij past echt perfect bij dit nummer. De lead zelf heeft ook een fijn vol geluid, toppie!

Ben zelf ook nog even aan de gang geweest. T is een heel simpel nummer en ook vooral niet hoogstaand, maar ik vind m zelf toch wel lekker euforisch :P

De kick heeft veel te veel bass en het is nogal vals...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:06 

@JellyBean, beetje te veel Reverb overal zowat op?

@Zygoma, Melodie is dik (zat al in 't origineel?). Punch van de kick is niet mijn ding. Drukt te veel weg (sidechain?). De lead en de kick staan iig te ver van elkaar af.

Yeah, Internet hier in m´n kamer is back on, afgelopen tijd wat aangepapt in cubase, en nu kan ik mijn creatie met jullie delen! Jumpstyle will never die!

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/2057928/file.html[/zippy]

Kom maar op me die haat!

(en nee de kick is niet van mezelf :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:45 

Hardtraxx Addict

DJ JellyBean schreef:

Hoort dat op 1:50?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:57 

Hardtraxx Elite

DJ JellyBean schreef:
De kick die je gebruikt zou ik normaal gesproken niet eens naar luisteren, maar hij past echt perfect bij dit nummer.

Eh... thanks, denk ik :P

Over die van jou: hij is inderdaad een beetje vals en ik vind het een beetje eentonig :innocent:

@Stainless Steel:
Eerste melodie(ën) zaten in die van Zenda, 2e climax is een variatie door mij. Dat wegdrukken komt doordat het een ripje is ;)

Die van jou is echt totaal mijn smaak niet, synth vind ik een beetje te hard staan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 16:02 

Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:

Lekkere plaat man!
Steekt goed in elkaar.
Lekkere kick en leuke melodie.
De orgel is ook leuk in t begin al zou ik zelf de melodie op de orgel laten af spelen ipv als 'pad' geluid gebruiken.

Nice hoor! Keep it up. :thumbup:

Heb voor de lol een remix gemaakt van Frontliners plaat 'Time'

ik wou er een soort zweverige en spacy variant van maken.
Ben zeer tevreden over t resultaat maar de plaat is nog niet helemaal af.
Dit was ook m'n eerste poging tot een 'wall of bass' achtige kick.
De vocalen heb ik zelf in gesproken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 18:10 

Hardtraxxer

Zygoma, Die remix klinkt echt goed man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 12:30 

Hardtraxxer

@M Unic, unieke track goed gedaan! Acid sounds zijn goed gelukt, kick vind ik persoonlijk minder maar past wel goed bij dit opzetje. Denk dat het idee dat je had goed in de uitvoering gelukt is. Enige verbeterpuntje zou zijn dat je nog even naar een aantal van je kickrolls kijkt, die lopen niet overal helemaal lekker. Ohja, dikke credits voor je vocals ook ;)

Ik heb zelf de afgelopen maand een viertal tracks afgerond, voornamelijk aan de raw kant met wat melodieus... Met nog een hardcore track als WIP.

Hoop dat jullie nog tips voor verbeteringen hebben :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 12:37 

Hardtraxxer

Via Soundcloud kwam ik terecht op je site. Moet je die niet eens updaten? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 13:51 

Hardtraxxer

Laud schreef:
Via Soundcloud kwam ik terecht op je site. Moet je die niet eens updaten? :cry:

Dat klopt idd, geen tijd voor gehad helaas nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 16:56 

Hardtraxx Addict

Unflict the forest :$
Kan het kloppen dat de screech meer op rechts staat staat dan mijn linker speaker?

Unflict nightmare is ook top, alleen lijkt het alsof ie van 150bpm naar hardcore bpm is gezet.
Vorige  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner