Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
The Exorsist wrote:View on SoundCloud

Hier een nummer van mij
Feedback op andere was de regel toch? Een veteraan zou dat moeten weten :yes:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025

Hier een nummer van mij
Helemaal mijn ding. Super geweldig dit.
Hardtraxxer
434 posts member since 2014
last seen Mar 2026

Hier een nummer van mij
Dayum jonguh! Wat posten veteranen toch vette tracks. Echt goed dit, ik zou dit naar een label sturen!
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
@BramHS:
Sounds klinken beetje droog allemaal, lichte reverb hier en daar kan al een flink stuk schelen (met name op de vocal). Ook zou ik wat lage tonen uit je synth weg EQ-en ;)

Oh en die kick op 3.22 staat echt veeeeuuul te hard hoor :$

Sfeertje is wel lekker :thumbsup:

Heb deze remix gemaakt voor onze weledele moderator Zenda:
View on SoundCloud

(Is een ripje uit een mix, dus geen hele hoge kwaliteit)

Edit: link werkt weer :thumbup:
Last edited by Zygoma on 21 Oct 2014 12:31, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Ik vind m nog steeds heerlijk. :loving:
Hardtraxxer
68 posts member since 2014
last seen Jul 2024
Kan helaas de track van Zygoma niet horen dus er ook geen feedback op geven.

Over de track van the exorcist.. Tja ik heb echt geen flauw idee wat voor soort muziek dit is of moet voorstellen dus ik kan er niks over zeggen haha.

Zelf dit projectje laatst afgemaakt..
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Stoefoe wrote:Kan helaas de track van Zygoma niet horen dus er ook geen feedback op geven.

Over de track van the exorcist.. Tja ik heb echt geen flauw idee wat voor soort muziek dit is of moet voorstellen dus ik kan er niks over zeggen haha.

Zelf dit projectje laatst afgemaakt..
View on SoundCloud
Idee achter de track is heel erg leuk, lekkere melodielijn ook. Ik zou alleen de kicks iets harder zetten, die komen er voor mijn gevoel niet helemaal goed uit. But keep up the good work :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Bij deze mijn eerste track in combinatie met een vriend van me, hoor graag wat jullie er van vinden! :D

View on SoundCloud
M
Hardtraxx Veteran
Stoefoe wrote:Kan helaas de track van Zygoma niet horen dus er ook geen feedback op geven.
Komt omdat mijn account verbannen is. :$
Hardtraxx Elite
last seen 8 days ago
Werkt weer:
View on SoundCloud

(Is nog steeds een ripje uit een mix, dus geen hele hoge kwaliteit)

@Stoefoe: kick is erg dun, ik zou wat meer lagen in je tail doen. Vette vocals :)

@Fantazoo: ik vind het een beetje standaard raw, niet mijn ding :$
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Zygoma wrote:
Werkt weer:
View on SoundCloud

@Stoefoe: kick is erg dun, ik zou wat meer lagen in je tail doen. Vette vocals :)

Mooi alleen jammer dat je en melodie van MasteredElementz - Iron Horse gebruikt :/ Ik zag dat het een remix was maar ik zal het maar even aankaarten bij die gozer want ik hoor heel veel geripte dingen eruit.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Kaart maar aan, maar de melo is gebaseerd op een bestaande tutorial, waar jouw grote vriend MasteredElementz (aparte naam, maargoed) hem waarschijnlijk ook uit gehaald heeft. The Game is mijn eerste projectje, niet eens heel serieus bedoeld, maar Bas vond hem vet en wilde er zijn eigen draai aan geven. Behalve de noten van de melodie die mogelijk grotendeels overeen komen, is er niks geript uit die plaat. :)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Antergy wrote:
Zygoma wrote:
Werkt weer:
View on SoundCloud

Mooi alleen jammer dat je en melodie van MasteredElementz - Iron Horse gebruikt :/ Ik zag dat het een remix was maar ik zal het maar even aankaarten bij die gozer want ik hoor heel veel geripte dingen eruit.
Los van de melodie die zoals genoemd uit een tutorial komt. Welke aspecten zijn er nog meer geript volgens jou? Ben ik wel erg benieuwd naar.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Editje: ik zie dat MasteredElementz zijn track op 19-03-2014 online gezet heeft, waar ik mijn eerste preview op 24 januari op soundcloud heb gegooid. We zijn dus ongeveer tegelijkertijd met dezelfde melo aan de slag gegaan. Meteen roepen dat alles geript is vind ik daarom wel een beetje sneu :P

View on YouTube

View on SoundCloud
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2014
last seen May 2016
Zenda wrote:Editje: ik zie dat MasteredElementz zijn track op 19-03-2014 online gezet heeft, waar ik mijn eerste preview op 24 januari op soundcloud heb gegooid. We zijn dus ongeveer tegelijkertijd met dezelfde melo aan de slag gegaan. Meteen roepen dat alles geript is vind ik daarom wel een beetje sneu :P

View on YouTube

View on SoundCloud
Naast het hele wel rip of geen rip die van jouw klinkt veel dikker!
Echt goed in elkaar gezet en super gedaan!
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Sorry guys ik wist dit niet, dat het uit een bestaande tutorial was! En sommige geluidjes en effectjes bedoelde ik maar laat maar.... Beetje lullig dat hij ook gewoon hem in zijn eigen live tutorial series heeft gebruikt en hem helemaal namaakte alsof het zijn eigen melodie was, dit heeft mij op het verkeerde been gezet. En hoe heet die tutorial als je het nog kan vinden want ik wil m hier wel eens op aanspreken. Dit is die van MasteredElementz. Hij zegt iets op 2:22, moet je dat ff horen.

View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen 8 days ago
Dit:
Zenda wrote:Kaart maar aan, maar de melo is gebaseerd op een bestaande tutorial, waar jouw grote vriend MasteredElementz (aparte naam, maargoed) hem waarschijnlijk ook uit gehaald heeft. The Game is mijn eerste projectje, niet eens heel serieus bedoeld, maar Bas vond hem vet en wilde er zijn eigen draai aan geven. Behalve de noten van de melodie die mogelijk grotendeels overeen komen, is er niks geript uit die plaat. :)
Nog iets: die kerel zet onder zn filmpje "Alle inhoud die gebruikt is is eigendom van de maker/uploader van deze video.
Indien het geen eigendom is is hiervoor toestemming verleend."

En vervolgens een Headhunterz kick gebruiken. Heel geloofwaardig dus dat hij die melodie zelf heeft gemaakt. Daar komt nog bij dat die 'tutorial' van hem is geupload na Zenda zn eerste preview.

Triest ventje. -.-

Anyway, wat vinden jullie nou van mn remix :innocent:
View on SoundCloud
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Zygoma wrote:Dit:
Zenda wrote:Kaart maar aan, maar de melo is gebaseerd op een bestaande tutorial, waar jouw grote vriend MasteredElementz (aparte naam, maargoed) hem waarschijnlijk ook uit gehaald heeft. The Game is mijn eerste projectje, niet eens heel serieus bedoeld, maar Bas vond hem vet en wilde er zijn eigen draai aan geven. Behalve de noten van de melodie die mogelijk grotendeels overeen komen, is er niks geript uit die plaat. :)
Nog iets: die kerel zet onder zn filmpje "Alle inhoud die gebruikt is is eigendom van de maker/uploader van deze video.
Indien het geen eigendom is is hiervoor toestemming verleend."

En vervolgens een Headhunterz kick gebruiken. Heel geloofwaardig dus dat hij die melodie zelf heeft gemaakt. Daar komt nog bij dat die 'tutorial' van hem is geupload na Zenda zn eerste preview.

Triest ventje. -.-

Anyway, wat vinden jullie nou van mn remix :innocent:
View on SoundCloud
hoor ik daar een hardkick 10 in verwerkt ? :D
JK, klinkt dik! lekker beter dan die tutorial guy iig..
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Punthoofd wrote:
hoor ik daar een hardkick 10 in verwerkt ? :D
Helemaal goed :D haha.
Hardtraxx Elite
last seen 8 days ago
Punthoofd wrote:hoor ik daar een hardkick 10 in verwerkt ? :D
Uhu, 2009 stijltje allesss :D

Thanks!
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Fantazoo wrote:Bij deze mijn eerste track in combinatie met een vriend van me, hoor graag wat jullie er van vinden! :D

View on SoundCloud

Sorry dat ik het zeg, maar je track doet pijn aan m'n oren :P
Kick gaat nog wel, maar de rest is niet bepaald fijn. werk aan je screeches.
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 7 days ago
sjuul wrote:Kick gaat nog wel
Dat komt omdat die kick geript is uit Radical Redemption & Hard Driver - United From The Start... xd
T is ook duidelijk te horen dat dhr. Fantazoo wat betreft productieskills nog lang niet goed genoeg is om dergelijke kicks te kunnen maken...
M
Hardtraxx Veteran
:lol: :lol: :lol: :lol:

Jezus, wat triest :')
R
5 posts member since 2014
last seen Apr 2015
sjuul wrote:
Fantazoo wrote:Bij deze mijn eerste track in combinatie met een vriend van me, hoor graag wat jullie er van vinden! :D

View on SoundCloud

Sorry dat ik het zeg, maar je track doet pijn aan m'n oren :P
Kick gaat nog wel, maar de rest is niet bepaald fijn. werk aan je screeches.
Probeer dor middel van EQ een peak te maken en de pijnlijke geluiden op te zoeken en deze dan weg te filteren
R
5 posts member since 2014
last seen Apr 2015
Hier onze 2e nieuwe track "Still Alive"

View on SoundCloud