Harde track!! Klinkt echt fijn en lekker duisterKevin-Raw wrote:Idee is leuk, beetje de oude stijl. Toch zijn die AVIO achtige nintendo deuntjes niet mijn smaak en vind ik het persoonlijk daardoor best amateuristisch klinken. Maar technisch gezien zit hij wel prima in elkaar![]()
Nu een track van een vriend van mij, ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.
Will M ft. Bassnoize - Realm Of Terror
View on YouTube
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
Volgens mij is me post hiertussen gewoon weggestuftReceivernl wrote:kwaliteit ligt hoog hier, netjes
-
R
- 5 posts member since 2014
- last seen Apr 2015
Wij houden het zelf wat melodieuzer, hierbij onze gratis release 'Alone'.
View on SoundCloud
Feedback is altijd welkom (graag zelfs)!
leuke kick en lead zou alleen de mid intro wat intressanter maken
-
R
- 5 posts member since 2014
- last seen Apr 2015
Hier onze aller eerste track! Feedback zou super zijn,
Hou wel in gedachte dit onze eerste track is! =)
Moet ook nog gemasterd worden maar pieter van thera is op vakantie
Retaliation - Fragile
View on SoundCloud
Hou wel in gedachte dit onze eerste track is! =)
Moet ook nog gemasterd worden maar pieter van thera is op vakantie
Retaliation - Fragile
View on SoundCloud
Kick is
-
W
- 2 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
De kick doet me meer denken aan tekstyle kick dan 'n hardstyle kick , probeer wat meer distortion en meer te EQe. Misschien iets meer variatie in de melodie kan ook vet zijn! maar voor een derde track is het niet slecht !:)
@Effuzers : leuke opbouw van de track!, lekkere vibe erin en een mooie melodie!
@ReceiverNL Probeer nog meer EQ op de kick te gooien, zit potentie in! Doorgaan zo :-)!
-
W
- 2 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Hier een track waarop wij nu bezig zijn !:-) Hij is nog niet 100% af maar we zijn wel opzoek naar feedback natuurlijk!
We Are Reborn - King of the mountain! Enjoy
!
View on SoundCloud
We Are Reborn - King of the mountain! Enjoy
View on SoundCloud
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Klinkt lekker! goeie leads en sounds! Kick klinkt nog een beetje afwezig daar kun je aan werken, je hoort hem nu vooral op de achtergrond. Probeer die iets helderder naar voren te krijgen en je hebt een best leuke track.
-
HHardtraxxer
- 64 posts member since 2014
- last seen Sep 2014
lekker trackje hoor. klinkt netjes. 
Kevin-Raw wrote:Idee is leuk, beetje de oude stijl. Toch zijn die AVIO achtige nintendo deuntjes niet mijn smaak en vind ik het persoonlijk daardoor best amateuristisch klinken. Maar technisch gezien zit hij wel prima in elkaar![]()
Nu een track van een vriend van mij, ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.
View on YouTube
Dit klinkt goed!
Ik zie dat er in beide topics weer vrolijk genegeerd wordt. Graag even de regels lezen op de eerste pagina. Ik ga vanaf nu weer streng opletten, als er geen feedback gegeven wordt krijg je een waarschuwing...
Dayum die is lekker........ Die video is ook vet zeg!TBA-ID wrote:Kevin-Raw wrote:Idee is leuk, beetje de oude stijl. Toch zijn die AVIO achtige nintendo deuntjes niet mijn smaak en vind ik het persoonlijk daardoor best amateuristisch klinken. Maar technisch gezien zit hij wel prima in elkaar![]()
View on YouTube
Dit klinkt goed!
Nieuwe track van mijn tutorial series, een van mijn beste tot nu toe naar mijn mening. Feedback would be very much apreciated, ik hoop dat er ook positieve dingen komen XD
.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Letterlijk 2 posts boven die van jou.Antergy wrote:Nieuwe track van mijn tutorial series, een van mijn beste tot nu toe naar mijn mening. Feedback would be very much apreciated, ik hoop dat er ook positieve dingen komen XD.
View on SoundCloud
The Venator wrote:Ik zie dat er in beide topics weer vrolijk genegeerd wordt. Graag even de regels lezen op de eerste pagina. Ik ga vanaf nu weer streng opletten, als er geen feedback gegeven wordt krijg je een waarschuwing...
The Venator wrote:Ik zie dat er in beide topics weer vrolijk genegeerd wordt. Graag even de regels lezen op de eerste pagina. Ik ga vanaf nu weer streng opletten, als er geen feedback gegeven wordt krijg je een waarschuwing...
Als je een beetje kan lezen dan zie je dat er boven mijn bericht feedback DOOR MIJ wordt gegeven.Thund3R wrote:Letterlijk 2 posts boven die van jou.Antergy wrote:Nieuwe track van mijn tutorial series, een van mijn beste tot nu toe naar mijn mening. Feedback would be very much apreciated, ik hoop dat er ook positieve dingen komen XD.
View on SoundCloud
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Probeer volgende keer wel feedback te geven waar mensen iets mee kunnen, alleen klinkt lekker of klinkt niet zo lekker heb je niet veel aan.
Over jou track:
Op 1:47 klinkt het een beetje vals omdat de 2 melo's niet goed bij elkaar passen. Verder kun je nog flink werken aan je sound design. Je leads klinken erg dus en niet als hardstyle leads. Probeer te experimenteren met meer voices, detune en LFO op de pitch. Ook je kick klinkt teveel als een toon zegmaar, je wilt je kick wat doffer en agressiever krijgen. Probeer te experimenteren met EQ en meer distortion en ga kicks met elkaar layeren voor een dikkere sound. Over het algemeen kun je je sounds ook nog veel dikker maken door veel meer gebruik van reverb en delay.
Over jou track:
Op 1:47 klinkt het een beetje vals omdat de 2 melo's niet goed bij elkaar passen. Verder kun je nog flink werken aan je sound design. Je leads klinken erg dus en niet als hardstyle leads. Probeer te experimenteren met meer voices, detune en LFO op de pitch. Ook je kick klinkt teveel als een toon zegmaar, je wilt je kick wat doffer en agressiever krijgen. Probeer te experimenteren met EQ en meer distortion en ga kicks met elkaar layeren voor een dikkere sound. Over het algemeen kun je je sounds ook nog veel dikker maken door veel meer gebruik van reverb en delay.
Wauw! Dit klinkt zeker goed! Volle sounds fijne kickKevin-Raw wrote:Idee is leuk, beetje de oude stijl. Toch zijn die AVIO achtige nintendo deuntjes niet mijn smaak en vind ik het persoonlijk daardoor best amateuristisch klinken. Maar technisch gezien zit hij wel prima in elkaar![]()
View on YouTube
@Antergy. De track vind ik erg goed, alleen zou je misschien de kicks iets meer body kunnen geven. Naar mijn gevoel staan de synths wat te hard.
Hieronder een van mijn nummers, beetje Early achtig. Ik weet dat het niveau niet al te hoog is, maar wil dus wat serieuzer gaan produceren. Graag opbouwende feedback, hier heb ik meer aan.View on SoundCloud
Hieronder een van mijn nummers, beetje Early achtig. Ik weet dat het niveau niet al te hoog is, maar wil dus wat serieuzer gaan produceren. Graag opbouwende feedback, hier heb ik meer aan.View on SoundCloud
Ik heb gelezen dat je early probeert te maken, maar zelfs toen waren de kicks al iets rouwer. Ik zou dus een iets hardere kick nemen, voor de rest misschien de cymbals wat zachter. Ik vind wel dat er hele vete FX in zittten, dus dat is wel een pluspunt. En om even erop terug te komen, ik ben ook nog met die kick aan het werk, aangezien ik meerdere adviezen heb gekregen.Zetten0488 wrote:@Antergy. De track vind ik erg goed, alleen zou je misschien de kicks iets meer body kunnen geven. Naar mijn gevoel staan de synths wat te hard.
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
@Zetten. Ik vind het idee van de track heel leuk. Helaas vind ik het een beetje richting tekstyle neigen door de toch wel hoge pitch in de kicks. Het kan natuurlijk ook een kwestie van smaak zijn. Leuk vind ik de fx, maar dit is al vermeld. Ik zou ook een andere kick onder dit nummer zetten. Dat zal de track in z'n geheel een stuk meer 'early' doen aanvoelen denk ik.
Ik heb zelf ook niet stil gezeten de laatste tijd. Het is dan wel geen hardstyle, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb weer een Hands Up remix gemaakt. De tweede die ik op dit forum plaats. Graag ontvang ik jullie feedback al zal het wellicht niet helemaal in jullie straatje thuis horen.
View on SoundCloud
Ik heb zelf ook niet stil gezeten de laatste tijd. Het is dan wel geen hardstyle, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb weer een Hands Up remix gemaakt. De tweede die ik op dit forum plaats. Graag ontvang ik jullie feedback al zal het wellicht niet helemaal in jullie straatje thuis horen.
View on SoundCloud
Klinkt lekker hoor, op een gegeven moment rond 3:24, ik vind die kick iets te dof, misschien iets meer hogere tonen ofzo?BramHS wrote:@Zetten. Ik vind het idee van de track heel leuk. Helaas vind ik het een beetje richting tekstyle neigen door de toch wel hoge pitch in de kicks. Het kan natuurlijk ook een kwestie van smaak zijn. Leuk vind ik de fx, maar dit is al vermeld. Ik zou ook een andere kick onder dit nummer zetten. Dat zal de track in z'n geheel een stuk meer 'early' doen aanvoelen denk ik.
View on SoundCloud
@Antergy
@BramHS
Bedankt voor juliie feedback, ik heb hier veel aan. De FX zal ik eventueel in een andere vorm in toekomstige tracks kunnen gebruiken. Ook zal ik met andere kicks (zelfgemaakt, en aangepaste samples) experimenteren.
@BramHS
Bedankt voor juliie feedback, ik heb hier veel aan. De FX zal ik eventueel in een andere vorm in toekomstige tracks kunnen gebruiken. Ook zal ik met andere kicks (zelfgemaakt, en aangepaste samples) experimenteren.
-
T