Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:52 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Idee is leuk, beetje de oude stijl. Toch zijn die AVIO achtige nintendo deuntjes niet mijn smaak en vind ik het persoonlijk daardoor best amateuristisch klinken. Maar technisch gezien zit hij wel prima in elkaar :thumbup:

Nu een track van een vriend van mij, ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.

Will M ft. Bassnoize - Realm Of Terror

Harde track!! Klinkt echt fijn en lekker duister :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:54 

Hardtraxxer

kwaliteit ligt hoog hier, netjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 19:17 

Hardtraxxer

Receivernl schreef:
kwaliteit ligt hoog hier, netjes :thumbsup:

Volgens mij is me post hiertussen gewoon weggestuft :P :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 17:41 

Hardtraxx Newbie

Citaat:

Wij houden het zelf wat melodieuzer, hierbij onze gratis release 'Alone'.

Feedback is altijd welkom (graag zelfs)!

:thumbup:

leuke kick en lead zou alleen de mid intro wat intressanter maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 17:44 

Hardtraxx Newbie

Hier onze aller eerste track! Feedback zou super zijn,
Hou wel in gedachte dit onze eerste track is! =)

Moet ook nog gemasterd worden maar pieter van thera is op vakantie

Retaliation - Fragile
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 23:50 

Hardtraxx Newbie

Unresolved schreef:

Kick is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 02:05 

Hardtraxx Newbie

kruif schreef:
Mijn derde Track Enjoy :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Commentaar altijd welkom :yay:

De kick doet me meer denken aan tekstyle kick dan 'n hardstyle kick , probeer wat meer distortion en meer te EQe. Misschien iets meer variatie in de melodie kan ook vet zijn! maar voor een derde track is het niet slecht !:)

@Effuzers : leuke opbouw van de track!, lekkere vibe erin en een mooie melodie!

@ReceiverNL Probeer nog meer EQ op de kick te gooien, zit potentie in! Doorgaan zo :-)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 02:06 

Hardtraxx Newbie

Hier een track waarop wij nu bezig zijn !:-) Hij is nog niet 100% af maar we zijn wel opzoek naar feedback natuurlijk!
We Are Reborn - King of the mountain! Enjoy :)!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 09:37 

Hardtraxx Elite

Klinkt lekker! goeie leads en sounds! Kick klinkt nog een beetje afwezig daar kun je aan werken, je hoort hem nu vooral op de achtergrond. Probeer die iets helderder naar voren te krijgen en je hebt een best leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:36 

Hardtraxxer

lekker trackje hoor. klinkt netjes. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:24 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Idee is leuk, beetje de oude stijl. Toch zijn die AVIO achtige nintendo deuntjes niet mijn smaak en vind ik het persoonlijk daardoor best amateuristisch klinken. Maar technisch gezien zit hij wel prima in elkaar :thumbup:

Nu een track van een vriend van mij, ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.

Dit klinkt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 12:32 

Hardtraxx Newbie

lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 13:54 

Hardtraxx Beheerder

Ik zie dat er in beide topics weer vrolijk genegeerd wordt. Graag even de regels lezen op de eerste pagina. Ik ga vanaf nu weer streng opletten, als er geen feedback gegeven wordt krijg je een waarschuwing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:21 

Hardtraxxer

TBA-ID schreef:
Kevin-Raw schreef:

Dit klinkt goed! :thumbsup:

Dayum die is lekker........ Die video is ook vet zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 17:23 

Hardtraxxer

Nieuwe track van mijn tutorial series, een van mijn beste tot nu toe naar mijn mening. Feedback would be very much apreciated, ik hoop dat er ook positieve dingen komen XD :P .

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 23:43 

Hardtraxx Addict

Antergy schreef:
Nieuwe track van mijn tutorial series, een van mijn beste tot nu toe naar mijn mening. Feedback would be very much apreciated, ik hoop dat er ook positieve dingen komen XD :P .

Letterlijk 2 posts boven die van jou.

The Venator schreef:
Ik zie dat er in beide topics weer vrolijk genegeerd wordt. Graag even de regels lezen op de eerste pagina. Ik ga vanaf nu weer streng opletten, als er geen feedback gegeven wordt krijg je een waarschuwing...

The Venator schreef:

The Venator schreef:

The Venator schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 00:15 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Antergy schreef:

Letterlijk 2 posts boven die van jou.

The Venator schreef:

The Venator schreef:

The Venator schreef:

The Venator schreef:

Als je een beetje kan lezen dan zie je dat er boven mijn bericht feedback DOOR MIJ wordt gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 07:22 

Hardtraxx Elite

Probeer volgende keer wel feedback te geven waar mensen iets mee kunnen, alleen klinkt lekker of klinkt niet zo lekker heb je niet veel aan.

Over jou track:
Op 1:47 klinkt het een beetje vals omdat de 2 melo's niet goed bij elkaar passen. Verder kun je nog flink werken aan je sound design. Je leads klinken erg dus en niet als hardstyle leads. Probeer te experimenteren met meer voices, detune en LFO op de pitch. Ook je kick klinkt teveel als een toon zegmaar, je wilt je kick wat doffer en agressiever krijgen. Probeer te experimenteren met EQ en meer distortion en ga kicks met elkaar layeren voor een dikkere sound. Over het algemeen kun je je sounds ook nog veel dikker maken door veel meer gebruik van reverb en delay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 16:03 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Wauw! Dit klinkt zeker goed! Volle sounds fijne kick :) Denk alleen dat je die hoge screech iets zachter moet zetten.. Hij overheerst nogal wat vind ik. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:57 

Hardtraxx Newbie

@Antergy. De track vind ik erg goed, alleen zou je misschien de kicks iets meer body kunnen geven. Naar mijn gevoel staan de synths wat te hard.

Hieronder een van mijn nummers, beetje Early achtig. Ik weet dat het niveau niet al te hoog is, maar wil dus wat serieuzer gaan produceren. Graag opbouwende feedback, hier heb ik meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 20:45 

Hardtraxxer

Zetten0488 schreef:
@Antergy. De track vind ik erg goed, alleen zou je misschien de kicks iets meer body kunnen geven. Naar mijn gevoel staan de synths wat te hard.

Hieronder een van mijn nummers, beetje Early achtig. Ik weet dat het niveau niet al te hoog is, maar wil dus wat serieuzer gaan produceren. Graag opbouwende feedback, hier heb ik meer aan.

Ik heb gelezen dat je early probeert te maken, maar zelfs toen waren de kicks al iets rouwer. Ik zou dus een iets hardere kick nemen, voor de rest misschien de cymbals wat zachter. Ik vind wel dat er hele vete FX in zittten, dus dat is wel een pluspunt. En om even erop terug te komen, ik ben ook nog met die kick aan het werk, aangezien ik meerdere adviezen heb gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 01:06 

Hardtraxxer

@Zetten. Ik vind het idee van de track heel leuk. Helaas vind ik het een beetje richting tekstyle neigen door de toch wel hoge pitch in de kicks. Het kan natuurlijk ook een kwestie van smaak zijn. Leuk vind ik de fx, maar dit is al vermeld. Ik zou ook een andere kick onder dit nummer zetten. Dat zal de track in z'n geheel een stuk meer 'early' doen aanvoelen denk ik.

Ik heb zelf ook niet stil gezeten de laatste tijd. Het is dan wel geen hardstyle, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb weer een Hands Up remix gemaakt. De tweede die ik op dit forum plaats. Graag ontvang ik jullie feedback al zal het wellicht niet helemaal in jullie straatje thuis horen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 15:42 

Hardtraxxer

BramHS schreef:
@Zetten. Ik vind het idee van de track heel leuk. Helaas vind ik het een beetje richting tekstyle neigen door de toch wel hoge pitch in de kicks. Het kan natuurlijk ook een kwestie van smaak zijn. Leuk vind ik de fx, maar dit is al vermeld. Ik zou ook een andere kick onder dit nummer zetten. Dat zal de track in z'n geheel een stuk meer 'early' doen aanvoelen denk ik.

Ik heb zelf ook niet stil gezeten de laatste tijd. Het is dan wel geen hardstyle, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb weer een Hands Up remix gemaakt. De tweede die ik op dit forum plaats. Graag ontvang ik jullie feedback al zal het wellicht niet helemaal in jullie straatje thuis horen.

Klinkt lekker hoor, op een gegeven moment rond 3:24, ik vind die kick iets te dof, misschien iets meer hogere tonen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:10 

Hardtraxx Newbie

@Antergy
@BramHS

Bedankt voor juliie feedback, ik heb hier veel aan. De FX zal ik eventueel in een andere vorm in toekomstige tracks kunnen gebruiken. Ook zal ik met andere kicks (zelfgemaakt, en aangepaste samples) experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 05:29 

Hier een nummer van mij
Vorige  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner