Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 15:10 

Hardtraxx Newbie

Hey!

Ik produceer nu precies 1 jaar, en ik zou graag wat feedback willen over.

Alvast bedankt!

Daan (Insidious, staat ToxicstylezNL maar heb alias gechanged)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

ToxicstylezNL schreef:
Hey!

Ik produceer nu precies 1 jaar, en ik zou graag wat feedback willen over.

Alvast bedankt!

Daan (Insidious, staat ToxicstylezNL maar heb alias gechanged)

Oke.
The Venator schreef:
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 15:04 

Hardtraxx Newbie

@Manno Leuke track, lijkt wel een beetje dof.. maar dat kan ook aan mijn oortjes liggen

@RickV Wat betreft de melodie moet ik me bij BramHS aansluiten, houd ook niet zo van die snelle noten switch. Over het algemeen geen verkeerde track. Doet me een beetje denken aan Special D van een aantal jaar geleden :D

Ben zelf bezig geweest met een house nummer. Ben nog niet tevreden... Mis bijvoorbeeld iets in de melodie maar weet niet wat :/
[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/97784870/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 23:05 

Hardtraxxer

Memphiz schreef:
Ben zelf bezig geweest met een house nummer. Ben nog niet tevreden... Mis bijvoorbeeld iets in de melodie maar weet niet wat

Er zit wel een behoorlijke tok in het begin, is dat de bedoeling? Vind dat persoonlijk namelijk wat minder.
Verder steekt het naar mijn idee wel goed in elkaar, opbouw en geluidstechnisch in orde.
Ik kan je helaas niet vertellen wat je zelf mist in je melodie :P vind hem zelf wel oke!

Heb zelf dit weekend aan onderstaande track gewerkt, wat vinden jullie er van?

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:29 

Hardtraxx Newbie

@Jubke: op zich goede opbouw, maar ik zou nog wat aan de kick werken vooral.. al is de kick natuurlijk wel ook een beetje smaak..

Wat vinden jullie van mijn nieuwste tracks? Feedback please haha :D Thanks!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Newbie

Ampyre schreef:
@Jubke: op zich goede opbouw, maar ik zou nog wat aan de kick werken vooral.. al is de kick natuurlijk wel ook een beetje smaak..

Wat vinden jullie van mijn nieuwste tracks? Feedback please haha :D Thanks!

erg vette sound hoor, vind het beete oldschool klinken met dat soort kicks! Vooral doorgaan:D

Hier onze nieuwste bootleg. Graag feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 13:53 

Hardtraxx Newbie

@henkfct die gated kick klinkt wel vet alleen is hij zelfs voor een gated kick nog wat te dof, iets meer high tweaken.

@Ampyre klinkt lekker, ik vind de lead in de main alleen wat aan de valse kant maar kan ook aan mijn smaak liggen. intro klinkt heerlijk!

Hier een beginnetje van mijn bootleg van On The Move van Barthezz

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 11:34 

Hardtraxxer

Emphesize schreef:

Ik vind de opbouw naar de climax een beetje raar. Het valt zelfs even stil,wat waarschijnlijk de bedoeling was :p , maar dat maakt het een beetje random. Verder klinkt de lead een wat saai, probeer het wat meer aan te kleden met extra layers bijv. In de melody mag wat meer afwisseling naar mijn mening. Kick klinkt opzich redelijk maar staat te zacht. succes verder!

Dit is onze laatste track Stranger, ben benieuwd naar de reacties.
http://www.youtube.com/watch?v=RQOHZ0LyVGM
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:12 

Hardtraxx Addict

sensa schreef:
Emphesize schreef:

Ik vind de opbouw naar de climax een beetje raar. Het valt zelfs even stil,wat waarschijnlijk de bedoeling was :p , maar dat maakt het een beetje random. Verder klinkt de lead een wat saai, probeer het wat meer aan te kleden met extra layers bijv. In de melody mag wat meer afwisseling naar mijn mening. Kick klinkt opzich redelijk maar staat te zacht. succes verder!

Dit is onze laatste track Stranger, ben benieuwd naar de reacties.
http://www.youtube.com/watch?v=RQOHZ0LyVGM

Lekker zomers nummertje!!!
Heerlijke synth en melo!
Kick is alleen nog niet helemaal top.
En je vocals worden een beetje weggedrukt, misschien side-chainen/akkoord verlagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 22:42 

Hardtraxx Newbie

Idd lekker zomers !
melo enzo zitten lekker in elkaar
alleen jammer van die zatox rip :$

Heb zelf ook nog een projectje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:04 

Hardtraxxer

Leon_Cuperus schreef:
Idd lekker zomers !

Zatox rip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:19 

Hardtraxxer

Leon_Cuperus schreef:
Idd lekker zomers !

Meer reverb op je sounds :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 00:08 

Hardtraxx Newbie

Venice13 schreef:
Leon_Cuperus schreef:
Idd lekker zomers !

Ik ben zelf helaas niet zo van de hardstyle maar ik vind dat je track prima klinkt. Naar mijn idee kan je inderdaad meer reverb gebruiken op je leads, kicks opbouw etc is naar mijn mening prima in orde.

Hierbij een projectje waar ik sinds kort meer ben begonnen:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 20:51 

Hardtraxxer

Hallo, Dit is mijn allereerste track en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden :D

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 20:59 

Hardtraxxer

mertus schreef:
Venice13 schreef:
Leon_Cuperus schreef:
Idd lekker zomers !

Ik ben zelf helaas niet zo van de hardstyle maar ik vind dat je track prima klinkt. Naar mijn idee kan je inderdaad meer reverb gebruiken op je leads, kicks opbouw etc is naar mijn mening prima in orde.

Hierbij een projectje waar ik sinds kort meer ben begonnen:

Die melodie klinkt lekker ! goeie pad gebruikt voor een mooie basis. vind alleen dat de kick kracht mist in het midden gedeelte. er zit niet echt een hoorbare toon in (karakter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:00 

Hardtraxxer

Re-Shock schreef:

Hallo, Dit is mijn allereerste track en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden :D

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

wel grappig. Stem is wel cool, maar matched niet helemaal de track vind ik. De kicks vind ik een beetje lauwtjes, maar neem aan dat dit onder hardstyle valt. Daar ben ik niet zo van, dus. Ik vind die stem veel geschikter voor hardcore met een veel aggressievere en vollere sound. Maar al met al vind ik het wel een leuk trackje :thumbup:

Wat voor verhaal zit er aan vast? Of zijn het gewoon random gekozen zinnetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 20:57 

Hardtraxx Addict

Re-Shock schreef:

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

Werk aan je sounddesign. Ik merk bij je opbouw dat de kick en snare/clap niet matchen waardoor het heel rommelig klinkt. In je melodie zitten nog een paar valse noten, voorderest hij is een beetje random. Maar niet slecht voor een 1e track :thumbup:

[zippy]http://www60.zippyshare.com/v/35779361/file.html[/zippy]

Hier en daar nog laatste schoonheidfoutjes eruit halen, mixdown en masteren. Voorderest best tevreden, al zit ik nog te kijken voor een andere synth en lead in mijn climax die beter bij de break past. Nu lijken het 2 aparte componenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 11:58 

Hardtraxxer

Die vocal/speech is overused en veeeel te lang. Duurt meer als 2min voor er iets gebeurt.
Verder wat erna komt is best saai en klinkt ongeinspireerd. Wat voor style moet het ook voorstellen eigelijk? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 12:58 

Hardtraxx Addict

Belg Jwt schreef:
Die vocal/speech is overused en veeeel te lang. Duurt meer als 2min voor er iets gebeurt.
Verder wat erna komt is best saai en klinkt ongeinspireerd. Wat voor style moet het ook voorstellen eigelijk? :)

Meer de house kant op :) Maar klopt, zit toch te denken om de break in te korten. En ben nu bezig om de synth te vervangen, nu ik heb hem paar keer gehoord heb gewoon niet tevreden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 23:21 

Hardtraxxer

Harry Hardcore schreef:
Re-Shock schreef:

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

wel grappig. Stem is wel cool, maar matched niet helemaal de track vind ik. De kicks vind ik een beetje lauwtjes, maar neem aan dat dit onder hardstyle valt. Daar ben ik niet zo van, dus. Ik vind die stem veel geschikter voor hardcore met een veel aggressievere en vollere sound. Maar al met al vind ik het wel een leuk trackje :thumbup:

waarom matcht het de track in jou ogen niet echt dan ? en ja kicks moet ik echt nog aan werken maar dit is wat ik tot nu toe heb kunnen maken, en ja dit is Hardstyle :D

thx voor je compliment, dit zijn vocalen die uit world of warcraft komen en ik vond ze wel vet.
ik kwam er dus toevallig achter :P

Bedankt voor je feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 23:22 

Hardtraxxer

cb92 schreef:
Re-Shock schreef:

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

Werk aan je sounddesign. Ik merk bij je opbouw dat de kick en snare/clap niet matchen waardoor het heel rommelig klinkt. In je melodie zitten nog een paar valse noten, voorderest hij is een beetje random. Maar niet slecht voor een 1e track :thumbup:

Hier en daar nog laatste schoonheidfoutjes eruit halen, mixdown en masteren. Voorderest best tevreden, al zit ik nog te kijken voor een andere synth en lead in mijn climax die beter bij de break past. Nu lijken het 2 aparte componenten.

bedankt voor je feedback en ik neem het mee naar een volgende track !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:14 

Hardtraxxer

Re-Shock schreef:
Harry Hardcore schreef:
Re-Shock schreef:

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

waarom matcht het de track in jou ogen niet echt dan ? en ja kicks moet ik echt nog aan werken maar dit is wat ik tot nu toe heb kunnen maken, en ja dit is Hardstyle :D

thx voor je compliment, dit zijn vocalen die uit world of warcraft komen en ik vond ze wel vet.
ik kwam er dus toevallig achter :P

Bedankt voor je feedback :)

Hardstyle, nou ja, ben er niet zo in thuis, maar hardcore is het ook niet en house is toch echt wel een stuk minder hard over het algemeen.
Heb het nummer nog een paar keer geluisterd, ik vind er echt wel vette dingen in zitten. Vooral het stutter effect op het laatst. Vind stem niet perse overused. Enigszins wel, maar goed.
Niet passen, zoals ik al zei, mag wel iets voller en aggresssiever dan. Mainkick vind ik te kort en vlakjes. Maar ja als je die ook allemaal zelf heb gemaakt, vind ik het toch wel goed. Voor een eerste track dan, he ;) Maar de vibe is lekker, vind ik. Kan er echt wel naar luisteren, en dat zegt voor mij al heel wat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:12 

Hardtraxxer

Re-Shock schreef:

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

He Nick, voor een eerste track is dit echt goed! :thumbup:
Het klinkt nog wel leeg (zowel qua afmixen als in de track zelf) en kan meer melodielijnen gebruiken.

Maar zal mij benieuwen wat je maakt als je een stuk of 15 tracks verder bent dan! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:23 

Hardtraxxer

cb92 schreef:

Die Martin Kuther King speech heb ik al te vaak gehoord en je hebt er ook niks mee gedaan verder.
Daardoor hele lange intro. Als de synth erin komt klinkt het even veelbelovend, maar de opbouw duurt daarna te lang en de climax is te eentonig.

Als ik je een tip mag geven: knip de speech eruit of gebruik hooguit een paar zinnen en bouw je track op met als basis die synth van voor de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:29 

Hardtraxxer

En dit is mijn laatste track... :beer:

Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner