Re-Shock schreef:
Harry Hardcore schreef:
Re-Shock schreef:
Hallo, Dit is mijn allereerste track en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden

de track is ongemasterd
Groet Nick

wel grappig. Stem is wel cool, maar matched niet helemaal de track vind ik. De kicks vind ik een beetje lauwtjes, maar neem aan dat dit onder hardstyle valt. Daar ben ik niet zo van, dus. Ik vind die stem veel geschikter voor hardcore met een veel aggressievere en vollere sound. Maar al met al vind ik het wel een leuk trackje

Wat voor verhaal zit er aan vast? Of zijn het gewoon random gekozen zinnetjes.
waarom matcht het de track in jou ogen niet echt dan ? en ja kicks moet ik echt nog aan werken maar dit is wat ik tot nu toe heb kunnen maken, en ja dit is Hardstyle

thx voor je compliment, dit zijn vocalen die uit world of warcraft komen en ik vond ze wel vet.
ik kwam er dus toevallig achter

Bedankt voor je feedback

Hardstyle, nou ja, ben er niet zo in thuis, maar hardcore is het ook niet en house is toch echt wel een stuk minder hard over het algemeen.
Heb het nummer nog een paar keer geluisterd, ik vind er echt wel vette dingen in zitten. Vooral het stutter effect op het laatst. Vind stem niet perse overused. Enigszins wel, maar goed.
Niet passen, zoals ik al zei, mag wel iets voller en aggresssiever dan. Mainkick vind ik te kort en vlakjes. Maar ja als je die ook allemaal zelf heb gemaakt, vind ik het toch wel goed. Voor een eerste track dan, he

Maar de vibe is lekker, vind ik. Kan er echt wel naar luisteren, en dat zegt voor mij al heel wat.