Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 20:38 

Hardtraxx Addict

Cei-Noise schreef:
cb92 schreef:

[zippy]http://www60.zippyshare.com/v/35779361/file.html[/zippy]

Hier en daar nog laatste schoonheidfoutjes eruit halen, mixdown en masteren. Voorderest best tevreden, al zit ik nog te kijken voor een andere synth en lead in mijn climax die beter bij de break past. Nu lijken het 2 aparte componenten.

Die Martin Kuther King speech heb ik al te vaak gehoord en je hebt er ook niks mee gedaan verder.
Daardoor hele lange intro. Als de synth erin komt klinkt het even veelbelovend, maar de opbouw duurt daarna te lang en de climax is te eentonig.

Als ik je een tip mag geven: knip de speech eruit of gebruik hooguit een paar zinnen en bouw je track op met als basis die synth van voor de climax

Yes, ga er volgende week ook verder mee! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:28 

Hardtraxx Beheerder

Ik zie hier weer veel te veel mensen die geen feedback op anderen geven.

Maar weer even gekopieerd uit de beginpost:

Citaat:
Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 21:03 

Hardtraxx Newbie

Re-Shock schreef:

Hallo, Dit is mijn allereerste track en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden :D

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

Aangezien ik zelf pas 1 track heb gemaakt heb je hier misschien niet zo heel veel aan, maar hier mijn mening :P

Opzich vind ik het best een lekkere track alleen de kick verpest het een beetje voor mijn, het klinkt een beetje als een langzame hardcore kick. Verder heb ik eigenlijk geen negatieve punten kunnen vinden, misschien dat je je volgende track iets 'voller' kan laten klinken.

Zelf heb ik ook vandaag mijn eerste track afgerond. Het is heel erg basic, maar ik wou 'm wel delen met jullie :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 23:01 

Hardtraxx Addict

ResilienceOfficial,
Klinkt al best goed, zeker voor een eerste track! :)
De opbouw van de track is goed, maar door bijvoorbeeld reverb op de vocals te zetten wordt het al een stuk beter. Ook hoor ik tijdens de vocals 1 synthesizer en soms claps. Als je een lichte bass toevoegt en akkoorden op de achtergrond wordt het ook interessanter.
Verder is de kick niet zo goed te horen, dus die moet wat meer uitkomen.
Succes ermee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 23:32 

Hardtraxxer

Resilience: Ik zou eens naar je synth kijken. Ik hoor dat je een square hebt gebruikt met 1 voice veronderstel ik? Opzich absoluut geen probleem maar het heeft nu nogal een "Mario" gehalte. Ik zou eens in de lfo sectie van je vst kijken en er een pitch lfo met snelle rate nemen. Die dan zacht erin doen (hangt van je voorkeur af) doormiddel van de gain een klein beetje open te doen. Hierdoor krijgt je square toch al iets "rauwer" effect. Daarna kan je nog gaan distorten etc. ;) Aangezien dit nog maar je 1ste track is, is het absoluut niet slecht. Verder kan je nog je mixdown verbeteren maar ik zou je vooral 1st focussen op je sounddesign. :thumbsup:

Deze track heb ik net klaar. Ga er volgende week nog de mixdown van doen en mss nog wat details maargoed ik ben der best tevreden over. ^^

Hoor het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 14:06 

Hardtraxx Elite

Je zou deze tutorial kunnen bekijken voor een square lead als in "One Blade".

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 20:57 

Hardtraxxer

Belg Jwt schreef:
Resilience: Ik zou eens naar je synth kijken. Ik hoor dat je een square hebt gebruikt met 1 voice veronderstel ik? Opzich absoluut geen probleem maar het heeft nu nogal een "Mario" gehalte. Ik zou eens in de lfo sectie van je vst kijken en er een pitch lfo met snelle rate nemen. Die dan zacht erin doen (hangt van je voorkeur af) doormiddel van de gain een klein beetje open te doen. Hierdoor krijgt je square toch al iets "rauwer" effect. Daarna kan je nog gaan distorten etc. ;) Aangezien dit nog maar je 1ste track is, is het absoluut niet slecht. Verder kan je nog je mixdown verbeteren maar ik zou je vooral 1st focussen op je sounddesign. :thumbsup:

Deze track heb ik net klaar. Ga er volgende week nog de mixdown van doen en mss nog wat details maargoed ik ben der best tevreden over. ^^

Hoor het wel!

Coole track man. Mist inderdaad iets in de mixdown vind ik. Synths lijken iets teveel op de achtergrond te zijn. Verder klinkt het lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:17 

Hardtraxx Newbie

klinkt lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:19 

Hardtraxx Newbie

Mijn tweede Track.

Commentaar zeer welkom :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:26 

Hardtraxx Addict

kruif schreef:

Even zelf ook doen dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:34 

Hardtraxxer

kruif schreef:
Mijn tweede Track.

Ken jij toevallig een persoon genaamt MasteredElementz want een stukje van zijn track zit hierin
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:45 

Hardtraxx Newbie

Ja die ken ik, ik heb de tutorials ZO MAAK JE HARDSTYLE gevolgd van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 10:59 

Hardtraxx Addict

was geen al te beste tutorial dan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 13:59 

Hardtraxx Addict

Wat een onzin lult die man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:44 

Hardtraxx Newbie

ResilienceOfficial schreef:
Re-Shock schreef:

Hallo, Dit is mijn allereerste track en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden :D

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

Aangezien ik zelf pas 1 track heb gemaakt heb je hier misschien niet zo heel veel aan, maar hier mijn mening :P

Opzich vind ik het best een lekkere track alleen de kick verpest het een beetje voor mijn, het klinkt een beetje als een langzame hardcore kick. Verder heb ik eigenlijk geen negatieve punten kunnen vinden, misschien dat je je volgende track iets 'voller' kan laten klinken.

Zelf heb ik ook vandaag mijn eerste track afgerond. Het is heel erg basic, maar ik wou 'm wel delen met jullie :P

Voor de eerste keer klinkt 't wel leuk hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:46 

Hardtraxx Newbie

kruif schreef:
Mijn tweede Track.

Ik vind het stukje vanaf 0.58 en het stukje dat erna komt niet echt bij elkaar passen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 19:49 

Hardtraxxer

@cb92:
Het is wel heel erg leeg allemaal, geen idee wat voor een genre dit is dus weet ook niet of dat zo hoort. Verder kan ik hier niet echt feedback op geven

@Cei-Noise: Vette sfeer in de opbouw, vocals zijn ook heel vet en liggen lekker in de mix. Kick is vet, lekker appart. De sound erin vind ik persoonlijk niet vet. Mix is prima in orde!

@ResilienceOfficial: Vocalen zijn nog erg droog, doe er wat reverb en delay bij, klinkt al een stuk spannender dan. Snare is ook erg droog, die mag ook wel wat eq en reverb gebruiken. De kick ligt erg op de achtergrond maar wat ik er zo van hoor is zeker niet slecht. Lead mag ook meer reverb en delay hebben. Heb je 't laag ook uit de lead gehaald trouwens? Heb 't idee dat je kick word weg gedrukt door je limiter, een tip voor jou is dan om op je master kanaal een eq zetten en dan de gain van die eq op -10 of minder te zetten. Zo gaat je track niet gauw clippen en kan je meer met je volumes spelen.

Eigen track:

Tijdje terug ondertussen dat ik hier iets gepost heb dus bij deze. Mijn nieuwe track Victory

[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/10582859/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 20:55 

Hardtraxxer

edit: nvmnd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 23:31 

Hardtraxx Newbie

Hallo hallo
BassTunerz en ik hadden vorig jaar een track gemaakt en deze maand hebben we daar een 2014 edit van gemaakt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 00:38 

Hardtraxxer

Ouch, in mijn optiek is er verkrachting, dan is het best om aan te horen maar oh zo fout. En laten we dit maar poging tot verkrachting noemen... van een hoogstaand persoon... Dat word een lange gevangenisstraf xd Mijn mening dan. Persoonlijk vind ik dat als je echt serieus met zo'n groots werk aan de slag gaat je eigen niveau toch ook wel aardig hoog moet zijn zodat je een toevoeging kan maken. Dat hoor ik er iig niet in. Ga zo iets ook echt niet afluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:51 

Hardtraxxer

ricardo-paz schreef:
@cb92:
Het is wel heel erg leeg allemaal, geen idee wat voor een genre dit is dus weet ook niet of dat zo hoort. Verder kan ik hier niet echt feedback op geven

@Cei-Noise: Vette sfeer in de opbouw, vocals zijn ook heel vet en liggen lekker in de mix. Kick is vet, lekker appart. De sound erin vind ik persoonlijk niet vet. Mix is prima in orde!

@ResilienceOfficial: Vocalen zijn nog erg droog, doe er wat reverb en delay bij, klinkt al een stuk spannender dan. Snare is ook erg droog, die mag ook wel wat eq en reverb gebruiken. De kick ligt erg op de achtergrond maar wat ik er zo van hoor is zeker niet slecht. Lead mag ook meer reverb en delay hebben. Heb je 't laag ook uit de lead gehaald trouwens? Heb 't idee dat je kick word weg gedrukt door je limiter, een tip voor jou is dan om op je master kanaal een eq zetten en dan de gain van die eq op -10 of minder te zetten. Zo gaat je track niet gauw clippen en kan je meer met je volumes spelen.

Eigen track:

Tijdje terug ondertussen dat ik hier iets gepost heb dus bij deze. Mijn nieuwe track Victory

[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/10582859/file.html[/zippy]

Dayum gozer dit klinkt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:53 

Hardtraxxer

@Fylax

Klinkt redelijk wel, ik vind die Inception muziek van Hans Zimmer sowieso echt heel erg vet. Kick klinkt wel redelijk, ik zou iets meer laag er in stoppen. Lead is mij ook net iets te droog, wat meer reverb zou niet verkeerd. Build up naar de climax is wel iets te lang en wat saaitjes.

Hierbij dan mijn track, pas geleden eindelijk maar eens afgemaakt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 18:00 

Hardtraxxer

@Gta Ripper

Klinkt best wel lekker eigenlijk! Kick klinkt goed, build up is netjes gedaan, lekker spannend gemaakt zo :) Als ik het correct zeg :)

Hierbij mijn track, deze heb ik na veel verbeterde versies toch maar de full version ervan geüpload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:32 

Hardtraxxer

Fylax schreef:
ResilienceOfficial schreef:
Re-Shock schreef:

de track is ongemasterd

Groet Nick ^^

Waar heb je die vocals vandaan?

Voor de eerste keer klinkt 't wel leuk hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 10:17 

Hardtraxxer

kruif schreef:
Mijn tweede Track.

Serieus goed voor een 2e track!
En leuk gevonden die fata morgana melodie en samples :thumbsup:
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner