Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

Affect_Official schreef:

Affect - Global

Geef eerst eens feedback..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:52 

Hardtraxx Addict

Affect_Official schreef:

Affect - Global

Ok doei groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:30 

Hardtraxx Newbie

ycon schreef:
Aeacus schreef:
Ik heb geen idee waar dit onder valt, maar heb dit een paar maanden terug op een saai middagje in elkaar geknutseld. Er zal technisch gezien vast een hoop mis mee zijn, het daadwerkelijk bouwen van een nummer van begin tot eind is niet echt mijn ding, maar vond het wel grappig klinken.

Dit is een soort van vaag langzaam harstyle achtig iets.

En nog een sample van een idee dat ik even vlug in elkaar heb gezet. Ik hou van diepe lage trillende bassen en zat de hele tijd met een soort van house achtig melodietje in mijn hoofd.

Alle 3 je songs hebben een compressie probleem lijkt het wel zodra de kick komt dan word alles weg gedrukt.
of je stelt je side chaining slecht af of je doet iets fout in je limiter.

Cei-Noise schreef:

Goed bezig geweest die 12 uurtjes! :thumbup:

Hier m'n laatste track:

Ik zou als ik jou was je opkomende kick wat zachter zetten tegenover je main kick. Hierdoor komt je main kick wat krachtiger over in de climax ;)

Hier mijn laatste projectje waar ik al een maand of 2 zoet mee ben :cool:

Ik zou wat gaan werken aan je tail van de kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:06 

Hardtraxx Addict

Ja ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:11 

Hardtraxx Newbie

Bwazza schreef:
Bedankt voor de tips! Wat bedoel je, kicks vliegen tot aan mars? Waarom klinkt de track leeg en niet spannend? Ik geef wel meteen toe dat het cheesy is haha. Wat zijn jullie tips?

@yri: Zit technisch goed in elkaar, ik vind alleen de lead wat vreemd, de melodie niet erg sterk. De break is wel echt vet!

vette sounds en melodie. vocals zijn leuk alleen mogen wel iets harder voor mijn gevoel.

https://soundcloud.com/sleeplessnl/qult ... st/s-PwFBB

ik probeer wat Qult-achtig spul te maken voor de Qult hero wedstrijd alleen ben bang dat het teveel naar mainstream house neigt. wat feedback zou welkom zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:00 

Hardtraxxer

Sleepless:
Klinkt goed!
Lekker relaxend.
Ik zou het iets beter mixdownen, en ook de leads een softere eq geven.
Misschien wat leuke fx geluidjes toevoegen.
Drop is naar mijn gevoel nog ietsjes leeg.
Klinkt verder al heel goed!

Ik heb zelf een Rekick gemaakt van mijn track Blood Moon.

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 22:58 

Hardtraxx Newbie

DigitalEarthquake schreef:
Sleepless:
Ik heb zelf een Rekick gemaakt van mijn track Blood Moon.

Enjoy!

Opbouw is zeker leuk, kick mist alleen nog wat diepte. Klinkt vrij leeg. Meer bass ook.
Hierbij wil ik ook een nieuwe track aankondigen:

"Get into our journey, by defining the Music Within."

Hope u like it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 17:29 

Hardtraxx Newbie

erg lekker nummer hoor! vind de melody ook erg aansprekend alleen de lead klinkt wat soft zeg maar mag misschien wel wat dikkere lead onder.

Hier een bootleg die ik had gemaakt uit verveling:P vind het resultaat erg vet geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 09:17 

Hardtraxx Addict

Sleepless schreef:

ik probeer wat Qult-achtig spul te maken voor de Qult hero wedstrijd alleen ben bang dat het teveel naar mainstream house neigt. wat feedback zou welkom zijn

Ik vind je kick wat te hardstyle achtig qua distortion. ik heb bij qult altijd het idee dat het een brommende bassline heeft met een punchline of een cleane hs kick. Je sounds zijn wel gaaf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 01:33 

Hardtraxx Newbie

Yoo guys

I have produced a Hardcore track, would you be so kind as to have a listen to it?

It would be much appreciated and hopefully you like it!?

Thank you for your time & effort.

Noxize

Link: https://soundcloud.com/noxizeofficial/n ... al-preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:38 

Hardtraxx Addict

Noxize

Very nice! :thumbsup: The vocals are fits with the atmosphere in your track, melody is good, and the kicks are awesome too. Actually, I don“t have not much to criticize ^^ . Maybe you can add a bass or a choir at 2.45 - 2.53, because that sounds a bit weak, compared to the rest of track.
Well done :)

Dit is mijn housetrack waar ik een tijdje geleden een snippet van had gepost in het snippettopic. Het is nu wel zo goed als af, feedback is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:47 

Hardtraxx Addict

EDIT:
Foutje, mijn eigen post gequoted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:48 

Hardtraxx Newbie

Noxize schreef:
Yoo guys

I have produced a Hardcore track, would you be so kind as to have a listen to it?

It would be much appreciated and hopefully you like it!?

Thank you for your time & effort.

Noxize

Link: https://soundcloud.com/noxizeofficial/n ... al-preview

your kick is nice but it completely drowns out the melody. you could try to lower the volume of the kick, increase the volume of your lead and then sidechain it or something
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:50 

Hardtraxx Newbie

https://soundcloud.com/sleeplessnl/warrior-wip/s-Km8h8

ben al wat verder met mijn inzending voor de Qult hero wedstrijd. bijna klaar met arrangeren alleen mixtechnisch moet er nog een hoop gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:56 

Hardtraxx Newbie

phoenix schreef:
Sleepless schreef:

Ik vind je kick wat te hardstyle achtig qua distortion. ik heb bij qult altijd het idee dat het een brommende bassline heeft met een punchline of een cleane hs kick. Je sounds zijn wel gaaf :thumbsup:

bedankt! maar de Qult sound is vrij breed en niet aan hokjes gebonden dus ik denk dat een wat hardere kick dan normaal geen probleem moet zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 11:26 

Hardtraxx Addict

Sleepless schreef:
https://soundcloud.com/sleeplessnl/warrior-wip/s-Km8h8

ben al wat verder met mijn inzending voor de Qult hero wedstrijd. bijna klaar met arrangeren alleen mixtechnisch moet er nog een hoop gebeuren.

Lekkere intro! Doet me een beetje aan de broken glass dub denken
Klinkt zeker niet verkeerd man! Maar ik heb zo'n idee dat de kick nog wat bass mist ??
Ik vind t het in z'n algemeen wel dik klinken hoor! Over afmix enzo kan ik niet veel advies geven omdat ik daar zelf ook nog mee stuntel :P

Dit is mijn laatste track:
Ben er zelf erg tevreden over maar er kunnen nog dingen aangepast worden. Heb een beetje een vreemde mid-intro gebruikt maar vind t zelf wel geinig klinken!

Laat maar weten wat jullie er van vinden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 15:57 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Klinkt wel grappig empgesize, kick mag wat helderder.

Hier mijn eerste poging tot Horstcore/Horstyle

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/25016563/file.html[/zippy]

Een schande dit voor de Horstcore scene, en Horststyle bestaat niet. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 22:18 

Hardtraxx Addict

Combustion schreef:
Dit is mijn laatste track:
Ben er zelf erg tevreden over maar er kunnen nog dingen aangepast worden. Heb een beetje een vreemde mid-intro gebruikt maar vind t zelf wel geinig klinken!

Laat maar weten wat jullie er van vinden. :D

Lekkere track Max :) Hier en daar kan het nog wel wat gedaan worden met de mix-down maar het concept staat. Juist de aparte mid-intro vind ik lekker. Vind de climax er wel minder bijpassen. Denk dat je meer in de stijl van je mid-intro had moeten blijven :)

Hierbij dus mijn inzending voor Qult Contest. Hier en daar moet er nog wel wat bijgeschaafd worden en hij moet nog gemasterd worden.

Extra feedback is welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 18:20 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Lekkere track Max :) Hier en daar kan het nog wel wat gedaan worden met de mix-down maar het concept staat. Juist de aparte mid-intro vind ik lekker. Vind de climax er wel minder bijpassen. Denk dat je meer in de stijl van je mid-intro had moeten blijven :)

Hierbij dus mijn inzending voor Qult Contest. Hier en daar moet er nog wel wat bijgeschaafd worden en hij moet nog gemasterd worden.

klinkt alsof je 303 lead en de punch van je kick wat meer hoge frequenties kunnen gebruiken. kan ook aan mij liggen.

hier mijn inzending.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 12:58 

Hardtraxxer

Sleepless schreef:
Citaat:

klinkt alsof je 303 lead en de punch van je kick wat meer hoge frequenties kunnen gebruiken. kan ook aan mij liggen.

hier mijn inzending.

iets meer variatie zou ik persoonlijk vet vinden! maar klinkt erg goed.

Hier mijn 1e track, some feedback please :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:21 

Hardtraxxer

Ik ben twee maandjes geleden ook maar eens begonnen met produceren. Ik heb zo juist mijn eerste track afgemaakt. Ik moet wel zeggen dat de track niet in het genre hardstyle thuishoort, maar eigenlijk in het genre dancecore, hands up. Ik weet dan ook niet of het hier gewaardeerd wordt, maar alsnog plaats ik hem maar :)

Tips en feedback zijn natuurlijk welkom.

p.s. ik zal vanavond reageren op de track boven deze post. Ik kan hem nu helaas niet beluisteren.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 21:05 

Hardtraxx Elite

BramHS schreef:
Ik ben twee maandjes geleden ook maar eens begonnen met produceren. Ik heb zo juist mijn eerste track afgemaakt. Ik moet wel zeggen dat de track niet in het genre hardstyle thuishoort, maar eigenlijk in het genre dancecore, hands up. Ik weet dan ook niet of het hier gewaardeerd wordt, maar alsnog plaats ik hem maar :)

Tips en feedback zijn natuurlijk welkom.

p.s. ik zal vanavond reageren op de track boven deze post. Ik kan hem nu helaas niet beluisteren.

Je melodie is in n andere maat als je bassline, fix dat en je hebt n prima plaatje! *waant zichzelf terug naar de eerste keren stappen in aftanse 16 jarige kroeg* >.<

Heb voor de qult contest wat in elkaar gezet, ben benieuwd wat jullie vinden (intro was overigens puur voor 't inmixen):
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 23:06 

Hardtraxxer

@BramHS Klinkt erg goed voor een eerste productie!

Heb eindelijk iets gemaakt waar ik zelf ook tevreden over ben (ook al is het nog niet af) :clap:

Valt niet onder hardstyle maar hoop dat ik het hier mag plaatsen

Ik hoor graag jullie mening en tips :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 22:17 

Hardtraxxer

Bedankt voor jullie reacties.

@Manno leuke energieke track. Ik vind het zelf moeilijk te classificeren, want ik hoor verschillende invloeden (beetje trance, hard techno). Ik vind de combi wel heel erg leuk.

@Rick je melodie en je sounds spreken me zeker aan. Ik ben alleen niet zo'n fan van die snelle switch (twee noten snel achter elkaar) in je melodie, maar dat is persoonlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 16:09 

Hardtraxx Newbie

RickV schreef:
@BramHS Klinkt erg goed voor een eerste productie!

Heb eindelijk iets gemaakt waar ik zelf ook tevreden over ben (ook al is het nog niet af) :clap:

Valt niet onder hardstyle maar hoop dat ik het hier mag plaatsen

Ik hoor graag jullie mening en tips :)

klinkt gewoon als hands up. maakte ik ook toen ik begon met muziek maken :)
wel leuk gemaakt.
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner