Geef eerst eens feedback..
Geef eerst eens feedback..
Ok doei groetjes
Ik zou wat gaan werken aan je tail van de kick!ycon wrote:Alle 3 je songs hebben een compressie probleem lijkt het wel zodra de kick komt dan word alles weg gedrukt.Aeacus wrote:Ik heb geen idee waar dit onder valt, maar heb dit een paar maanden terug op een saai middagje in elkaar geknutseld. Er zal technisch gezien vast een hoop mis mee zijn, het daadwerkelijk bouwen van een nummer van begin tot eind is niet echt mijn ding, maar vond het wel grappig klinken.
View on SoundCloud
Dit is een soort van vaag langzaam harstyle achtig iets.
View on SoundCloud
En nog een sample van een idee dat ik even vlug in elkaar heb gezet. Ik hou van diepe lage trillende bassen en zat de hele tijd met een soort van house achtig melodietje in mijn hoofd.
View on SoundCloud
of je stelt je side chaining slecht af of je doet iets fout in je limiter.
Ik zou als ik jou was je opkomende kick wat zachter zetten tegenover je main kick. Hierdoor komt je main kick wat krachtiger over in de climax![]()
Hier mijn laatste projectje waar ik al een maand of 2 zoet mee ben![]()
View on SoundCloud
vette sounds en melodie. vocals zijn leuk alleen mogen wel iets harder voor mijn gevoel.Bwazza wrote:Bedankt voor de tips! Wat bedoel je, kicks vliegen tot aan mars? Waarom klinkt de track leeg en niet spannend? Ik geef wel meteen toe dat het cheesy is haha. Wat zijn jullie tips?
@yri: Zit technisch goed in elkaar, ik vind alleen de lead wat vreemd, de melodie niet erg sterk. De break is wel echt vet!
View on SoundCloud
DigitalEarthquake wrote:Sleepless:
Ik heb zelf een Rekick gemaakt van mijn track Blood Moon.
View on SoundCloud
Enjoy!
Ik vind je kick wat te hardstyle achtig qua distortion. ik heb bij qult altijd het idee dat het een brommende bassline heeft met een punchline of een cleane hs kick. Je sounds zijn wel gaafSleepless wrote:
View on SoundCloud
ik probeer wat Qult-achtig spul te maken voor de Qult hero wedstrijd alleen ben bang dat het teveel naar mainstream house neigt. wat feedback zou welkom zijn
your kick is nice but it completely drowns out the melody. you could try to lower the volume of the kick, increase the volume of your lead and then sidechain it or somethingNoxize wrote:Yoo guys
I have produced a Hardcore track, would you be so kind as to have a listen to it?
It would be much appreciated and hopefully you like it!?
Thank you for your time & effort.
Noxize
Link: View on SoundCloud
bedankt! maar de Qult sound is vrij breed en niet aan hokjes gebonden dus ik denk dat een wat hardere kick dan normaal geen probleem moet zijnphoenix wrote:Ik vind je kick wat te hardstyle achtig qua distortion. ik heb bij qult altijd het idee dat het een brommende bassline heeft met een punchline of een cleane hs kick. Je sounds zijn wel gaafSleepless wrote:
View on SoundCloud
ik probeer wat Qult-achtig spul te maken voor de Qult hero wedstrijd alleen ben bang dat het teveel naar mainstream house neigt. wat feedback zou welkom zijn
Lekkere intro! Doet me een beetje aan de broken glass dub denkenSleepless wrote:https://soundcloud.com/sleeplessnl/warrior-wip/s-Km8h8
ben al wat verder met mijn inzending voor de Qult hero wedstrijd. bijna klaar met arrangeren alleen mixtechnisch moet er nog een hoop gebeuren.
Een schande dit voor de Horstcore scene, en Horststyle bestaat niet.Cruelty wrote:Klinkt wel grappig empgesize, kick mag wat helderder.
Hier mijn eerste poging tot Horstcore/Horstyle
http://www19.zippyshare.com/v/25016563/file.html
Lekkere track MaxCombustion wrote: Dit is mijn laatste track:
Ben er zelf erg tevreden over maar er kunnen nog dingen aangepast worden. Heb een beetje een vreemde mid-intro gebruikt maar vind t zelf wel geinig klinken!
View on SoundCloud
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
klinkt alsof je 303 lead en de punch van je kick wat meer hoge frequenties kunnen gebruiken. kan ook aan mij liggen.Lekkere track MaxHier en daar kan het nog wel wat gedaan worden met de mix-down maar het concept staat. Juist de aparte mid-intro vind ik lekker. Vind de climax er wel minder bijpassen. Denk dat je meer in de stijl van je mid-intro had moeten blijven
Hierbij dus mijn inzending voor Qult Contest. Hier en daar moet er nog wel wat bijgeschaafd worden en hij moet nog gemasterd worden.
View on SoundCloud
Extra feedback is welkom
Sleepless wrote:klinkt alsof je 303 lead en de punch van je kick wat meer hoge frequenties kunnen gebruiken. kan ook aan mij liggen.Lekkere track MaxHier en daar kan het nog wel wat gedaan worden met de mix-down maar het concept staat. Juist de aparte mid-intro vind ik lekker. Vind de climax er wel minder bijpassen. Denk dat je meer in de stijl van je mid-intro had moeten blijven
Hierbij dus mijn inzending voor Qult Contest. Hier en daar moet er nog wel wat bijgeschaafd worden en hij moet nog gemasterd worden.
View on SoundCloud
Extra feedback is welkom
hier mijn inzending.
View on SoundCloud
Je melodie is in n andere maat als je bassline, fix dat en je hebt n prima plaatje! *waant zichzelf terug naar de eerste keren stappen in aftanse 16 jarige kroeg*BramHS wrote:Ik ben twee maandjes geleden ook maar eens begonnen met produceren. Ik heb zo juist mijn eerste track afgemaakt. Ik moet wel zeggen dat de track niet in het genre hardstyle thuishoort, maar eigenlijk in het genre dancecore, hands up. Ik weet dan ook niet of het hier gewaardeerd wordt, maar alsnog plaats ik hem maar
Tips en feedback zijn natuurlijk welkom.
p.s. ik zal vanavond reageren op de track boven deze post. Ik kan hem nu helaas niet beluisteren.
View on SoundCloud
klinkt gewoon als hands up. maakte ik ook toen ik begon met muziek makenRickV wrote:@BramHS Klinkt erg goed voor een eerste productie!
Heb eindelijk iets gemaakt waar ik zelf ook tevreden over ben (ook al is het nog niet af)![]()
Valt niet onder hardstyle maar hoop dat ik het hier mag plaatsen
Ik hoor graag jullie mening en tips
View on SoundCloud