Man die tweede climax/outroSolar Shadow wrote:@decane Klinkt goed! Ik vind alleen de midintro wat leeg. Hadden wel wat meer kleine sounds in gemogen. De kick klinkt ook lekker![]()
Hier mijn poging:
View on SoundCloud
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Zoals Skatzow ook al aangaf klinkt die phaser niet zo lekker. Voor de rest vind ik het echt een dikke track!DigitalEarthquake wrote:ThreatofAdverse
Klinkt goed!
Op somige delen van de track mag we wel wat extra.
Op de vocals kan je ook wat effecten doen.
Mix-down was op somige plekken niet helemaal perfect.
Prima track hoor!
Ik heb mn rauwe trackje afgemaakt!
View on SoundCloud
Enjoy ''In My Dead Grave''
Mijn nieuwe track:
View on SoundCloud
Vritzy
Klinkt lekker!
Ik zou aleen de screetch onder het hardstyle stukje een iets andere eq geven.
Er zit nog bass onder de Hardstyle kick van andere synths, ik zou die synths een low-cut geven.
Digitalearthquake - Atom Bang!
View on SoundCloud
Ik heb nog nooit zo snel een track afgemaakt... ik heb hem in 12 uur gemaakt.
Pff...
Feedback is welkom!
Klinkt lekker!
Er zit nog bass onder de Hardstyle kick van andere synths, ik zou die synths een low-cut geven.
View on SoundCloud
Pff...
Feedback is welkom!
-
CHardtraxxer
- 55 posts member since 2013
- last seen Jun 2019
Goed bezig geweest die 12 uurtjes!DigitalEarthquake wrote:Vritzy
Klinkt lekker!
View on SoundCloud
Pff...
Feedback is welkom!
Hier m'n laatste track:
View on SoundCloud
Als je de synths, fx en kicks allemaal grotendeels al klaar had liggen voor je de track ging maken lijkt me dat wel kunnen. Als je in 12 uur vanaf nul dit weet te maken dan verwacht ik toch zeker 4 tracks per week van jeDigitalEarthquake wrote:Vritzy
Klinkt lekker!
View on SoundCloud
Pff...
Feedback is welkom!
evasive
De lead fx zijn niet zo lastig te maken, 5 minutjes werk max.
Mijn leads zijn ook niet zo lastig.

-
THardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Feb 2016
Zou je eens een project uit willen leggen? Je nummers klinken meestal erg vol en ik ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt.DigitalEarthquake wrote:evasive
The Pioneer
Wieweet doe ik dat wel.
Maar dan moet ik er wel even voor zitten
Wieweet doe ik dat wel.
Maar dan moet ik er wel even voor zitten
Nu ik er even over na gedacht heb, gaat het nogal lastig.
Mijn track is gewoon net zoals elke andere naar mijn gevoel.
Dat het 'breed' / 'dik' word zit gewoon in de ervaring (2 jaar).
Als je overal goed in oefent word je er steeds beter in.
Mijn tip:
Door gaan!
Niet stoppen.
Als een paard met kleppen naast zijn ogen recht vooruit.----->
Zodra het een keer tegen zit, niet stoppen.
Neem hier en daar een break, en daarna weer volle gas vooruit!
Als je 'Inspiratieloos' bent ga je gewoon aan je sounddesign werken of kicks ect.
Succes!
Mijn tip:
Door gaan!
Niet stoppen.
Als je 'Inspiratieloos' bent ga je gewoon aan je sounddesign werken of kicks ect.
Succes!
-
AHardtraxxer
- 52 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
Ik heb geen idee waar dit onder valt, maar heb dit een paar maanden terug op een saai middagje in elkaar geknutseld. Er zal technisch gezien vast een hoop mis mee zijn, het daadwerkelijk bouwen van een nummer van begin tot eind is niet echt mijn ding, maar vond het wel grappig klinken.
View on SoundCloud
Dit is een soort van vaag langzaam harstyle achtig iets.
View on SoundCloud
En nog een sample van een idee dat ik even vlug in elkaar heb gezet. Ik hou van diepe lage trillende bassen en zat de hele tijd met een soort van house achtig melodietje in mijn hoofd.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
En nog een sample van een idee dat ik even vlug in elkaar heb gezet. Ik hou van diepe lage trillende bassen en zat de hele tijd met een soort van house achtig melodietje in mijn hoofd.
View on SoundCloud
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Geef eens feedback..
-
AHardtraxxer
- last seen Sep 2015
Ik dacht dat ik dat al eens in dit topic had gedaan. Zo niet, excuses.
Al ervaar ik om eerlijk te zijn geen toegevoegde waarde in enige vorm van kritiek van iemand die er verder de ballen verstand van heeft, ik dus, want verder dan "nahh..." en "dat klinkt lekker" kom ik inhoudelijk toch niet.
Al ervaar ik om eerlijk te zijn geen toegevoegde waarde in enige vorm van kritiek van iemand die er verder de ballen verstand van heeft, ik dus, want verder dan "nahh..." en "dat klinkt lekker" kom ik inhoudelijk toch niet.
-
AHardtraxxer
- last seen Sep 2015
Dit zou zomaar in een setje van yellow claw kunnen voorkomen. Al had je van mij tussen 3:00 en 3:30 de bas mogen vervangen voor een Hardstyle kick, zodat je dat stukje harstyle dat je er in hebt verwerkt toch nog een even een stukje meeneemt en wat dieper verwerkt in dit Trap nummer.Vritzy wrote:
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Maakt niet uit of je het ooit al gedaan hebt of niet, je geeft feedback op de gene(n) boven je. Zo krijgt iedereen minstens 1 keer feedback. Het liefst geef je ook vaker feedback als je zelf niks post of geef je feedback op meer dan 1 iemand. Op die manier krijgt iedereen de meeste feedback en leren we dus ook het meest van elkaar.Aeacus wrote:Ik dacht dat ik dat al eens in dit topic had gedaan. Zo niet, excuses.
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
En natuurlijk ervoor zorgen dat je geen school werk of relatie hebtDigitalEarthquake wrote:Nu ik er even over na gedacht heb, gaat het nogal lastig.
Mijn tip:
Door gaan!
Niet stoppen.
Succes!
Dat scheelt ook een hooop
Alle 3 je songs hebben een compressie probleem lijkt het wel zodra de kick komt dan word alles weg gedrukt.Aeacus wrote:Ik heb geen idee waar dit onder valt, maar heb dit een paar maanden terug op een saai middagje in elkaar geknutseld. Er zal technisch gezien vast een hoop mis mee zijn, het daadwerkelijk bouwen van een nummer van begin tot eind is niet echt mijn ding, maar vond het wel grappig klinken.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
of je stelt je side chaining slecht af of je doet iets fout in je limiter.
Ik zou als ik jou was je opkomende kick wat zachter zetten tegenover je main kick. Hierdoor komt je main kick wat krachtiger over in de climax
Hier mijn laatste projectje waar ik al een maand of 2 zoet mee ben
View on SoundCloud
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Klinkt goed, leuke melodie ook.
Alleen de kick is wat minder..
-
THardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Feb 2016
Klinkt erg Rebourne achtig. In tegenstelling tot hierboven vind ik de kick wel heel vet.
2 puntjes van kritiek:
- Ik vind je intro (Vanaf 0:19) erg leeg klinken,jammer, want ik vind beide geluidjes wel heel vet.
- Je plaatje mist wat hoog. Dat kan ook soundcloud zijn, maar het valt me wel op.
Voor de rest vind ik het een erg vette productie!
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2012
- last seen May 2014
I have to answer you in englishMitzinator wrote:Klinkt goed, leuke melodie ook.
Alleen de kick is wat minder..
when the kick is out, sounds a little empty, need more atmosphere for don't lose the energy. And the intro is a little repetitive, but sounds good. Good work man
Here is my last track, it took me one month:
View on SoundCloud
het lijkt wel of het eerste deel door een andere producer is gemaakt.Napalm wrote:I have to answer you in englishMitzinator wrote:Klinkt goed, leuke melodie ook.
Alleen de kick is wat minder... Really nice track, nice kick and melody but here is the critics:
when the kick is out, sounds a little empty, need more atmosphere for don't lose the energy. And the intro is a little repetitive, but sounds good. Good work man.
View on SoundCloud
Lead is erg zwak en leeg, intro is nog wel prima op zich.
Thx voor de criticism iedereen
Ga er nog maar is even aan sleutelen
tho maybe layer a detuned saw to your main lead to fatten it up a bit 
This one gives me an oldschoolish feeling with a newer type of bassdrum. i like the ideaNapalm wrote:
I have to answer you in english. Really nice track, nice kick and melody but here is the critics:
when the kick is out, sounds a little empty, need more atmosphere for don't lose the energy. And the intro is a little repetitive, but sounds good. Good work man.
View on SoundCloud
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Niemand, zolang jij geen feedback op anderen geeft
-
NHardtraxxer
- 51 posts member since 2012
- last seen May 2014
the part of the melody, is to low, for me need more gain, or another lead for more energy to hear well the melody
Here is another track, this time more RAW.
View on SoundCloud