Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

hoe link ik mijn USB synthesizer de uma 25s aan cubase ?
net zoals dat kon met FL studio 9

want bij fl kon je opnemen wat je speelde en dat kwam dan in je piano rol te staan
of is dat niet mogelijk

grtz Quinten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zit er geen automapping op je keyboard?

moet je je keyboard aan doen, cubase aanzetten, en dan even op een toets drukken en kijken of er in de tijdbalk een oranje metertje aanslaat.

anders moet je even bij 'devices' en dan iets van device configurations ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2010 20:02 
 
Hardtraxx Newbie

hij doet het man :D:D
precies wat je zei devices ;)

thnx man :D:D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het ook sinds een paar dagen maar ik snap er nog helemaal niets van kan er geen geluid uit krijgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 04:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeone schreef:
Ik heb het ook sinds een paar dagen maar ik snap er nog helemaal niets van kan er geen geluid uit krijgen :(


Komt wel.
Ff en paar tutorials doornemen van Youtube, en dan kom je er uiteindelijk wel.
Heb je ook al met andere programma's gewerkt ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja heb ook met FL gewerkt maar daar kom ik ook niet echt ver mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeone schreef:
Ja heb ook met FL gewerkt maar daar kom ik ook niet echt ver mee.

FL is een stuk makkelijker te begrijpen dan Cubase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 03:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sicknez schreef:
jeone schreef:
Ja heb ook met FL gewerkt maar daar kom ik ook niet echt ver mee.

FL is een stuk makkelijker te begrijpen dan Cubase.


met andere woorden raad je me aan om eerst met FL meer aan te klote en daarna met cubase te beginne
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:43 
 
Artiest

dat raad ik je wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
dat raad ik je wel aan :)


gaan we daar maar is mee verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 12:39 
 
Hardtraxxer

Deze vakantie wat meer verdiepen in Cubase i.v.m. hardware.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:03 
 
Hardtraxxer

Hebben jullie allemaal 600 euro betaalt voor dat programma of het gewoon ergens vanaf een of andere site binnen gehengeld (full version zonder termijn) ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:37 
 
Hardtraxxer

WIJNUH schreef:
Hebben jullie allemaal 600 euro betaalt voor dat programma of het gewoon ergens vanaf een of andere site binnen gehengeld (full version zonder termijn) ??

ik heb 2 versies.. heb de LE keertje bij wat hardware zooi gekregen en heb ook nog cubase 5 van een familielid gekregen die is overgestapt op pro tools =]
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 03:54 
 
Artiest

Cubase LE4 krijg je vrijwel standaard bij heel veel hardwarde, vooral bij lexicon geluidskaarten zitten het vaak.
Kan je ook niet los kopen.
Cubase 5 kun je wel illegaal kopen, alleen vind ik dat je er gewoon voor moet betalen, kijk dat je FL illegaal binnen haalt voor die kwaliteit en alles ok, maar Cubase is toch wel 2 stappies hoger :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 14:12 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Cubase LE4 krijg je vrijwel standaard bij heel veel hardwarde, vooral bij lexicon geluidskaarten zitten het vaak.
Kan je ook niet los kopen.
Cubase 5 kun je wel illegaal kopen, alleen vind ik dat je er gewoon voor moet betalen, kijk dat je FL illegaal binnen haalt voor die kwaliteit en alles ok, maar Cubase is toch wel 2 stappies hoger :)


Ja maar weet je wat het is, ik moet nog een vakantie betalen, ik moet volgend jaar ook nog geld hebben als ik ga studeren (m'n ouders dragen namelijk maar heel gering bij), daarnaast nog mn eigen uitgaven. Dan is 600 euro wel een smak geld als je alleen met dat programma wilt gaan kloten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 14:57 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Cubase LE4 krijg je vrijwel standaard bij heel veel hardwarde, vooral bij lexicon geluidskaarten zitten het vaak.
Kan je ook niet los kopen.
Cubase 5 kun je wel illegaal kopen, alleen vind ik dat je er gewoon voor moet betalen, kijk dat je FL illegaal binnen haalt voor die kwaliteit en alles ok, maar Cubase is toch wel 2 stappies hoger :)

illegaal kopen?:P als je iets illegaal doet, doe het dan gratis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 20:00 
 
Artiest

Overload schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Cubase LE4 krijg je vrijwel standaard bij heel veel hardwarde, vooral bij lexicon geluidskaarten zitten het vaak.
Kan je ook niet los kopen.
Cubase 5 kun je wel illegaal kopen, alleen vind ik dat je er gewoon voor moet betalen, kijk dat je FL illegaal binnen haalt voor die kwaliteit en alles ok, maar Cubase is toch wel 2 stappies hoger :)

illegaal kopen?:P als je iets illegaal doet, doe het dan gratis..


hehe da is idd niet wat ik bedoel xd
ik bedoel natuurlijk illegaal downloaden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 14:42 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Overload schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Cubase LE4 krijg je vrijwel standaard bij heel veel hardwarde, vooral bij lexicon geluidskaarten zitten het vaak.
Kan je ook niet los kopen.
Cubase 5 kun je wel illegaal kopen, alleen vind ik dat je er gewoon voor moet betalen, kijk dat je FL illegaal binnen haalt voor die kwaliteit en alles ok, maar Cubase is toch wel 2 stappies hoger :)

illegaal kopen?:P als je iets illegaal doet, doe het dan gratis..


hehe da is idd niet wat ik bedoel xd
ik bedoel natuurlijk illegaal downloaden :$

haha dacht ik al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:05 
 

Hoe stel je het bpm in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hoe stel je het bpm in?


in die balk staat bij tempo 120 moet je daar op klikken en dan kun je het in type ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:10 
 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Hoe stel je het bpm in?


in die balk staat bij tempo 120 moet je daar op klikken en dan kun je het in type ;)


Ja ik had het al gevonden. Alle losse eindjes komen nu een beetje bij elkaar in het programma :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand hier toevallig last van de bug dat je audio steeds uitvalt in cubase en even later weer terug is? Heb er de laatste dagen last van. Updates heb ik al geprobeerd maar hielp niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 08:38 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Iemand hier toevallig last van de bug dat je audio steeds uitvalt in cubase en even later weer terug is? Heb er de laatste dagen last van. Updates heb ik al geprobeerd maar hielp niet :/


Is het niet misschien een issue met je hardware.. audio interface oid? misschien kan je daarvan de drivers updaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overload schreef:
SoundTunerZ schreef:
Iemand hier toevallig last van de bug dat je audio steeds uitvalt in cubase en even later weer terug is? Heb er de laatste dagen last van. Updates heb ik al geprobeerd maar hielp niet :/


Is het niet misschien een issue met je hardware.. audio interface oid? misschien kan je daarvan de drivers updaten.


Heb er met andere software geen last van. En heb mn card laatst nog geupdate. T gebeurd nogal random, dus drm is er voor mij ook geen duidelijkheid wat het probleem veroorzaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

jow vraagie :P

wat is beetje goeie Drum VST ( waar je kick in kunt laden tonic heb ik al en kontakt 4 werkt niet echt )
nog suggesties

grtz Quinten
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner