Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 57 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
vrijdag 18 mei 2012
21:00 - 02:00

Teejater
Naaldwijk

Minimumleeftijd
16

Line up:
D-Block & S-te-Fan
Refuze
Bass Chaserz
Hard Society
High Definition
Luca Perra
The Obsession

https://partyflock.nl/party/222170:All_ ... _hard.html
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..
Donateur
last seen Oct 2014
jRn wrote:Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..
Vertel? :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Refuze wrote:
jRn wrote:Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..
Kut boeren, mensen die hakken op hardstyle. Geen liefhebbers en ruziemakerts.
Donateur
last seen Oct 2014
jRn wrote:
Refuze wrote:
Ow dat word nog wat dan :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Ach, gewoon draaien komt wel goed. De mensen gaan wel los maar het zijn gewoon Music Made Addicts mensen
Donateur
last seen Oct 2014
jRn wrote:Ach, gewoon draaien komt wel goed. De mensen gaan wel los maar het zijn gewoon Music Made Addicts mensen
Komt goed. Moet toch mainstream draaien dus :P
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
jRn wrote:
Refuze wrote:
Dit slaat egt nergens op... ik woon daar en das gewoon niet waar;) en het zijn zeker geen boeren..
Vorige edities van AYNIH waren zeer succesvol met Headhunterz, Noisecontrollers!
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
hotymoty wrote:
jRn wrote:

Dit slaat egt nergens op... ik woon daar en das gewoon niet waar;) en het zijn zeker geen boeren..
Vorige edities van AYNIH waren zeer succesvol met Headhunterz, Noisecontrollers!
Ik hoop dat je het met me eens bent dat het geen doorsnee hardstylepubliek is wat er loopt?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Misschien was mijn mening iets te simpel onderbouwt. Hoty, aardig subjectief gezien van je. Het is geen doorsnee publiek.
#1. prijs
#2. toegankelijkheid
#3. headliner

Ik ben er vanaf editie een bijgeweest, en ga bijna elke week naar een feest.. Het publiek is gewoon geen doorsnee publiek. Er zullen vast wat liefhebbers en kenners tussen zitten, maar 70% is gewoon standaard Teejater publiek.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
jRn wrote:Misschien was mijn mening iets te simpel onderbouwt. Hoty, aardig subjectief gezien van je. Het is geen doorsnee publiek.
#1. prijs
#2. toegankelijkheid
#3. headliner

Ik ben er vanaf editie een bijgeweest, en ga bijna elke week naar een feest.. Het publiek is gewoon geen doorsnee publiek. Er zullen vast wat liefhebbers en kenners tussen zitten, maar 70% is gewoon standaard Teejater publiek.
Ik snap wat je bedoelt, maar het is dig wel logisch he, gassies van 16 kennen eindelijk wat hardstyle aanhoren en een bekende zien:p maar teejater is normaal house achtig, ik denk dat 5% van wekelijks teejater publiek hier naartoe gaan omdat ze simpelweg niet van Hardstyle houden.
Donateur
last seen Oct 2014
hotymoty wrote:
jRn wrote:Misschien was mijn mening iets te simpel onderbouwt. Hoty, aardig subjectief gezien van je. Het is geen doorsnee publiek.
#1. prijs
#2. toegankelijkheid
#3. headliner

Ik snap wat je bedoelt, maar het is dig wel logisch he, gassies van 16 kennen eindelijk wat hardstyle aanhoren en een bekende zien:p maar teejater is normaal house achtig, ik denk dat 5% van wekelijks teejater publiek hier naartoe gaan omdat ze simpelweg niet van Hardstyle houden.
We shall see.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Aanwezig. :)
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nog mensen die hierheen zijn gegaan?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
chicken wrote:Nog mensen die hierheen zijn gegaan?
Ja, was best feesie:D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Was wel te doen, maarja.. zoals gewoonlijk :P
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Minder druk dan bij HHZ mag ik hopen? Dat was niet leuk meer. :(

Kon helaas niet, dus k vroeg me af of ik iets gemist heb.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Ja, het is altijd een heel dik feest! Bass chaserz die op defqon gaat draaien was gwn echt heel beest!
Hun begonnen met zen zelfgemaakte track! ik was verbijsterd van de resultaat, hoe ik dit weet? ik ken hun haha