Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vrijdag 18 mei 2012
21:00 - 02:00

Teejater
Naaldwijk

Minimumleeftijd
16

Line up:
D-Block & S-te-Fan
Refuze
Bass Chaserz
Hard Society
High Definition
Luca Perra
The Obsession

https://partyflock.nl/party/222170:All_ ... _hard.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..


Vertel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
jRn schreef:
Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..


Vertel? :P

Kut boeren, mensen die hakken op hardstyle. Geen liefhebbers en ruziemakerts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Refuze schreef:
jRn schreef:
Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..


Vertel? :P

Kut boeren, mensen die hakken op hardstyle. Geen liefhebbers en ruziemakerts.


Ow dat word nog wat dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach, gewoon draaien komt wel goed. De mensen gaan wel los maar het zijn gewoon Music Made Addicts mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ach, gewoon draaien komt wel goed. De mensen gaan wel los maar het zijn gewoon Music Made Addicts mensen


Komt goed. Moet toch mainstream draaien dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Refuze schreef:
jRn schreef:
Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..


Vertel? :P

Kut boeren, mensen die hakken op hardstyle. Geen liefhebbers en ruziemakerts.


Dit slaat egt nergens op... ik woon daar en das gewoon niet waar;) en het zijn zeker geen boeren..
Vorige edities van AYNIH waren zeer succesvol met Headhunterz, Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
jRn schreef:
jRn schreef:
Wel aanwezig zo als altijd, alleen beetje jammerlijk publiek maar dat vergeten we maar..



Kut boeren, mensen die hakken op hardstyle. Geen liefhebbers en ruziemakerts.


Dit slaat egt nergens op... ik woon daar en das gewoon niet waar;) en het zijn zeker geen boeren..
Vorige edities van AYNIH waren zeer succesvol met Headhunterz, Noisecontrollers!


Ik hoop dat je het met me eens bent dat het geen doorsnee hardstylepubliek is wat er loopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien was mijn mening iets te simpel onderbouwt. Hoty, aardig subjectief gezien van je. Het is geen doorsnee publiek.
#1. prijs
#2. toegankelijkheid
#3. headliner


Ik ben er vanaf editie een bijgeweest, en ga bijna elke week naar een feest.. Het publiek is gewoon geen doorsnee publiek. Er zullen vast wat liefhebbers en kenners tussen zitten, maar 70% is gewoon standaard Teejater publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:50 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Misschien was mijn mening iets te simpel onderbouwt. Hoty, aardig subjectief gezien van je. Het is geen doorsnee publiek.
#1. prijs
#2. toegankelijkheid
#3. headliner


Ik ben er vanaf editie een bijgeweest, en ga bijna elke week naar een feest.. Het publiek is gewoon geen doorsnee publiek. Er zullen vast wat liefhebbers en kenners tussen zitten, maar 70% is gewoon standaard Teejater publiek.


Ik snap wat je bedoelt, maar het is dig wel logisch he, gassies van 16 kennen eindelijk wat hardstyle aanhoren en een bekende zien:p maar teejater is normaal house achtig, ik denk dat 5% van wekelijks teejater publiek hier naartoe gaan omdat ze simpelweg niet van Hardstyle houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
jRn schreef:
Misschien was mijn mening iets te simpel onderbouwt. Hoty, aardig subjectief gezien van je. Het is geen doorsnee publiek.
#1. prijs
#2. toegankelijkheid
#3. headliner


Ik ben er vanaf editie een bijgeweest, en ga bijna elke week naar een feest.. Het publiek is gewoon geen doorsnee publiek. Er zullen vast wat liefhebbers en kenners tussen zitten, maar 70% is gewoon standaard Teejater publiek.


Ik snap wat je bedoelt, maar het is dig wel logisch he, gassies van 16 kennen eindelijk wat hardstyle aanhoren en een bekende zien:p maar teejater is normaal house achtig, ik denk dat 5% van wekelijks teejater publiek hier naartoe gaan omdat ze simpelweg niet van Hardstyle houden.


We shall see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nog mensen die hierheen zijn gegaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:38 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Nog mensen die hierheen zijn gegaan?


Ja, was best feesie:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was wel te doen, maarja.. zoals gewoonlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Minder druk dan bij HHZ mag ik hopen? Dat was niet leuk meer. :(

Kon helaas niet, dus k vroeg me af of ik iets gemist heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Ja, het is altijd een heel dik feest! Bass chaserz die op defqon gaat draaien was gwn echt heel beest!
Hun begonnen met zen zelfgemaakte track! ik was verbijsterd van de resultaat, hoe ik dit weet? ik ken hun haha
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten