Geluid in Bad Dream was echt goed! Zeker t.o.v. vorig jaar. Er werd lekker gedraaid en vooral Slim to da Shore deed het erg goed bij mij! Scary Noises
Zany was ook heel erg gevariëerd: Squared blijft toch echt een goddelijke plaat!
Maar Thera was ZO vét! Had 'um nog nooit meegemaakt maar die knalt echt als een malle!
Kende veel tracks niet maar live is hij zoveel beter dan gewoon achter de pc... Sexual Thrill!
Had verwacht dat er veel 'tok'-kicks in zijn platen gingen voorkomen maar dat bleek dus van niet, héérlijk! En Angerfist... Ja dat is altijd vet! Die knalden zo hard dat ik moeite moest doen om het tempo te volgen!
Overall: leuk feest, goed geluid, snelle bediening aan de bar, vriendelijke locker meisjes, vriendelijke mensen gewoon in het algemeen. Mooie opener van het festival seizoen!
Enige domper: ik had op't einde vrij veel last van mijn rug waardoor ik telkens even moest gaan zitten of even voorover buigen. Komt grotendeels door mijn lengte en het losgaan... 
ik heb me zeer goed vermaakt gisteren op een paar dingen na, zoals de kiss & ride die echt heel ver van het festivalterein lag en dat we een half uur aan de inkom hebben moeten wachten omdat het internet niet werkte
Maar toen we binnen waren kon het eindelijk beginnen, we zijn eerst naar alle tenten gaan kijken en wat een geluid overal