Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat het binne een grote 2 weken ook zo'n weer is als vandaag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Is een optie geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Interview met diMaro, maker van het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk hier best wel naar uit, vorig jaar 1 van de grootste verrassingen voor mij qua festivals waar ik ben geweest! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

diMaro ft. Rosette - We've only just begun (Official Daydream Anthem 2012)



Grotere preview van het anthem. Vind hem wel lekker zomers klinken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 11:52 
 
Hardtraxxer

Voor de eerste keer aanwezig. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zit ik nou als enigste op de timetable te wachten of kijk ik nou gewoon niet goed uit mijn ogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar werd hij bekend gemaakt op de woensdag voor het festival. Dus ik verwacht hem vandaag ook weer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier best wel zin in! Geluid en licht was vorig jaar maar slapjes. Ik hoop dat ze dit jaar echt eens lasers installeren bij de hardstyle, dat mag wel eens. Anyway, ik zal me wel vermaken! Kijk vooral uit naar Zany, Deepack & Thera! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 12:27 
 
Hardtraxxer

Toch nog aanwezig :)
Heb er best wel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier ook aanwezig na het werken zaterdag, pas vanaf een uurtje of 4/5 waarschijnlijk :D

Hopelijk gaan ze daar voor dus niet Thera/Crypsis/Zany zetten en liefst ook niet Deepack, al hoe wel ik daar een redelijke kermisset van verwacht in België, maar goed die draaien altijd wel een paar fatsoenlijke nummers door hun set. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Ik heb hier best wel zin in! Geluid en licht was vorig jaar maar slapjes. Ik hoop dat ze dit jaar echt eens lasers installeren bij de hardstyle, dat mag wel eens. Anyway, ik zal me wel vermaken! Kijk vooral uit naar Zany, Deepack & Thera! :love:


Het geluid en licht was vorig jaar idd niet zo best, dit was toen ook eigenlijk het enigste minpuntje van die dag... Als dit dus goed is word dit een top feestje!!! :thumbup: Kijk ook uit naar Zany/Thera/Crypsis & Deepack :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TIMETABLE
Citaat:
11.00-12.00 DJ Brilliant
12.00-13.00 Youngsterz
13.00-14.15 Dweazle
14.15-15.30 Slim Shore
15.30-16.30 Tatanka
16.30-17.30 Deepack
17.30-19.00 Zany
19.00-19.30 Ambassador Inc LIVE
19.30-20.30 Brennan Heart
20.30-21.30 D-Block & S-Te-Fan
21.30-22.30 Crypsis
22.30-23.30 Thera
23.30-0.00 Angerfist LIVE


Hele onlogische timetable xd
Maargoed, ik heb er zin in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

laatste 2,5 uur vind ik toch aardig lekker :)

ik zie thera nog wel industrial draaien net als op alcatrazz afgelopen jaar waar noize suppressor die na hem moest niet blij mee was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis & Thera aan het einde is mooi. :) Weet ik in ieder geval nu al dat ik voldaan naar huis ga als het geluid een beetje meewerkt in ieder geval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:04 
 

Par-T mag nou wel eens stoppen met het versturen van de mail met de timetable en de laatste info. Ik heb nou al 5x de zelfde e-mail gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens wat een gezeeeever dat alle stages behalve de main uur van te voren al stoppen zodat iedereen verplicht naar de eindshow moet kijken. Dan gaan we maar een uur eerder naar huis en nog ff in een lokale discotheek hier wat biertjes doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 23:50 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
laatste 2,5 uur vind ik toch aardig lekker :)

ik zie thera nog wel industrial draaien net als op alcatrazz afgelopen jaar waar noize suppressor die na hem moest niet blij mee was ^^

Was ie daar echt niet blij mee nee, of is dat een grap ;p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 11:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat was toch echt wel n grap lijkt me. Ik heb NS zelfs nog gesproken tijdens t laatste kwartier van mn set en die lag eerder in n deuk dat ik zo grof aan t draaien was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:11 
 
Hardtraxxer

Hopelijk is het weer morgen net zo als vandaag en gister alleen dan zonder de regen.
Ben benieuwd naar de setjes van Zany, Crypsis en Thera maar dat moet wel goed komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

Wordt ´s middags denk ik mainstage ofzo, en dan tegen de avond eens rustig aan richting de hardstyle toe, zany, crypsis, thera :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen. :cool: Te herkennen aan Loudness shirt waarschijnlijk (design van vorige editie). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Morgen. :cool: Te herkennen aan Loudness shirt waarschijnlijk (design van vorige editie). :P


Ik spreek je aan als ik je zie! Blond/bruin haard met wax naar boven. 1m98, vrij smal maar toch stevig :D EN ik ga altijd los :D (tenminste als ik niet wous ben :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 09:39 
 
Hardtraxxer

Zin in haha, gelukkig niet te goed weer, hopend at mensen daarop afkikken dan is het nog eens lekker rustig :D!!
Hoedje op en gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren last minute besloten om toch te gaan, ook al waren we pas om 7 uur daar. Voor mij m'n eerste festival en is goed bevallen!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten