Hoop dat het binne een grote 2 weken ook zo'n weer is als vandaag 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Is een optie geworden 
Kijk hier best wel naar uit, vorig jaar 1 van de grootste verrassingen voor mij qua festivals waar ik ben geweest! 
diMaro ft. Rosette - We've only just begun (Official Daydream Anthem 2012)
View on YouTube
Grotere preview van het anthem. Vind hem wel lekker zomers klinken
View on YouTube
Grotere preview van het anthem. Vind hem wel lekker zomers klinken
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Voor de eerste keer aanwezig. Ben benieuwd!
zit ik nou als enigste op de timetable te wachten of kijk ik nou gewoon niet goed uit mijn ogen?
Vorig jaar werd hij bekend gemaakt op de woensdag voor het festival. Dus ik verwacht hem vandaag ook weer. 
Ik heb hier best wel zin in! Geluid en licht was vorig jaar maar slapjes. Ik hoop dat ze dit jaar echt eens lasers installeren bij de hardstyle, dat mag wel eens. Anyway, ik zal me wel vermaken! Kijk vooral uit naar Zany, Deepack & Thera! 
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Toch nog aanwezig
Heb er best wel zin in
Heb er best wel zin in
Ben hier ook aanwezig na het werken zaterdag, pas vanaf een uurtje of 4/5 waarschijnlijk
Hopelijk gaan ze daar voor dus niet Thera/Crypsis/Zany zetten en liefst ook niet Deepack, al hoe wel ik daar een redelijke kermisset van verwacht in België, maar goed die draaien altijd wel een paar fatsoenlijke nummers door hun set.
Hopelijk gaan ze daar voor dus niet Thera/Crypsis/Zany zetten en liefst ook niet Deepack, al hoe wel ik daar een redelijke kermisset van verwacht in België, maar goed die draaien altijd wel een paar fatsoenlijke nummers door hun set.
Het geluid en licht was vorig jaar idd niet zo best, dit was toen ook eigenlijk het enigste minpuntje van die dag... Als dit dus goed is word dit een top feestje!!!wrote:Ik heb hier best wel zin in! Geluid en licht was vorig jaar maar slapjes. Ik hoop dat ze dit jaar echt eens lasers installeren bij de hardstyle, dat mag wel eens. Anyway, ik zal me wel vermaken! Kijk vooral uit naar Zany, Deepack & Thera!
TIMETABLE
Maargoed, ik heb er zin in!
Hele onlogische timetable11.00-12.00 DJ Brilliant
12.00-13.00 Youngsterz
13.00-14.15 Dweazle
14.15-15.30 Slim Shore
15.30-16.30 Tatanka
16.30-17.30 Deepack
17.30-19.00 Zany
19.00-19.30 Ambassador Inc LIVE
19.30-20.30 Brennan Heart
20.30-21.30 D-Block & S-Te-Fan
21.30-22.30 Crypsis
22.30-23.30 Thera
23.30-0.00 Angerfist LIVE
Maargoed, ik heb er zin in!
laatste 2,5 uur vind ik toch aardig lekker 
ik zie thera nog wel industrial draaien net als op alcatrazz afgelopen jaar waar noize suppressor die na hem moest niet blij mee was
ik zie thera nog wel industrial draaien net als op alcatrazz afgelopen jaar waar noize suppressor die na hem moest niet blij mee was
Crypsis & Thera aan het einde is mooi.
Weet ik in ieder geval nu al dat ik voldaan naar huis ga als het geluid een beetje meewerkt in ieder geval. 
-
S
Par-T mag nou wel eens stoppen met het versturen van de mail met de timetable en de laatste info. Ik heb nou al 5x de zelfde e-mail gehad.
Trouwens wat een gezeeeever dat alle stages behalve de main uur van te voren al stoppen zodat iedereen verplicht naar de eindshow moet kijken. Dan gaan we maar een uur eerder naar huis en nog ff in een lokale discotheek hier wat biertjes doen. 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Was ie daar echt niet blij mee nee, of is dat een grap ;p?wrote:laatste 2,5 uur vind ik toch aardig lekker
Dat was toch echt wel n grap lijkt me. Ik heb NS zelfs nog gesproken tijdens t laatste kwartier van mn set en die lag eerder in n deuk dat ik zo grof aan t draaien was 
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Hopelijk is het weer morgen net zo als vandaag en gister alleen dan zonder de regen.
Ben benieuwd naar de setjes van Zany, Crypsis en Thera maar dat moet wel goed komen
Ben benieuwd naar de setjes van Zany, Crypsis en Thera maar dat moet wel goed komen
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Wordt ´s middags denk ik mainstage ofzo, en dan tegen de avond eens rustig aan richting de hardstyle toe, zany, crypsis, thera 
Morgen.
Te herkennen aan Loudness shirt waarschijnlijk (design van vorige editie). 
Ik spreek je aan als ik je zie! Blond/bruin haard met wax naar boven. 1m98, vrij smal maar toch stevigwrote:Morgen.Te herkennen aan Loudness shirt waarschijnlijk (design van vorige editie).
-
XHardtraxxer
- 221 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Zin in haha, gelukkig niet te goed weer, hopend at mensen daarop afkikken dan is het nog eens lekker rustig
!!
Hoedje op en gaan!
Hoedje op en gaan!