Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid in Bad Dream was echt goed! Zeker t.o.v. vorig jaar. Er werd lekker gedraaid en vooral Slim to da Shore deed het erg goed bij mij! Scary Noises :love: Zany was ook heel erg gevariëerd: Squared blijft toch echt een goddelijke plaat! :worship: Maar Thera was ZO vét! Had 'um nog nooit meegemaakt maar die knalt echt als een malle! :bomb: Kende veel tracks niet maar live is hij zoveel beter dan gewoon achter de pc... Sexual Thrill! :drool: Had verwacht dat er veel 'tok'-kicks in zijn platen gingen voorkomen maar dat bleek dus van niet, héérlijk! En Angerfist... Ja dat is altijd vet! Die knalden zo hard dat ik moeite moest doen om het tempo te volgen! :whistle: Overall: leuk feest, goed geluid, snelle bediening aan de bar, vriendelijke locker meisjes, vriendelijke mensen gewoon in het algemeen. Mooie opener van het festival seizoen! :D Enige domper: ik had op't einde vrij veel last van mijn rug waardoor ik telkens even moest gaan zitten of even voorover buigen. Komt grotendeels door mijn lengte en het losgaan... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een dag :D
ik heb me zeer goed vermaakt gisteren op een paar dingen na, zoals de kiss & ride die echt heel ver van het festivalterein lag en dat we een half uur aan de inkom hebben moeten wachten omdat het internet niet werkte :x
Maar toen we binnen waren kon het eindelijk beginnen, we zijn eerst naar alle tenten gaan kijken en wat een geluid overal :woot: vooral op de mainstage. Na een half uurtje rondkijken kwam een ander deel van onze groep aan en dan zijn we samen naar de hardstyle gegaan, daar hebben we dan heel de tijd gestaan tot na Zany en wat een set was dat ^^ het begon minder maar na een dik half uur begon hij echt vette tracks te draaien. voor de rest hebben wij wat rond gelopen tot Crypsis en Thera die ook een dikke set hebben gedraaid. maar tijdens het laatste kwartier stuurde een maat een sms dat hij in de ehbo lag, daar dan ook een tijdje binnen gezeten. :/ En toen was het tijd om naar de mainstage te gaan waar Tocadisco de laatste set van de dag draaide die ook wel leuk was (niet mijn stijl maar heb er wel van genoten), en daarna was het de eindschow waarbij ik heel de tijd kippenvel heb gehad. Het ***** was dan wel dat we heel dat stuk nog moesten terugwandelen naar de kiss & ride waar het veel te vol stond en waar we wel een klein uurtje hebben gewacht op de auto. eenmaal in de auto ging er iemand die stoer wouw doen met zijn voeten voor onze wielen staan :thumbup: die heeft nu veel pijn in de voetjes denk ik xd want we zijn er toch over gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje! Het verbaasde me hoe groot het was opgezet zeg, zat wel goed in elkaar allemaal. Moet wel zeggen dat de sfeer echt triestig was, gelukkig hebben we dan altijd nog een noodscenario om er voor je zelf/met de groep er gewoon het beste van te maken. :yes: En dat was weer prima gelukt.. Bij binnenkomst halverwege Zany was het geluid matig, maar naar mate het avond was het geluid toch echt wel heerlijk afgesteld.

Thera eindbaas van het feest, sound kwam echt prima tot zijn recht met dat geluid. Publiek wist niet echt hoe ze het moesten oppakken maar ik heb me kostelijk vermaakt. :D Baas dat ie nog Luna - Unlocked draaiden die ik had gevraagd, alleen jammer dat hij weer snel werd uitgemixt voor de laatste climax. :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxxer

Wat een feest was dit zeg :woot:
We zijn met z'n tweeen heen gegaan. Rond 4 uur waren we binnen en zijn we bij de rest van de groep gevoegd die op dat moment bij Teka B stonden. Deze set en die van de Transfarmers hebben we afgeluisterd. Opzich wel lachen muziek maar vooral het belgische wat in die tent stond was geweldig. Wel saaie aankleding in die tent trouwens.
Na deze sets zijn we ff naar alle andere stages geweest om daarna lekker te gaan stampen bij Zany. Heerlijke set met veel variatie er in. Na Zany draaide Ambassador inc., op zich ging slechte set maar na Zany is dit natuurlijke wel weer hele andere koek. Daarna nog een stukje van Brennan heart gehoord maar dat was niet zo heel interressant dus zijn we maar gaan eten en ff bij de mainstage gaan kijken.
We zijn weer terug gegaan naar de hardstyle tent toen Crypsis kwam omdat we deze zeker niet wouden missen. Knalde er goed op. Daarna nog Thera die het helemaal afmaakte. Wat draaide hij weer lekker zeg :bomb:. Mosquito, Forsaken en It's a fine day wat een platen :love: :bomb:

Hier nog ff snel een lijstje met + en - :
++ set van Thera
++ een hele hoop knappe vrouwen
+ Geluid, was overal erg goed
+ overal snel geholpen
+ vriendelijke personeel
+ de organisatie

- betalen voor de wc
- scheve loopplanken
- drukte in de hardstyletent voor tijdens Zany en Brennan Heart. Gelukkig hadden we genoeg ruimte tijdens Crypsis en Thera zodat we lekker los konden gaan
--------------- 1 1/2 uur moeten wachten voordat we het parkeerterrein af waren. Wow wat was dit ontzettend slecht geregeld zeg!

Al met al prima vermaakt. Een goede opening van festivalseizoen voor mij. De kans zit er dik in dat ik er volgend jaar weer bij ben. Zolang ze maar iets aan het verkeer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:17 
 

Op partyflock was er 1 reactie voor dat gehele parkeerprobleem:

Als je niet daarin wil staan ga je 1 uur eerder weg.
Als 5000 man met de auto wegwil in 1x krijg je dat probleem, dat is eenmaal zo!

Je zou voor de grap naar dominator moeten gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:22 
 
Hardtraxx Addict

Een uur? Met Defqon zijn wij op het einde gewoon achteraan gaan staan, toe het afgelopen was om 23:00 liepen we direct richting de auto, om 23:30 reden we van het terrein af. Gewoon laatste half uurtje achteraan gaan staan dan kan je zo als een van de eerste naar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Op partyflock was er 1 reactie voor dat gehele parkeerprobleem:

Als je niet daarin wil staan ga je 1 uur eerder weg.
Als 5000 man met de auto wegwil in 1x krijg je dat probleem, dat is eenmaal zo!

Je zou voor de grap naar dominator moeten gaan ;)

Op Hardshock was iedereen wél binnen een minuut weg. Het kan dus wel, het moet gewoon beter geregeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad,dit was gewoon slecht geregeld.
De kiss&ride voor al het busvervoer was ook op anderhalve km van het festivalterrein. Drama >.<

Verder wel echt een topdag gehad! Leuke 2e festivalseizoensopener,een weekje na Rebirth!
En de afsluiter van Angerfist was echt genieten..Man dat klapte er flink op! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Op partyflock was er 1 reactie voor dat gehele parkeerprobleem:

Als je niet daarin wil staan ga je 1 uur eerder weg.
Als 5000 man met de auto wegwil in 1x krijg je dat probleem, dat is eenmaal zo!

Je zou voor de grap naar dominator moeten gaan ;)

ik geloof dat er zo'n 17.000 man was, dus ja, dan ist gewoon wandelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er al 22.000 man. Dit jaar werd er geschat tussen 25 en 30.000 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/2098691 ... _2012.html

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Bier gooien op mensen die zich op hun manier amuseren ..
TOPPERS!
Overigens, dropkick .. :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:57 
 

Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2098691/92efae12/daydream_festival_2012.html

:thumbsup:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat wel heerlijk, die kerels hebben zowizo wel een topdag gehad :D derest maar gapen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:30 
 

Ai: http://www.hbvl.be/limburg/lommel/neder ... gn=seeding

Met FB bericht
Citaat:
Rick Groenen


Willen jullie alsjeblieft even de tijd nemen om dit berichtje even te lezen, delen en waar mogelijk te helpen?

Afgelopen zaterdag is Tom tijdens Daydream Festival in Lommel gewond geraakt. Hij wordt in coma gehouden, maar zijn toestand is stabiel.
Wij zitten met heel veel vragen en onzekerheden over wat er precies is gebeurd. Heb jij iets gezien of meegekregen van wat er rond 00.15 uur gebeurd is bij de uitgang van het festivalterrein en kun je ons misschien iets meer vertellen dan wij nu weten, neem dan alsjeblieft contact met ons op.
Willen jullie dit bericht alsjeblieft delen onder zoveel mogelijk mensen, op welke manier dan ook?!
Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triest bericht! Zag die jongen net in de ambulance gedragen worden op een brancard toen we richting de parkeerplaats liepen, maar verder niets van het voorval meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk komt hij eruit. Altijd triest zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een kennis van een vriend van mij, hoorde het vandaag ook van hem..
Schijnt dat hij met zn hoofd op het beton is gevallen ofzo, en toen meteen buiten westen was.

Ligt nu inderdaad in t ziekenhuis maar zn lichaam schijnt al te reageren op prikkels, wat betekent dat zn lichaam al probeert uit de coma te komen. Een goed teken dus gelukkig..(voor zover dat kan in zo'n situatie)

Wel echt diep triest dat niemand er iets aan gedaan heeft om de dader ook maar tegen te houden nadat t gebeurd was ofzo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wel echt diep triest dat niemand er iets aan gedaan heeft om de dader ook maar tegen te houden nadat t gebeurd was ofzo -.-


Dit! Te hopen dat ie er weer bovenop komt, altijd erg om zo iets te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja las het ook net! Spijtig die gevallen die hun toch maar eens even willen laten gelden met hun haantjesgedrag... :/ Hopelijk herstelt hij volledig!
Die kerels zijn echt koning, ik heb ze niet gezien want ben nooit aan de mainstage geweest maar had er een sowieso een praatje mee gedaan! :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten