Nee man... maar dat zie je hier welRavenwood wrote:godnondeju wat een vette stage! die leeuw is echt bruut
maar was de koningin er? trixxie? dat is wel cool XD
View on YouTube
Mijn filmpje, komen er nog meer, maar het uploaden duurt nogal lang..
Nee man... maar dat zie je hier welRavenwood wrote:godnondeju wat een vette stage! die leeuw is echt bruut
maar was de koningin er? trixxie? dat is wel cool XD

O M G!freddyadu8 wrote:
wat een gare foto haha
zegt genoeg.johnlienden wrote:Deze editie van X-Qlusive de geschiedenisboeken ingaat als een van de hoogst scorende muziekfeesten die ooit in zijn soort zijn gegeven..
Helaas, was ik er maar bijMol wrote:Goeiemorgen![]()
Dit was echt een gezellig feestje! Lekkere sfeer, al vond ik dat de DJ's iets meer applaus mochten hebben na hun acts. Dat hebben ze iig wel verdiend!
Jor-D, Khadber en Q-Dominic nog gezienEn als ik het niet mis heb, Milan ook? Milan, werk je bij Unity?
![]()
Als het geld er is, ben ik erbijMol wrote:Dan was het een andere MilanIk raad je wel aan naar de volgende XQ te gaan, godse bruut
Denk dat je voorlopig even niks met Holland moet vergelijken, was écht te geniaal!Jeroen! wrote:zegt genoeg.johnlienden wrote:Deze editie van X-Qlusive de geschiedenisboeken ingaat als een van de hoogst scorende muziekfeesten die ooit in zijn soort zijn gegeven..![]()
ben bang dat thrillogy gaat tegenvallen
Nee, doen ze alleen bij Defqon en Qlimax zover ik weet.. Stond ook niet iets van DVD coming soon ofzo bij de aftermovie.Kepro wrote:Komt hier van een DVD uit?
Zou super zijn
Ze kunnen niet van elk feest een dvd uitgeven,, maar het zou wel vet zijnKepro wrote:Komt hier van een DVD uit?
Zou super zijn