Hahah godse dik, geld zoeken!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Die lineup die je gokte op de frontpage, wil ik best zien in de HMH weer hoor
Dat geluid daar... zomfgroflbbquberwtf.
Ik gok ook op een early stage overigens als 2e.. Maar merk het vanzelf wel.wrote:Die lineup die je gokte op de frontpage, wil ik best zien in de HMH weer hoor![]()
Als er een early is, moet ik er sowieso naar toe, heerlijk!
Q-dance presents: Scantraxx is zo goed bevallen, HMH + Q-dance, dat dit gewoon een zekerheidje moet zijn.
Q-dance presents: Scantraxx is zo goed bevallen, HMH + Q-dance, dat dit gewoon een zekerheidje moet zijn.
man, ik wil 18 zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scantrax in de HMH was me toen zeer goed bevallen, eerst ervaring met de 2-sidez
Eens kijken in mijn geldbundel of ik het er nog voor over heb.
Eens kijken in mijn geldbundel of ik het er nog voor over heb.
Is dat goed? Haha, ziet er heel erg goed uit!wrote:Dat geluid daar... zomfgroflbbquberwtf.
Leuk thema. Eens kijken of er meer mensen mee gaan.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Miss dat ik hier ook wel heen wil, als ik dalijk nog geld over heb..
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Noisecontrollers staan deze avond (10 oktober) wel in Frankrijk 
Ik hoef ze ook niet op ieder feest te zien hoor!wrote:Noisecontrollers staan deze avond (10 oktober) wel in Frankrijk
Dan heb ik liever een keer extra Deepack, die durven teminste wat.
Ik begin een beetje noisecontrollers moe te worden... 
Inderdaad, NC zijn ondertussen wel een beetje té veel aanwezig. Ga ik dan ook bijna zeker overslaan op Decibel. Hoe dan ook, doe mij maar Charly en een zooitje van die braboos, ben ik allang blij! Owja, en ook nog een zakje geld.wrote:Ik hoef ze ook niet op ieder feest te zien hoor!wrote:Noisecontrollers staan deze avond (10 oktober) wel in Frankrijk
Dan heb ik liever een keer extra Deepack, die durven teminste wat.
Inderdaad, NC zijn ondertussen wel een beetje té veel aanwezig. [/quote]wrote:.
toch is het nog niet zo erg als dbstf en hhz
@ Ravenwood: Ja, en daarom hoef ik hun dus OOK niet te zien.. Simpel he?
.
Deepack zou vet zijn, Charly is sowieso wel vet! DAT zijn de helden voor dit soort feestjes.
Deepack zou vet zijn, Charly is sowieso wel vet! DAT zijn de helden voor dit soort feestjes.
Nee maar die kant gaat het wel op. Heel erg vind ik het niet, ben vanaf de eerste minuut al fan van NC maar je kent het wel: Je vindt iets heel leuk, je gaat er té veel mee aan de slag en dan ben je erop uitgekeken. Dat krijg ik nu een klein beetje met de NC. DBSTF heb ik nu een tijdje ontweken dus dat ze op Trillogy staan is wel leuk al hangt daar nog steeds een naar smaakje aan omdat ik ze al zo vaak live gezien heb. Headhunterz heb ik gek genoeg eigenlijk geen probleem mee ondanks dat hij overal staat.wrote:toch is het nog niet zo erg als dbstf en hhzwrote: Inderdaad, NC zijn ondertussen wel een beetje té veel aanwezig.
Maargoed, het is nu de vraag natuurlijk, wie zijn er dan wel
DBSTF luister ik niet vaak, maar ik heb er gewoon simpelweg niets mee.. Ik vind ze ook niet geschikt voor dit feest, want volgens mij is het de bedoeling dat de DJ's belangrijk geweest zijn in de scene.. Dan kun je bijvoorbeeld Charly Lownoise gewoon niet wegdenken.
The Prophet zou me ook totaal niet verbazen als line-up. Ook Zany, Luna, Dana, Deepack zijn eigenlijk onmisbaar.. Dat soort namen moet je eigenlijk hebben.. De oude garde, die weer samenkomt!
The Prophet zou me ook totaal niet verbazen als line-up. Ook Zany, Luna, Dana, Deepack zijn eigenlijk onmisbaar.. Dat soort namen moet je eigenlijk hebben.. De oude garde, die weer samenkomt!
dat zou dan wel echt top zijnwrote:DBSTF luister ik niet vaak, maar ik heb er gewoon simpelweg niets mee.. Ik vind ze ook niet geschikt voor dit feest, want volgens mij is het de bedoeling dat de DJ's belangrijk geweest zijn in de scene.. Dan kun je bijvoorbeeld Charly Lownoise gewoon niet wegdenken.
wat te denken van Pavo
die zal er ook wel inmoeten!
die zal er ook wel inmoeten!
Ja, maar maak er dan niet zo'n early lineup van als op Q-base. Waarschijnlijk doen ze een beetje een mix tussen the old, and the new. Ouwe garde, nieuwe garde.
of misschien net zoiets als black in time, ouwe garde achter de draaitafels en dan een spetterende early set 
D
4 posts member since 2009
last seen Jun 2010
Hier ben ik zeker bij 
Who's going
Nobody has said they're going yet.