Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 17:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Yay vanavond los

Hmmm van wie kreeg ik ook alweer allemaal gratis drank? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien dat ik vanavond ff naar Pavo ga luisteren als ik nog thuis ben dan. :yay:
Als hij maar niet weer alleen maar early draait, maar dat zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop eigenlijk dat Zany vanavond zijn carnavalsmix laat horen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Hoop eigenlijk dat Zany vanavond zijn carnavalsmix laat horen!!


:D Dat zou wel vet zijn! Beetje jammer dat ik aant werk ben en maar via de radio gaat luisteron. Veel plezier iedereen, gelukkig hebben we de foto's nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn nu aan het voordrinken en pakken de trein van half 9 naar Amsterdam ^^ ^^ ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 20:40 
 
Hardtraxxer

Ik ga nu naar t station! Veel plezier iedereen die ook gaat! En natuurlijk de mensen die gaan luisteren ;)
ciaoooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tot zooooooooooooo :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staan nu bij de main, pavo draait nu alle Duitsers zijn Homo.. Ik, Maximize en Freddyadu8... Wordt een dik feestje.. Laterrr en tot biers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 00:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Radio doet beetje vervelend, maar klinkt bijzonder lekker!! Hoor nu fragmentje van JAA DENNIS BERGKAMP JAAHAA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop geblaat, weinig live :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF, bassie en adriaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, en dan nu een stukje over XQ. Ik ben er vanaf minuut 1 tot minuut laatst geweest, dus kan wel wat vertellen..

Eerst A-Drive gezien, was wel een mooie baas. Hij draaide onder andere Davide Sonar - Reactor, The Hose - The Pressure en andere Italiaanse klappers, afgewisseld met 2 eigen tracks.. De ene was tof, die andere niet.

Daarna stukje Kold Konexxion gezien.. Opende met Chain Reaction - Lellebel (L).. Voor de rest echt voor mijn gevoel een hele vreemde set, dus weg gegaan..

Pavo was echt gigantisch lekker bezig met Early knallen.. Oa Pure (German Edit) een Prodigy/Pendulum plaat en wat andere mooie zooi kwam langs. Draaide langer dan ingepland, Max Enforcer, Profyler of de Koningin was te laat..

Max Enforcer & Profyler hadden de gruwelijkste opening ooit, want de koningin ging een lintje knippen.. Verder is openen met Rambo Is A Pussy altijd leuk.. Helaas bleken de mannen niet garant te staan voor een lekkere Seismic beukset, alleen het laatste stukje was echt hard..

Charly Lownoise had een zwaar vette set! Eindelijk iemand die eens andere dingen draait! Part Of The Hard viel erg in de smaak en ook de Showtek Remix van Wonderfull Days was erg tof. Ook verder platen gehoord die bijna niet gedraaid worden, tof dus!

Brennan Heart & Wildstylez was best een geinige set, maar ik had er eigenlijk meer van verwacht.. Beetje standaard, maar wel lekker!

Luna & A-Lusion was VET! Grappige tracks gehoord, waarvan ik de meeste nieuwe A-Lusions niet kende, maar die gingen wel lekker :).

Zany & Donkey Rollers waren DE act van de avond.. Beuken, Beuken, Beuken en nog een beuken.. Ik stond eerst met Jor-D boven, maar ik kon gewoon niet blijven staan.. En dan dat einde.. Sound Of The Beast edit, Wille Gullie Bass, LMPSJNK EN Do You Want Heavy.. Ziek gewoon!

B-Front & Frontliner pakte de draad lekker op! Lekkere set met een zooi tracks die ik niet kende, afgewisseld met het nodige Frontliner & B-Front geweld! Tof!

Alpha Twins & Ran-D heb ik maar half meegemaakt.. Ik heb 20 minuten een powernapje gedaan, en toen ik wakker werd kwamen oa. Gangsta, Oxygen en Under Attack voorbij. Ervoor nog Fanatics etc gehoord.. Klonk wel tof!

Noisecontrollers had EINDELIJK weer eens een echt vette set! Hardstyle gedeelte was weer eens vernieuwender dan eerst en dat hardcore gedeelte was gewoon tof! Beginnen met Good To Go en Always Hardcore enzo :). Lekker oude meuk!

DJ's van top naar flop:
Zany & DR
B-Front & Frontliner
Noisecontrollers
Charly Lownoise
Pavo
Luna & A-Lusion
A-Drive
Wildstylez & Brennan Heart
Kold Konexxion

Pluspunten:
Sfeer was top
Intro's waren vet!
Koningin met lintje doorknippen
de set van Zany & DR
De visualvent die een lintje verdient
veel Hardtraxxers gezien, was heel gezellig!
Het praatje met B-Front & Frontliner en het zeer korte praatje met DV8 & Ruffian

Minpunten:
Het toch wel lichtelijk karige licht, zeker in zaal 2
Het feit dat ik sneller in Limburg zou zijn dan 35 km van de HMH af, want ik heb 3 uur moeten reizen
Dikke piep in mijn oor, dinsdag pas mijn gehoorbescherming
Fok! meet totaal gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feestje zeker de beste waar ik tot nu toe geweest ben, kom net uit eindhoven, nogal lol gehad met maximize en san miquel daar, flink aan het bier op zondag om 10 uur.. Zal ook even het politieverhaal vertellen.. wij staan nogal te kloten in eindhoven, stopt er een politieauto midden op de straat, agenten stappen uit, lopen naar de achterkant van die auto... Miquel zegt: zal ik op de toeter duwen... dus wij zeggen meteen; dat durf jij niet! en hij loopt er op af duwt een keer goed op dat ding en die wouten keken echt zo van.. wie was dat!! helemaal de bom!!! :D

Oja, ik heb best veel in HD gefilmd, dus ik ga proberen een leuke compilatie te maken.. ;) maandag of dinsdag online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Geweldig feestje zeker de beste waar ik tot nu toe geweest ben, kom net uit eindhoven, nogal lol gehad met maximize en san miquel daar, flink aan het bier op zondag om 10 uur.. Zal ook even het politieverhaal vertellen.. wij staan nogal te kloten in eindhoven, stopt er een politieauto midden op de straat, agenten stappen uit, lopen naar de achterkant van die auto... Miquel zegt: zal ik op de toeter duwen... dus wij zeggen meteen; dat durf jij niet! en hij loopt er op af duwt een keer goed op dat ding en die wouten keken echt zo van.. wie was dat!! helemaal de bom!!! :D

Oja, ik heb best veel in HD gefilmd, dus ik ga proberen een leuke compilatie te maken.. ;) maandag of dinsdag online :)

Ik snap helemaal geen ZAK van je verhaal :D

Ben wel heel erg benieuwd naar je video's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik snap helemaal geen ZAK van je verhaal :D

hoeft ook niet, ik wel :D en ik zal als ik tijd heb op school morgen even wat gaan posten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik snap helemaal geen ZAK van je verhaal :D

Ben wel heel erg benieuwd naar je video's!


Haha was niet zo moeilijk, Miquel duuwde op de toeter van de politie wage xd

Maar wat een feest, wat een weekend! Niet normaal! Freddyadu8 en San Miquel gezien, was lache!

Begon met A-Drive, was wel aardig, toen naar Pavo, totaal niet mijn stijl, maar we kwamen Freddyadu8 tegen :) . Toen kwam de grote opening met de koningin, later dan gepland(?) en kwamen wel paar leuke platen voorbij bij Max Enforcer en Profyler (Music Made Addict, Summer of Hardstyle, Rambo is a Pussy)
Daarna meteen door met Scope DJ :love: Hij begon al geweldig met o.a. The First Cut en Rock Civilization (TBY Remix). Daarna naar de meeting(waar niemand was?) gegaan om 00:00.
Daar kwamen we (toevallig) Miquel tegen. En weer verder met Scope DJ :thumbsup:. Weinig van Charly Lownoise mee gekregen, Our Power wel iig. Toen kwamen de helden! Wildstylez en Brennan Heart, en wat een intro! Ze lieten die goal van Dennis Bergkamp zien op t scherm met commentaar erbij, was vet lache :D .En wat een set ook :woot: Sindsdien in de grote zaal gebleven.

Donkey Rollers, oh mijn god! Echt te vet gewoon! 'T leek wel carnaval :drool:! En ook echt een heerlijke set (DR, dùùh) met Innocent, Angel of the Sun, Fruxaq etc.
B-Front en Frontliner veel promotjes laten horen, ook paar leuke knallers zo als Atrocity Remix en Time.
Alpha Twins en Ran-d niet veel van gezien, Fanatics wel iig, heerlijke plaat. Even naar AVIO geweest, was zoals gewoonlijk keihard beuken.

En toen kwam het geniaalste moment OOIT op een feest! Afsluiten met Happy Hardcore! Hoe verzinnen ze het!
Zo fucking los gegaan daar, niet normaal! Kan de plaatselijke kroeg nog wat van leren :P

Echt een topfeest, Donkey Rollers en Noisecontrollers de sets van de avond! Deze staat voor 100% op nr1 qua feesten (en daar blijft t denk ik ook nog wel ff).
Toen nog ff naar stratum geweest met Miquel en paar maten van hem, ff paar pepkes gevat en gevoeierd.

Geniaal weekend!

Remco en Freddyadu8
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ bovenstaande...

Echt een grandioos weekend ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ja was echt super vet feestje..
Remkovksi, Maximize, Jor-D & Khadber gezien, ook wel een keer lachen om die niet via dit forum te spreken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 17:03 
 

Jezus, wat een feest! :bomb:
Snoeieeennn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi feest, en ik vond Zany en DR wel echt de helden van de avond.

De tussenstukjes waren ook geniaal. Heb enkele keren de polonaise gelopen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vond Pavo op het begin niet heel veel aan :$ sorry jongens niet echt mijn stijl, wel heb ik daar Maximize en Remkovzki gezien (zoals wel vaker op die avond)

Daarna Max enforcer en Profyler! meteen rammen 'Shiverz' :loving: opening met koningin was ook vet haha

Charly was ook vet, daar Khadber en Jor-D geloof ik gezien! Wonderfull days weer is gehoord.. !!

Brennan Heart en Wildstylez vond ik ook wel een goed setje, dat nieuwe nummer van ze klonk zeer goed!

Luna & A-lusion, boven op het balkon gezeten.. maar ik vond de nieuwe nummers van A-lusion echt zwaar knallen man :yay:

Zany en the donkey rollers was een groot feest, eerst de polonaise en daarna knallen knallen knallen

B-Front en Frontliner was ik ook even eten enzo, maar van wat ik hoorde was het super dik.. intro van become the sky :loving:

Alpha² en Ran-D was ook vet, van wat ik gezien heb dan.. ook heel even bij AVIO geweest, maar de rest wou naar de main en nog even eten. dus hier maar heel even bijgeweest.

NC :loving: Happy hardcore, back to the 90's! echt het bleef maar door gaan en door gaan en door gaan.. en het verveelde nooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

En de mixvid staat online :)



Ongelooflijk wat een bruut feest, heerlijk met z'n allen Holland scanderen op de beat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus wat een feest..! Echt vette shit!
Was gezellig nog in Ehv. met de HT crew ;)

Pff die foto is wel echt te erg voor woorden.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha kun je nagaan dat dat nog niet eens de ergste is :P

Trouwens 2-2 gespeeld, stond fucking in de basis, 75 minuten gespeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godnondeju wat een vette stage! die leeuw is echt bruut :D

maar was de koningin er? trixxie? dat is wel cool XD
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten