Die stickers plakte wel slecht!
na 10 min viel die er weer af! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Catatonic Overload (Co2) @ Theracords Radio Show 164
- View the latest post: Catatonic Overload @ Theracords Radio Show #150
- View the latest post: heny @ A Tribute To Catatonic Overload
- View the latest post: Triton presents Catatonic Overload vs The Machine
- View the latest post: Proficiat: Tim Oelers (50% van Catatonic Overload)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Heb 'm de hele avond op m'n shirt gehad, plakte prima hoor
nu plakt hij aan onze muur 
Heb er nog een stuk of 4-5 gekregen, en die gaan ergens op m'n kamer geplakt worden!

-
THardtraxxer
- last seen Nov 2014
Ik ging vast te hard los!

En niet gezien dat het afgelopen weekend was. Ben lekker wakker vandaagDysphoria wrote:Heeft nu toch niet echt veel nut meer?
BOEIEND!
Mijn pm al gezien Jor?Jor-D wrote:En niet gezien dat het afgelopen weekend was. Ben lekker wakker vandaagDysphoria wrote:Heeft nu toch niet echt veel nut meer?
BOEIEND!
Huh, weet je zeker dat ik dat was? Anders heb ik echt last van black outs, en dan was ik nog nuchter...kun je nagaanRuubiie wrote:
Ik heb je dus wel gezien. Ik heb volgens bij jou nog gevraagd naar meer Theracords stickers.. En jij hebt er toen nog een paar gehaald voor me
![]()
.
Ja duhh!! Alleen heb ik me (zo onbeschoft als ik ben) niet voorgesteld, de meeting moet dus een x grondig over!McLovin wrote:Huh, weet je zeker dat ik dat was? Anders heb ik echt last van black outs, en dan was ik nog nuchter...kun je nagaanRuubiie wrote:
Ik heb je dus wel gezien. Ik heb volgens bij jou nog gevraagd naar meer Theracords stickers.. En jij hebt er toen nog een paar gehaald voor me
![]()
.
Voor zover ik weet heeft McLovin niet echt stickers gehad hoor, want die was veel te druk met losgaan 
Jij hebt wel meer naar achteren gestaan dan normaal, of niet? Zag je serieus pas op t laatstthehardstyleholland wrote:Ik ging vast te hard los!![]()
Nou, dan zit ik vast en zeker verkeerd.. Naar mijn idee heb ik je toch echt wel gezien!
Ok, dan gaan we dat maar eens grondig doenRuubiie wrote: Ja duhh!! Alleen heb ik me (zo onbeschoft als ik ben) niet voorgesteld, de meeting moet dus een x grondig over!![]()
Op mn nieuwe Nikes jwzDjThera wrote:Voor zover ik weet heeft McLovin niet echt stickers gehad hoor, want die was veel te druk met losgaan
-
THardtraxxer
- last seen Nov 2014
ja ik stond daar met flevoboys,SoundTunerZ en Pete ! alleen jammer dat half 6 was afgelopen! wil de nog wel eff door gaan! en niet achteraan maar MIDDEN!McLovin wrote:Jij hebt wel meer naar achteren gestaan dan normaal, of niet? Zag je serieus pas op t laatstthehardstyleholland wrote:Ik ging vast te hard los!![]()