Een ander meisje heeft m eruit laten zetten, maar ik was t waarschijnlijk die je bedankte toen je die mafkees bij me weghaalde jawrote:Was jij niet diegene die de Marokkaan eruit heeft laten zetten (de 2e keer)? Toen haalde ik dat trieste figuur ook nog bij je weg. Of was dat bij een ander meisje wat aan jouw beschrijving voldeed?wrote:Ja? Help me even herinnerenwrote:Gesproken volk:
- McLovin
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hehe ja idd, was ook niet veel tijd om bij te praten met zulk geweld wat er gedraaid werk hahawrote:Een ander meisje heeft m eruit laten zetten, maar ik was t waarschijnlijk die je bedankte toen je die mafkees bij me weghaalde jawrote:Was jij niet diegene die de Marokkaan eruit heeft laten zetten (de 2e keer)? Toen haalde ik dat trieste figuur ook nog bij je weg. Of was dat bij een ander meisje wat aan jouw beschrijving voldeed?Was een kort maar krachtig gesprek haha.
Op zulke momenten moet je idd gewoon gaanwrote:Hehe ja idd, was ook niet veel tijd om bij te praten met zulk geweld wat er gedraaid werk hahawrote:Een ander meisje heeft m eruit laten zetten, maar ik was t waarschijnlijk die je bedankte toen je die mafkees bij me weghaalde jawrote:Was jij niet diegene die de Marokkaan eruit heeft laten zetten (de 2e keer)? Toen haalde ik dat trieste figuur ook nog bij je weg. Of was dat bij een ander meisje wat aan jouw beschrijving voldeed?Was een kort maar krachtig gesprek haha.
Volgende keer even herkansing?
Multigroove zit nog wel een kans in, heb nog een aantal opties openstaan voor dat weekend. Loudness ben ik sowieso van de partij 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Was super meeting! al was ik meer bezig met beuken! 
Vandaar dat ik je niet heb gezien.wrote:sta nu op het station zometeen de trein in en op naar High Definition
Ah vandaar, hij was dus alleen ff nieuwe TV halen. Benieuwd hoe de meeting daar was dan.wrote:Vandaar dat ik je niet heb gezien.wrote:sta nu op het station zometeen de trein in en op naar High Definition
Een aantal nieuwe Ht-ers gesproken! Was wel supervet sfeertje daar!
PNXRMX
Thehardstyleholland
Mocambo
Soundtunerz
Klos
en MClovin was jij degene die stickers uitdeelde aan mij
?
PNXRMX
Thehardstyleholland
Mocambo
Soundtunerz
Klos
en MClovin was jij degene die stickers uitdeelde aan mij
Was jij die gene met dat Ding Dong (Blauwe Smily) aan?wrote:Een aantal nieuwe Ht-ers gesproken! Was wel supervet sfeertje daar!
PNXRMX
Thehardstyleholland
Mocambo
Soundtunerz
Klos![]()
![]()
en MClovin was jij degene die stickers uitdeelde aan mij?
Was jij degene die ik niet heb gezien?wrote:Was jij die gene met dat Ding Dong (Blauwe Smily) aan?wrote:Een aantal nieuwe Ht-ers gesproken! Was wel supervet sfeertje daar!
PNXRMX
Thehardstyleholland
Mocambo
Soundtunerz
Klos![]()
![]()
Ik was degene met het zwarte shirt, en ik had er "Help-Help" opstaan, blauwe smileywrote:Was jij die gene met dat Ding Dong (Blauwe Smily) aan?wrote:Een aantal nieuwe Ht-ers gesproken! Was wel supervet sfeertje daar!
PNXRMX
Thehardstyleholland
Mocambo
Soundtunerz
Klos![]()
![]()
@Klos Wat bedoel je precies?
@Ruubie Ja dan was jij dat wel ja. Ik vroeg het nog aan SoundTunerz wie jij was maar hij kon het me niet vertellen. Heb namelijk wel een paar anderen aangesproken met een Theracords shirt en die zaten niet op Hardtraxx
.
@Ruubie Ja dan was jij dat wel ja. Ik vroeg het nog aan SoundTunerz wie jij was maar hij kon het me niet vertellen. Heb namelijk wel een paar anderen aangesproken met een Theracords shirt en die zaten niet op Hardtraxx
Jij was gewoon fokkin doofwrote:@Ruubie Ja dan was jij dat wel ja. Ik vroeg het nog aan SoundTunerz wie jij was maar hij kon het me niet vertellen. Heb namelijk wel een paar anderen aangesproken met een Theracords shirt en die zaten niet op Hardtraxx.
Ik heb het geïnterpreteerd dat je het niet wistwrote:Jij was gewoon fokkin doofwrote:@Ruubie Ja dan was jij dat wel ja. Ik vroeg het nog aan SoundTunerz wie jij was maar hij kon het me niet vertellen. Heb namelijk wel een paar anderen aangesproken met een Theracords shirt en die zaten niet op Hardtraxx.
Met Ruubie heb ik nog een poosje staan praten, dus lijkt me sterk dat ik dat niet heb geweten.
Ik heb wel een paar van de grond geraapt en op mensen geplakt, geen idee of jij er zo tussen zatwrote:Een aantal nieuwe Ht-ers gesproken! Was wel supervet sfeertje daar!
PNXRMX
Thehardstyleholland
Mocambo
Soundtunerz
Klos![]()
![]()
Jaaaa, en letters op je shirtje? 
Heb je partyflock toevallig?
-
D
Waarom?
Niet gezien dat het een meeting topic was 
-
D
Heeft nu toch niet echt veel nut meer? 
BOEIEND!
BOEIEND!
Maar het feest is nu al geweestwrote:Niet gezien dat het een meeting topic was
Geen letters op mn shirtje nee, was iemand anderswrote:Jaaaa, en letters op je shirtje?
Hebben jullie allemaal wel braaf jullie doorweekte zakdoekjes meegenomen? 
Ik heb m'n shirt ervoor gebruikt. Helemaal doorweekt.wrote:Hebben jullie allemaal wel braaf jullie doorweekte zakdoekjes meegenomen?
Ik heb je dus wel gezienwrote:Geen letters op mn shirtje nee, was iemand anderswrote:Jaaaa, en letters op je shirtje?
Heb je partyflock toevallig?pf is hsmf, daar heb ik een foto van zaterdag op dus check maar