Hardtraxxer

Die stickers plakte wel slecht! :thumbdown: na 10 min viel die er weer af! xd
Hardtraxx Addict

Heb 'm de hele avond op m'n shirt gehad, plakte prima hoor :P nu plakt hij aan onze muur :cool:
Hardtraxx Veteran

Heb er nog een stuk of 4-5 gekregen, en die gaan ergens op m'n kamer geplakt worden! :D :thumbsup:
Hardtraxxer

Ik ging vast te hard los! :yay: :innocent:
Hardtraxx Beheerder

Dysphoria schreef:
Heeft nu toch niet echt veel nut meer? :P

BOEIEND!

En niet gezien dat het afgelopen weekend was. Ben lekker wakker vandaag >.<
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Dysphoria schreef:
Heeft nu toch niet echt veel nut meer? :P

BOEIEND!

En niet gezien dat het afgelopen weekend was. Ben lekker wakker vandaag >.<

Mijn pm al gezien Jor? :P wacht nog steeds op antwoord.. :slow: :whistle:
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:

Ik heb je dus wel gezien :thumbsup: . Ik heb volgens bij jou nog gevraagd naar meer Theracords stickers.. En jij hebt er toen nog een paar gehaald voor me :thumbsup: :thumbsup: .

Huh, weet je zeker dat ik dat was? Anders heb ik echt last van black outs, en dan was ik nog nuchter...kun je nagaan :lol:
Hardtraxx Veteran

McLovin schreef:
Ruubiie schreef:

Ik heb je dus wel gezien :thumbsup: . Ik heb volgens bij jou nog gevraagd naar meer Theracords stickers.. En jij hebt er toen nog een paar gehaald voor me :thumbsup: :thumbsup: .

Huh, weet je zeker dat ik dat was? Anders heb ik echt last van black outs, en dan was ik nog nuchter...kun je nagaan :lol:

Ja duhh!! Alleen heb ik me (zo onbeschoft als ik ben) niet voorgesteld, de meeting moet dus een x grondig over! :D :P
Artiest

Voor zover ik weet heeft McLovin niet echt stickers gehad hoor, want die was veel te druk met losgaan xd
Hardtraxxer

thehardstyleholland schreef:

Jij hebt wel meer naar achteren gestaan dan normaal, of niet? Zag je serieus pas op t laatst ^^
Hardtraxx Veteran

Nou, dan zit ik vast en zeker verkeerd.. Naar mijn idee heb ik je toch echt wel gezien!
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Ja duhh!! Alleen heb ik me (zo onbeschoft als ik ben) niet voorgesteld, de meeting moet dus een x grondig over! :D :P

Ok, dan gaan we dat maar eens grondig doen ^^

DjThera schreef:
Voor zover ik weet heeft McLovin niet echt stickers gehad hoor, want die was veel te druk met losgaan xd

Op mn nieuwe Nikes jwz :woot:
Hardtraxxer

McLovin schreef:
thehardstyleholland schreef:

Jij hebt wel meer naar achteren gestaan dan normaal, of niet? Zag je serieus pas op t laatst ^^

ja ik stond daar met flevoboys,SoundTunerZ en Pete ! alleen jammer dat half 6 was afgelopen! wil de nog wel eff door gaan! en niet achteraan maar MIDDEN! xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten