Bedankt voor deze nuttige reactieroberttt wrote:is ie toch ook.Pommer wrote:Jah we weten dat je hem kut vindChukkels wrote:Kan dit nummer snel uitgebracht worden?
Des te sneller zijn we er van af!
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Qlimax 2013 edit)
- View the latest post: Alpha Twins @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Alpha Twins vs DV8 Rocks! - Leave It All Behind
- View the latest post: Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Dit is nou een remix met meerwaarde! super dik midintro en die melodie wat zit daar veel gevoel in zeg 
Zaterdag eindelijk voor het eerst live gehoord maar ik vind er echt geen bal aan
. Break doet me teveel aan venom denken en de opbouw etc doet me ook niets. Nog iets wat ik zonde vind zijn de paar hoge pitckkicks die er in voor komen.
in een klaagbui vandaag? in 3 andere nieuwe track topics ook al zo negatiefKepro wrote:Zaterdag eindelijk voor het eerst live gehoord maar ik vind er echt geen bal aan![]()
. Break doet me teveel aan venom denken en de opbouw etc doet me ook niets. Nog iets wat ik zonde vind zijn de paar hoge pitckkicks die er in voor komen.
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.Intervention wrote:Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)Millard Fillmore wrote:Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.Intervention wrote:Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
je hebt een punt. maar dit is toch allemaal gissen wat we doen,wootum wrote:Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)Millard Fillmore wrote:Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.Intervention wrote:Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
Ow, dus als je hem goed vind mag je dat 10000x vermelden en als je het een kutnummer vind, mag je het maar 1x vermelden?Pommer wrote:Jah we weten dat je hem kut vindChukkels wrote:Kan dit nummer snel uitgebracht worden?
Des te sneller zijn we er van af!
Dit nummer wordt op dit moment zwaar overplayed en zelfs in ergere mate dan bijvoorbeeld Feel My Fire.
idd en ook omdat het een remix is van HHZ & Wildstylez & NC plaat, vandaar dat ik dacht dat kan nog wel eens gebeuren.wootum wrote:Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)Millard Fillmore wrote:Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.Intervention wrote:Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?wootum wrote:Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)Millard Fillmore wrote:Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.Intervention wrote:Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
Lijkt me wel, maar ik zie dan alsnog niet waarom hij op een Album komt, dat op Digital Age word gerelesed?Millard Fillmore wrote:Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?
Een remix komt over het algemeen op hetzelfde label uit als het origineel dus hij zal waarschijnlijk op Scantraxx Reloaded komen
.
Originelen van die platen zijn wel op die labels uit gekomen, dus komen de remixes daar ook.wootum wrote:Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)Millard Fillmore wrote:Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.Intervention wrote:Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
Op deze manier redenerend, kunnen we ervan uitgaan dat deze op Scantraxx Reloaded komt, al zou A² records ook best kunnen, aangezien dat ook gewoon onder Scantraxx valt(Digital Age trouwens ook, indirect).
Uberhaupt is dat hele Digital Age album niet zeker, maar goed.
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
/Knip
Staat nu een officiële preview op Scantraxx youtube kanaal, binnenkort eindelijk realease?
View on YouTube
Digital Age is een Scantraxx sublabel, dus dat moet geen probleem zijn.Millard Fillmore wrote: Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?
Staat nu een officiële preview op Scantraxx youtube kanaal, binnenkort eindelijk realease?
View on YouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Headhunterz & Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Rmx) (SCANRL028)LaBierre wrote:/KnipDigital Age is een Scantraxx sublabel, dus dat moet geen probleem zijn.Millard Fillmore wrote: Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?
View on YouTube
wat betreft digital age dat is niet waar