Die koptelefoon
Mooie 'aftermovie' van een mooi feest 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Fusion of Dance Indoor (15-12-2012, IJsselhallen, Zwolle)
- View the latest post: Fusion of Dance Indoor (18-12-2010, IJsselhallen, Zwolle)
- View the latest post: Kingdance (26/27 April 2015, Parkeerterrein IJsselhallen, Zwolle)
- View the latest post: Megawatt Festival 2014 (20-12-2014, IJsselhallen Zwolle)
- View the latest post: MegaWatt Festival (21-12-2013, IJsselhallen, Zwolle)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
mooi filmpje
!
Baal nog steeds dat ik Geck-o heb moeten missen
Baal nog steeds dat ik Geck-o heb moeten missen
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
De stijl/sound van theracords is over het algemeen niet echt mijn ding.. Maar ik vond de set van DJ Thera echt bruut afgelopen zaterdag!
Zaten een paar flinke knallers tussen. Komt de Radioshow van Theracords van vandaag op FearFM nog ergens online te staan? Ik heb hem gemist en wil hem graag terugluisteren
Theracords, nogmaals bedankt voor de gewonnen kaarten! Heb een heerlijk feestje gehad 
Damn. Toch wel jammer dat ik hier niet geweest ben! Hoor dat 't geluid top was, ik zie dat de stage ook zooo veel beter is en dat het in het algemeen gewoon een prima feest was, en dat maar een half uurtje van mij vandaan
. Nou volgend jaar dan maar weer!
Filmpjes is echt leuk gedaan
heerlijk!
Ik ga denk ik vrij zeker in mei naar de outdoor versie
want dat wordt vast en zeker weer gezellig!
Ik ga denk ik vrij zeker in mei naar de outdoor versie
Komt morgen als het goed is onlineHardstyleLover90 wrote:De stijl/sound van theracords is over het algemeen niet echt mijn ding.. Maar ik vond de set van DJ Thera echt bruut afgelopen zaterdag!Zaten een paar flinke knallers tussen. Komt de Radioshow van Theracords van vandaag op FearFM nog ergens online te staan? Ik heb hem gemist en wil hem graag terugluisteren
Theracords, nogmaals bedankt voor de gewonnen kaarten! Heb een heerlijk feestje gehad
mandy wrote:'t lijkt net dat elk feest waar ik minder hoge verwachtingen van heb elke keer het leukst blijken te zijn hah
Is bij mij ook zo geweest dit jaar. Jammer dat je de verwachtingen voor een groot feest niet kunt uitzettenChukkels wrote:mandy wrote:'t lijkt net dat elk feest waar ik minder hoge verwachtingen van heb elke keer het leukst blijken te zijn hah
Vind wel meevallen hoor, Wish, Qontinent, Q-Base, Loudness Dec hebben allemaal mn verwachtingen waar gemaaktSainen wrote:Is bij mij ook zo geweest dit jaar. Jammer dat je de verwachtingen voor een groot feest niet kunt uitzettenChukkels wrote:mandy wrote:'t lijkt net dat elk feest waar ik minder hoge verwachtingen van heb elke keer het leukst blijken te zijn hah.
Waar gemaakt wel, maar wanneer de verwachting laag is en het feest blijkt toch best vet is de beleving anders
.
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Lijkt wel op NC's. Het is de nieuwe Frontliner - You want it. Heerlijke track!!!flevoboys wrote:Ik denk zelf een nieuwe Noisecontrollers track.Bart0ving wrote:Was een heerlijk feestje! Moest helaas wel de hele dag werken daarvoor, dus ik was helemaal kapot!
Ik heb bijna de hele avond bij Lipgloss gestaan omdat mn maten niet van HS houden![]()
Maar volgend jaar neem ik er wel een paar mee die dat wel doen!
Ik had nog even een vraagje: Wie weet welk nummer dit is? http://www.youtube.com/watch?v=VUKJSNa3 ... lf=mh_lolz
hoe heet dat nummer dat onder de aftermovie van thera zit klinkt namelijk heerlijk,
01. Geck-o - Bingo!
02. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
is de laatste al gereleased toevalligDjThera wrote:01. Geck-o - Bingo!
nope, kwam met disturbia remix en nog een track als ik het me goed herinner?jeone wrote:is de laatste al gereleased toevalligDjThera wrote:01. Geck-o - Bingo!
Werd ooit eens gezegd in de chat volgens mij.
Dat klopt helemaaltommetjeuh wrote:kwam met disturbia remix en nog een track
Die word zowiezo aangeschaft, Fine day was in takens heel lekker