Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Wie gaan er van hardtraxx? Ben op gastenlijst gezet, maar gaan er nog mensen van hier? Want het is best ver rijden voor mij, en als ik vip had gewonnen had er wel iemand meegewild, nu moet ik dat nog maar uitvinden :P

Tenminste ik zie een berichtje op me telefoon maar kan het niet openen haha. en volgens mij zou het pas vanaf 24.00 bekend worden gemaakt?
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Ik ben er zeker!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
p-stylez wrote:Wie gaan er van hardtraxx? Ben op gastenlijst gezet, maar gaan er nog mensen van hier? Want het is best ver rijden voor mij, en als ik vip had gewonnen had er wel iemand meegewild, nu moet ik dat nog maar uitvinden :P

Tenminste ik zie een berichtje op me telefoon maar kan het niet openen haha. en volgens mij zou het pas vanaf 24.00 bekend worden gemaakt?
heb ook plekje xd moet ook even vervoer regelen
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Gewoon komen! Wordt gezellig! ;)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Ik heb ook een extra plekje, en maat van me ook :P
Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Blijkbaar hebben heel veel mensen gastenlijst gewonnen:p
Ik heb ook gastenlijst...

Volgens mij bijna iedereen die een liedje had aangevraag:p

Ik ben waarschijnlijk wel in schagen te vinden maar niet op dit feest denk ik. Of misschien heel ff langs wippen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hehe kreeg ineens een berichtje dat ik ook kon gaan. Maar ga het toch maar niet doen :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
dubbelop...
Last edited by dawasiknie on 02 Dec 2011 16:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Haha, ik heb ook gastenlijst plaats maar kans dat ik ga is redelijk klein. Lijkt me wel vet maar qua OV is het dramatisch, vooral terug en heb auto en vrienden houden dr ook niet zo van dus wordt denk ik niks :P
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Had ook een gastenlijstplek... Maar aangezien mn vriendin en ik besloten hebben dit weekend gewoon even helemaal geen feest te pakken gaan we niet. Is gewoon even verstandiger. Wat rust pakken. Loudness staat ook weer voor de deur. Dan misschien Thunderdome, Sunday Raw is zekerheidje. Vervolgens Back2School, Bass Academy 4, QountDown en Booming Sexy Hard New Year. Een weekendje rust is geen overbodige luxe denk ik dan zo. Heb netjes gemaild naar die kerel die me die plaats gegeven heeft dat ik van de plaats afzie. Wilde ie mn vriendin ook nog op de gastenlijst zetten. Maar alsnog bedankt voor de moeite en plek. Zaterdagavond gewoon lekker bij mij thuis met mn meisje filmpje kijken, beetje mephedrone erbij... Moehahaha! :innocent:
Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Een beetje Kings of hardstyle taferelen? Allemaal kaarten weg geven? :P

Als ik niks te doen heb ff langs hoppen
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Realtom wrote:Een beetje Kings of hardstyle taferelen? Allemaal kaarten weg geven? :P

Als ik niks te doen heb ff langs hoppen
Ze hebben als sinterklaas actie kaarten weggegeven aan iedereen die meedeed aan de prijsvraag ;-) Overigens waren er bij Kings of Hardstyle geen kaarten weggegeven.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
vergeten dat ik verjaardag heb, dus kan hier niet heen.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
ik heb het ook overgeslagen, had wel plekje maar was pas klaar om half 12 met sinterklaas vieren >.< daarna de kroeg maar in gegaan met vrienden, ook gezellig :P
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Het moet even gezegd worden, wat een bazenfeest was het weer. Iedereen die heeft besloten thuis te blijven: eigen domme schuld xd