Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er van hardtraxx? Ben op gastenlijst gezet, maar gaan er nog mensen van hier? Want het is best ver rijden voor mij, en als ik vip had gewonnen had er wel iemand meegewild, nu moet ik dat nog maar uitvinden :P

Tenminste ik zie een berichtje op me telefoon maar kan het niet openen haha. en volgens mij zou het pas vanaf 24.00 bekend worden gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wie gaan er van hardtraxx? Ben op gastenlijst gezet, maar gaan er nog mensen van hier? Want het is best ver rijden voor mij, en als ik vip had gewonnen had er wel iemand meegewild, nu moet ik dat nog maar uitvinden :P

Tenminste ik zie een berichtje op me telefoon maar kan het niet openen haha. en volgens mij zou het pas vanaf 24.00 bekend worden gemaakt?

heb ook plekje xd moet ook even vervoer regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 01:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon komen! Wordt gezellig! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een extra plekje, en maat van me ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar hebben heel veel mensen gastenlijst gewonnen:p
Ik heb ook gastenlijst...

Volgens mij bijna iedereen die een liedje had aangevraag:p


Ik ben waarschijnlijk wel in schagen te vinden maar niet op dit feest denk ik. Of misschien heel ff langs wippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe kreeg ineens een berichtje dat ik ook kon gaan. Maar ga het toch maar niet doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dubbelop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, ik heb ook gastenlijst plaats maar kans dat ik ga is redelijk klein. Lijkt me wel vet maar qua OV is het dramatisch, vooral terug en heb auto en vrienden houden dr ook niet zo van dus wordt denk ik niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had ook een gastenlijstplek... Maar aangezien mn vriendin en ik besloten hebben dit weekend gewoon even helemaal geen feest te pakken gaan we niet. Is gewoon even verstandiger. Wat rust pakken. Loudness staat ook weer voor de deur. Dan misschien Thunderdome, Sunday Raw is zekerheidje. Vervolgens Back2School, Bass Academy 4, QountDown en Booming Sexy Hard New Year. Een weekendje rust is geen overbodige luxe denk ik dan zo. Heb netjes gemaild naar die kerel die me die plaats gegeven heeft dat ik van de plaats afzie. Wilde ie mn vriendin ook nog op de gastenlijst zetten. Maar alsnog bedankt voor de moeite en plek. Zaterdagavond gewoon lekker bij mij thuis met mn meisje filmpje kijken, beetje mephedrone erbij... Moehahaha! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een beetje Kings of hardstyle taferelen? Allemaal kaarten weg geven? :P

Als ik niks te doen heb ff langs hoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Een beetje Kings of hardstyle taferelen? Allemaal kaarten weg geven? :P

Als ik niks te doen heb ff langs hoppen


Ze hebben als sinterklaas actie kaarten weggegeven aan iedereen die meedeed aan de prijsvraag ;-) Overigens waren er bij Kings of Hardstyle geen kaarten weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vergeten dat ik verjaardag heb, dus kan hier niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 05:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb het ook overgeslagen, had wel plekje maar was pas klaar om half 12 met sinterklaas vieren >.< daarna de kroeg maar in gegaan met vrienden, ook gezellig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het moet even gezegd worden, wat een bazenfeest was het weer. Iedereen die heeft besloten thuis te blijven: eigen domme schuld xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten