Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
hele avond precies in t midden gestaan, beviel eigenlijk best goed..ging aardig los om ons heen ook:thumbup:
heb me eigenlijk aan niemand gestoord, op 1 koppeltje van 16 ofzo na dan die droogneukend op de beats met elkaar bezig waren..kansloze figuurtjes waren dat zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Lol xd . Werd ook herkend door mensen uit Delft e.o. , vanwege de facebook van m'n neef ... WTF :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
urbandesigner wrote:Lol xd . Werd ook herkend door mensen uit Delft e.o. , vanwege de facebook van m'n neef ... WTF :P
Spam jij daar ook al xd hahahah
idd een wtf moment denk ik
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Neuh, alleen hier en vorige week een beetje veel op partyflock :innocent:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Weet jij trouwens ook al niet meer dat jij zeker wel een minuut of 10 met Ran-D heb staan praten?
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Dat weet ik nog wel hoor :). Hij zei dat z'n set op Qlimax redelijk toegankelijk gaat worden, en hij neemt het in overweging om Inner Child te draaien :drool: . Heb m ff bedankt voor z'n set op Defqon etc xd
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
93Wesley93 wrote:
urbandesigner wrote:
DJ ShaG wrote:Zeer geslaagd feestje!! Weer wat nieuwe hardtraxxers leren kennen zoals urbandesigner, 93wesley93 en pecola... Coone draaide erg lekker vond ik, noisecult was ook zeer aangenaam! Bij e-force en alpha twins was ik al redelijk zat dus daar weet ik niet veel meer van. Die jezus bus was wel echt geniaal!
goeie friet trouwens deze keer! :P
Wanneer hebben we elkaar gesproken :P? Pff t leek wel of ik in een trance was t/m deepack :$
Jou zag ik ff direct toen ik binnen kwam, net zoals dat groepje van Stefan waar Shag volgens mij ook bij stond met een Fusion shirt? (?) Voor de rest moet ik zeggen dat ik het ook even totaal kwijt ben wie ik daarna nog gesproken heb. xd
ik heb je ook nog ff gesproken en ff met je staan stampen. volgensmij verstond je er alleen niet veel van toen ik me naam zei :aww:
Hardtraxxer
296 posts member since 2011
last seen Jul 2016
urbandesigner wrote:Lol xd . Werd ook herkend door mensen uit Delft e.o. , vanwege de facebook van m'n neef ... WTF :P
Zal wel kunnen haha wie is je neef dan??

ik herkende iig vik en pecolatje niet... had zo zijn redenen.. :P maar vik herkende mij wel en natuurlijk ook het broertje van Kevin-Raw aangezien die als 2 druppels water zijn :lol:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
dennis wrote:View on YouTube
Die lasers klappen er ook vet in seg :thumbsup:
C
nu kan intentsfestival account weer gaan spammen met die filmpjes (zucht) *facepalm*
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
devatu92 wrote:
Zal wel kunnen haha wie is je neef dan??

ik herkende iig vik en pecolatje niet... had zo zijn redenen.. :P maar vik herkende mij wel en natuurlijk ook het broertje van Kevin-Raw aangezien die als 2 druppels water zijn :lol:
Niels van der Lingen uit De Lier :)
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Het was toch zeker een geslaagd feestje! :thumbup:

Heb van de hardtraxxers Urbandesigner nog gesproken (en Dennis, maar die ging met dezelfde groep mee) en nog 'n hardtraxxer waar ik de naam niet meer van weet (gemillimeterd donker haar en n Fusion Claws shirtje).
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
urbandesigner wrote:Wanneer hebben we elkaar gesproken :P? Pff t leek wel of ik in een trance was t/m deepack :$
tijdens coone, ik heb krullen en had een fusion claws shirt aan :P
93Wesley93 wrote:Jou zag ik ff direct toen ik binnen kwam, net zoals dat groepje van Stefan waar Shag volgens mij ook bij stond met een Fusion shirt? (?) Voor de rest moet ik zeggen dat ik het ook even totaal kwijt ben wie ik daarna nog gesproken heb. xd
ja klopt ik stond bij stefan
S
marsiascout wrote: en nog 'n hardtraxxer waar ik de naam niet meer van weet (gemillimeterd donker haar en n Fusion Claws shirtje).
Wesley waarschijnlijk.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Intro van Deepack
View on YouTube
S
Die mash up die ze op het begin draaide, en dus ook in het filmpje, was flink genieten!
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Fusion 2011 The Harder Styles - Aftermovie
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
dennis wrote:Fusion 2011 The Harder Styles - Aftermovie
View on YouTube
Puike aftermovie
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Leuke aftermovie van een leuk feestje. :)
S
93Wesley93 wrote:Leuke aftermovie van een leuk feestje. :)
:thumbup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die jongen kan echt aftermovies maken niet normaal. :thumbup:
A
Wederom Lose My Mind, een plaat die ik binnenkort echt helemaal beu ben xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 16 hours ago
Almighty wrote:Wederom Lose My Mind, een plaat die ik binnenkort echt helemaal beu ben xd
hoop dat ie pas in 2012 uitkomt, komt ie bij de FearFM top 100 tenminste niet op 1 omdat het een hitje is.