Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Citaat:
1 september om 20.00 uur begint de voorverkoop van Fusion – The Harder Styles.
Zoals je van Fusion gewend bent, smelten wij dik geluid, vlammen, vette lasers, led-schermen en super toffe visuals samen tot een overweldigende show!!
Maar Fusion biedt zoveel meer. Er is een grote sfeervol aangeklede tent met foodstands, bar en merchandise store. Hier kun je de benen even rust gunnen, zodat je nog harder los kunt gaan op je favoriete act. Er zijn voldoende schone toiletten waar je gratis gebruik van kunt maken. Ook is er de inmiddels befaamde ‘Boombox’ met opkomende talenten en unieke acts. Daar kun je lekker rammen tegen die containerwand.
Bij binnenkomst kun je weer kans maken op de tofste prijzen bij het Intents Festival prijzenrad en je kunt pre-registreren om gegarandeerd kaarten te kunnen bestellen voor Intents Festival.
Early Bird Actie: De eerste 500 personen die een ticket voor Fusion – The Harder Styles kopen, krijgen een guarantee code voor Intents Festival 2016 tickets. Met deze code kun je een week voor de officiële kaartverkoop al je tickets bestellen.


Sportarena Oisterwijk
14-11-2015
16:00-01:00
Minimumleeftijd: 17 jaar

Line-up:

Adaro vs Regain
B-Front vs E-Force
Frequencerz
Warface live
Hard Driver
Josh & Wesz
Requiem
NSCLT
MC Villain

Boombox:
Surprise Act
The Z
Raiden
Xardio
The Shade
Soulrage
Authentic
Sinturimons
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komen een paar leuke boekingen aan voor Regain. Op dit feest met Adaro en op een ander met Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 12:54 
 
Hardtraxxer

Een euphorische artiest meer was beter geweest imo.

En waar zijn D-block & S-Te-Fan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 10:19 
 
Hardtraxxer

Iemand nog een kaartje over? Of er aan kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 12:31 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

Zin in! Vind dit altijd een prima feestje en ben zeer benieuwd wat voor extra's ze uit de kast gaan halen aangezien het de laatste editie op deze locatie is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben blij dat ik lekker naar loudness ga.. Wat was dit een belabberd feest zeg vorig jaar.
Echt in zon kleine sportzaal, overal kinderen van 16 vdk, roken en eten moest je buiten in de kou maar doen. En de tweede area was een faking zeecontainer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
yowan schreef:
En de tweede area was een faking zeecontainer :x

De boombox is juist goud joh! :D

Helemaal knettahr
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 13:35 
 
Hardtraxxer

Meer mensen die hier vandaag te vinden zijn? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 21:24 
 
Hardtraxxer

Heb me wel vermaakt op mn tweede keer fusion.
Echter vond ik B-Front wel tegenvalle..

+ Drukte viel reuze mee vergeleken met vorig jaar
+ Snellere bardiensten
- Het is zo tering warm daarbinne, wel minder dan vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet feest maar niks bijzonders ofzo. Wel chill dat je overal genoeg ruimte had, dat vind ik zelf altijd één van de belangrijkste dingen :). Gelukkig dat toen ik naar de wc ging de boombox tegen kwam, waar The Shade aan het draaien was, dat ging er lekker hard aan toe zeg :worship:.

Frequencerz & Warface - Uber Mash Up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 23:07 
 
Hardtraxxer

Was wel een leuk feestje, helaas merk ik zelf wel dat de muziek me niet meer zoveel doet als vorig jaar. B-front had ik iets meer van verwacht, mooiste moment was toch wel Noisecult die afsloten in de Boombox. Daarnaast ook nog best veel bekenden tegenkomen, dus al met al wel een geslaagd feestje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/oist ... -1.5778039

Citaat:
OISTERWIJK - De eigenaren van SportArena proberen de schade te verhalen die is ontstaan tijdens het noodweer bij dancefestival Intents in Oisterwijk.

Burgemeester Hans Janssen vaardigde in juni 2015 een noodvoorziening uit vanwege dreigend noodweer waardoor de campinggasten moesten evacueren. Zij zijn opgevangen in de tennishal van SportArena waarbij de vloer onherstelbaar is beschadigd. Sindsdien kan er niet meer worden getennist in de hal.

Organisator De Kloontjes van Intents verschuilt zich achter de noodverordening en stelt dat de gemeente erop stond dat de bezoekers naar de tennishal gingen.

De partijen troffen elkaar deze week voor de rechtbank. De uitspraak is op 14 maart.


Zou dit de reden zijn dat afgelopen jaar de laatste keer is geweest dat Fusion in de Sportarena gehouden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 21:11 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/oisterwijk/geschil-over-schade-tennishal-na-noodopvang-bij-festival-intents-in-oisterwijk-1.5778039

Citaat:
OISTERWIJK - De eigenaren van SportArena proberen de schade te verhalen die is ontstaan tijdens het noodweer bij dancefestival Intents in Oisterwijk.

Burgemeester Hans Janssen vaardigde in juni 2015 een noodvoorziening uit vanwege dreigend noodweer waardoor de campinggasten moesten evacueren. Zij zijn opgevangen in de tennishal van SportArena waarbij de vloer onherstelbaar is beschadigd. Sindsdien kan er niet meer worden getennist in de hal.

Organisator De Kloontjes van Intents verschuilt zich achter de noodverordening en stelt dat de gemeente erop stond dat de bezoekers naar de tennishal gingen.

De partijen troffen elkaar deze week voor de rechtbank. De uitspraak is op 14 maart.


Zou dit de reden zijn dat afgelopen jaar de laatste keer is geweest dat Fusion in de Sportarena gehouden is?


nee, sportarena wordt verbouwd tot volgens mij een indoor speelpaleis.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten