Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:


hoezo tam volk

gaat toch nog best los?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:10 
 

/sarcasm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vond sowieso dat het op intents festival ook hard los ging, vond dat ook een leuk feestje, had hier graag heen gewild maar de lineup was gewoon een dikke no go.. nu naar Try Before You Die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
/sarcasm

Als die living for the moment speelt gaat het nog best los volgens mij hoor. Sowieso altijd moeilijk te zien op videobeelden en bovendien /care
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:42 
 

Ik bedoelde dat dat van Stefaneke sarcasme was :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:58 
 

Met "hoezo tam volk" werp ik me tegen de stelling dat er hier alleen dagjesvolk staat wat niet losgaat, vandaar. Het ging ook goed los. Richting het einde wat minder, toen waren een heleboel gewoon zo zat of vdk dat ze mak als lammetjes waren. Mensen met alcohol op zijn btw ook echt veel irritanter dan mensen die vdk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een zeer geslaagd feest! En veel hardtraxxers gesproken, en met 1tje zo ongeveer de hele tijd staan stampen vooraan :P. Aardig wat bekenden tegen gekomen, geluid was top en de muziek was lekker :).
Noisecult : Draaide wat oudere nummers als Pump It Loud, I Just can't Stop en Hardstyle Revolution, was wel lekker om mee binnen te komen!
Coone: Vooral Dirty Workz nummers, maar moet zeggen dat ik het een zeer vermakelijke set vond! Had erger van hem verwacht :).
DBSTF: Goede set, Rocking ur Loopmachine, Madhouse etc kwamen voorbij, zelfs die Nero bootleg vond ik aardig te doen.
Frontliner Live: Alleen maar dikke nummers/edits gehoord :worship:
Ran-D vs Adaro : Zo ongeveer alleen maar eigen nummers, ging wel lekker :). En B-Front Virus langs horen komen :) !
Surprise act: Alpha2 vs E-Force: Was gewoon zwaar dik, had niet verwacht dat dit de surprise act zou worden! Had alleen wel Psycho verwacht als laatste nummer, maar werd er 1 van E-Force volgens mij...
Deepack: Veel onbekende nummers, helaas geen Prophecy en We don't give a fuck.. En laat die Zatox supertool maar thuis de volgende keer :P.
The Viper: Niet mijn ding om mee af te sluiten, doe dan maar Chris One ofzo. Of Partyraiser vs Unexist :).

De Kloontjes hebben zichzelf redelijk overtroffen deze editie, zat zeer goed in elkaar, opbouw klopte perfect, publiek was gezellig, weinig last gehad van irritante kinders ofzo :).

Enige minpunt was de hitte, iedereen ging ook echt kapot zeg...
Extra pluspunt was de Jezusbus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 01:34 
 

urbandesigner schreef:
Extra pluspunt was de Jezusbus xd


Ik had gehoop dat die er op het einde nog zou zijn, maar hij was weg! Balen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
urbandesigner schreef:
Extra pluspunt was de Jezusbus xd


Ik had gehoop dat die er op het einde nog zou zijn, maar hij was weg! Balen :P

Ja was heel erg jammer xd.
Heb trouwens geen last van meisjes gehad, wel raar aangekeken toen ik de rest kwijt was, en maar tussen een groep meisjes ging stampen :whistle: . De bavaria was deze keer wel te pruimen trouwens xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 01:44 
 

Oja, Headhunterz & Wildstylez - Project 1 gedraaid door Noisecult! Wat een helden die platen heb ik altijd al eens live willen horen :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:

:worship: Netjes gedaan Kloontjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracklist van Noisecult:

1. DJ Isaac - Bitches (Qlub Underground Mix)
2. Activator - Theppar
3. Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
4. Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Rmx)
5. The Pitcher - Pump It Loud !! (Cenoginerz Mix)
6. Showtek - Early Soundz
7. Josh & Wesz - Houze Muzik
8. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
9. Scope DJ - Wave Pattern
10. Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
11. Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix)
12. The Pitcher - I Just Can't Stop
13. Noisecult - We Will Go Home
14. Maxter - You're Not Alone (Original Mix)
15. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life (Quake Dance Anthem 2010)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feestje, maar voelde me al redelijk oud. Voordeel was wel dat ik zelfs midden in de zaal alles goed kon zien doordat ik overal overheen kon kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feestje!! Weer wat nieuwe hardtraxxers leren kennen zoals urbandesigner, 93wesley93 en pecola... Coone draaide erg lekker vond ik, noisecult was ook zeer aangenaam! Bij e-force en alpha twins was ik al redelijk zat dus daar weet ik niet veel meer van. Die jezus bus was wel echt geniaal!
goeie friet trouwens deze keer! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
Zeer geslaagd feestje!! Weer wat nieuwe hardtraxxers leren kennen zoals urbandesigner, 93wesley93 en pecola... Coone draaide erg lekker vond ik, noisecult was ook zeer aangenaam! Bij e-force en alpha twins was ik al redelijk zat dus daar weet ik niet veel meer van. Die jezus bus was wel echt geniaal!
goeie friet trouwens deze keer! :P

Wanneer hebben we elkaar gesproken :P? Pff t leek wel of ik in een trance was t/m deepack :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
DJ ShaG schreef:
Zeer geslaagd feestje!! Weer wat nieuwe hardtraxxers leren kennen zoals urbandesigner, 93wesley93 en pecola... Coone draaide erg lekker vond ik, noisecult was ook zeer aangenaam! Bij e-force en alpha twins was ik al redelijk zat dus daar weet ik niet veel meer van. Die jezus bus was wel echt geniaal!
goeie friet trouwens deze keer! :P

Wanneer hebben we elkaar gesproken :P? Pff t leek wel of ik in een trance was t/m deepack :$

Jou zag ik ff direct toen ik binnen kwam, net zoals dat groepje van Stefan waar Shag volgens mij ook bij stond met een Fusion shirt? (?) Voor de rest moet ik zeggen dat ik het ook even totaal kwijt ben wie ik daarna nog gesproken heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
93Wesley93 schreef:
Voor de rest moet ik zeggen dat ik het ook even totaal kwijt ben wie ik daarna nog gesproken allemaal heb. xd

Hoe kun je mij nou vergeten Wes. :cry:

Serieus? Wanneer was dat dan ongeveer. Jezus zeg.. Hierbij moet ik het bier dat daar geschonken werd maar goed keuren denk ik. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:11 
 

Ik heb Edwinn ook nog gesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel chill dat ik volgens mij elke hardtraxxer wel heb gesproken :). En wat een sauna was het daar, 2 kilo afgevallen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag er wel dik uit! Maar geloof best dat het heet was in zon sport zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 12:27 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Ik heb Edwinn ook nog gesproken?

Dat was Eddix van partyflock, die heeft geen ht, als je die gast links bij de bar bedoelt iig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wel chill dat ik volgens mij elke hardtraxxer wel heb gesproken :). En wat een sauna was het daar, 2 kilo afgevallen :worship: :worship:

2 kilo ja dat is wel veel. Maar jou kwam ik ook overal tegen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
Wel chill dat ik volgens mij elke hardtraxxer wel heb gesproken :). En wat een sauna was het daar, 2 kilo afgevallen :worship: :worship:

2 kilo ja dat is wel veel. Maar jou kwam ik ook overal tegen xd

Ja heb wel overal gestaan volgens mij xd. Ook nog een uurtje rechtsvooraan :). Ik ben even z'n gebruikersnaam vergeten, maar met wie stond ik ook alweer zo ongeveer de hele sets van Coone, Randaro en A2 te stampen xd? De bavaria heeft goed z'n werk gedaan daar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
dennis schreef:
urbandesigner schreef:
Wel chill dat ik volgens mij elke hardtraxxer wel heb gesproken :). En wat een sauna was het daar, 2 kilo afgevallen :worship: :worship:

2 kilo ja dat is wel veel. Maar jou kwam ik ook overal tegen xd

Ja heb wel overal gestaan volgens mij xd. Ook nog een uurtje rechtsvooraan :). Ik ben even z'n gebruikersnaam vergeten, maar met wie stond ik ook alweer zo ongeveer de hele sets van Coone, Randaro en A2 te stampen xd? De bavaria heeft goed z'n werk gedaan daar :whistle:

hahah ik was bij Ran-D VS Adaro naar links voor aan. Met Alpha 2 Ft E-Force stond ik rechts voor kwam ik jou ook weer tegen. En tijdens The Viper ben ik naar de kluisjes gelopen waar een maat van me stond daar kwam ik jou alweer tegen!
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten