Maar jij bent niet echt een danser he? Ik heb je erg veel zien rondlopen!Khadber wrote:Leuk feestje!
Last edited by TheJoker on 21 Oct 2011 08:05, edited 1 time in total.
Maar jij bent niet echt een danser he? Ik heb je erg veel zien rondlopen!Khadber wrote:Leuk feestje!
Oh jawel, maar op een gegeven moment was ik even een tijdje in gesprek met Adaro geraakt (erg gezellig!) en daarna hadden mijn vrienden zich verplaatst. Die was ik in die kleine ruimte ineens gewoon kwijt. Even zoeken dus. Ook wel een paar keer moeten pissen etcetera. Mijn pasjes heb ik echt wel gemaakt, maar dat doe ik niet in mijn eentje als je voelt wat ik bedoel.hoebedoelje wrote:
Maar jij bent niet echt een danser he? Ik heb je erg veel zien rondlopen!
hoebedoelje wrote:
Het is je niet opgevallen dat er veel meer dingen te doen waren dan Ran-D? De andere helft van het publiek zal wel naar een ander evenement zijn gegaan he.Dat deden er namelijk erg veel.
Ran-D - Living for the Moment (remix)To[M] wrote:Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!
Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!
De remix? Volgens mij was het het orgineel namelijk. Ik hoorde namelijk de orginele melodie.atemi wrote:Ran-D - Living for the Moment (remix)To[M] wrote:Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!
Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!
Staat ergens onder het kopje nieuwe tracks ook. Origineel vind ik trouwens vele malen beter.
Ben er vrij zeker van dat het deze remix was..Khadber wrote:De remix? Volgens mij was het het orgineel namelijk. Ik hoorde namelijk de orginele melodie.atemi wrote:Ran-D - Living for the Moment (remix)To[M] wrote:Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!
Staat ergens onder het kopje nieuwe tracks ook. Origineel vind ik trouwens vele malen beter.
Was er niet , maar gok ook op de Remix.. Hij opende er ook z'n 2 sets mee op Q-BaseKhadber wrote:De remix? Volgens mij was het het orgineel namelijk. Ik hoorde namelijk de orginele melodie.atemi wrote:Ran-D - Living for the Moment (remix)To[M] wrote:Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!
Dat scratchen was echt te simpel voor woorden man, en vaak totaal offbeat. Alsjeblieft zeg.SmauGii wrote:Ik wil me alleen even bleklagen over de reacties hier op het forum over de set van kutski.
Is er dan helemaal niemand die het is opgevallen dat de beste man het "turntableism*" volledig beheerst en dat ook nog eens zeer vet toegepast heeft.
Ok, het was niet hard, maar ik vond dat hij meesterlijk stond te draaien.
* met turntableism bedoel ik in dit geval het scratchen en jugglen wat hij deed. Het waren nl CDJ's.