Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 07:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Leuk feestje!


Maar jij bent niet echt een danser he? Ik heb je erg veel zien rondlopen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 07:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:

Maar jij bent niet echt een danser he? Ik heb je erg veel zien rondlopen! :P

Oh jawel, maar op een gegeven moment was ik even een tijdje in gesprek met Adaro geraakt (erg gezellig!) en daarna hadden mijn vrienden zich verplaatst. Die was ik in die kleine ruimte ineens gewoon kwijt. Even zoeken dus. Ook wel een paar keer moeten pissen etcetera. Mijn pasjes heb ik echt wel gemaakt, maar dat doe ik niet in mijn eentje als je voelt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:

Het is je niet opgevallen dat er veel meer dingen te doen waren dan Ran-D? De andere helft van het publiek zal wel naar een ander evenement zijn gegaan he. ;) Dat deden er namelijk erg veel.



Tuurlijk, lijkt me ook heel logisch. Denk dat HHZ z'n set dan ook een zeer goede promo was. Ik ben ook de laatste om te ontkennen dat er niet nog heel veel te doen is ;), ADE is voor mij 3 nachten tenten aflopen.



@Khadber - Die twee gasten die er hardhandig uitgezet waren hadden dan ook vies staan inrammen op een klein ventje rechts voorin, ze weigerde mee te gaan dus vandaar dat ze zo werden afgevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje! goed hard uit mijn plaat gegaan. nog wat hardtraxxers gezien.

En ik vol overtuigd dat doomed al geweest was, moest hij nog komen >.< . dat was wel even een droog moment met khadber.

Was erg mooi om vanachter het podium te zien hoe veel mensen er los gingen. zoals gezegd zat de sfeer er goed in en had iedereen het echt naar zijn/haar zin. Ook nog even wat Dj's gesproken hier en daar.

Zeer geslaagde avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:12 
 
Hardtraxx Newbie

Heb me hier ook prima vermaakt! Sfeer was echt top, ik houd sowieso wel van Hardstyle feestjes in een wat kleinere setting.

Ook vet dat adaro, psyko punkz, wildstylez zich nog even lieten zien. Mooiste moment van de avond: een psyko punk die disrespect ff begint mee te rappen achter de djbooth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:26 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!

Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

To[M] schreef:
Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!

Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!

:)


Ran-D - Living for the Moment (remix)

Staat ergens onder het kopje nieuwe tracks ook. Origineel vind ik trouwens vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

atemi schreef:
To[M] schreef:
Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!

Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!

:)


Ran-D - Living for the Moment (remix)

Staat ergens onder het kopje nieuwe tracks ook. Origineel vind ik trouwens vele malen beter.

De remix? Volgens mij was het het orgineel namelijk. Ik hoorde namelijk de orginele melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 10:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
atemi schreef:
To[M] schreef:
Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!

Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!

:)


Ran-D - Living for the Moment (remix)

Staat ergens onder het kopje nieuwe tracks ook. Origineel vind ik trouwens vele malen beter.

De remix? Volgens mij was het het orgineel namelijk. Ik hoorde namelijk de orginele melodie.


Ben er vrij zeker van dat het deze remix was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:06 
 
Hardtraxxer

Bedankt mensen! Nu op naar Thrillogy! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
atemi schreef:
To[M] schreef:
Heerlijk feestje. Ik vond de kleine locatie en sfeer echt top. Leuk om te zien dat er zo veel artiesten een kijkje kwamen nemen! Headhunterz draaide fenomenaal en Ran-D sloot waardig af!

Weet iemand trouwens de artiest en titel van het eerste nummer dat Ran-D draaide? Ik had 'm nog nooit gehoord maar vond 'm echt genieten!

:)


Ran-D - Living for the Moment (remix)

Staat ergens onder het kopje nieuwe tracks ook. Origineel vind ik trouwens vele malen beter.

De remix? Volgens mij was het het orgineel namelijk. Ik hoorde namelijk de orginele melodie.


Was er niet , maar gok ook op de Remix.. Hij opende er ook z'n 2 sets mee op Q-Base
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannen mannen mannen.

Het was inderdaad een top ADE dit keer. Heb me goed vermaakt in de warme (lees knetterhete) suikerfabriek.

Ik wil me alleen even bleklagen over de reacties hier op het forum over de set van kutski.
Is er dan helemaal niemand die het is opgevallen dat de beste man het "turntableism*" volledig beheerst en dat ook nog eens zeer vet toegepast heeft.
Ok, het was niet hard, maar ik vond dat hij meesterlijk stond te draaien.
De rest werd prima goedgemaakt door hhz en ran-d, wat heerlijk om rock civilization weer te horen.
pe-pe-pepe-pe-pepe-pe :yay:

Jammer dat de installatie in de sugarfactory het af en toe iets te hard voor zijn kiezen kreeg :evil:

* met turntableism bedoel ik in dit geval het scratchen en jugglen wat hij deed. Het waren nl CDJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Ik wil me alleen even bleklagen over de reacties hier op het forum over de set van kutski.
Is er dan helemaal niemand die het is opgevallen dat de beste man het "turntableism*" volledig beheerst en dat ook nog eens zeer vet toegepast heeft.
Ok, het was niet hard, maar ik vond dat hij meesterlijk stond te draaien.

* met turntableism bedoel ik in dit geval het scratchen en jugglen wat hij deed. Het waren nl CDJ's.


Dat scratchen was echt te simpel voor woorden man, en vaak totaal offbeat. Alsjeblieft zeg.
Hij stond er maar ongeinspireerd bij, en het publiek stond de gehele set met de rug naar Kutski, te babbelen.
Je kunt beweren wat je wilt, maar er zat totaal geen sfeer in zijn set noch in de zaal.

Helaas, wij kwamen namelijk voor Kutski's set. :/
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten