wrote:Als ik een slaapplek kan regelen ben ik erbij
same here
enige opties die ik heb is om 22.00 naar huis (breda) of op een matje zonder deken slapen in delft
;/
wrote:Als ik een slaapplek kan regelen ben ik erbij
Overlappende tijden?wrote:TT:
19.00 - 22.00 Kutski (GB)
21.30 - 23.00 Headhunterz (NL)
23.00 - 00.00 Ran-D (NL)
Gaat em toch niet worden helaas...wrote:Gewoon komen! Lekker gezellig!
Inderdaad vreemd met max. 250 tickets.wrote:Is het nog niet uitverkocht dan?
Ah! Jammer!wrote:Ik wil wel gaan, moet alleen na Headhunterz al meteen weg dan om nog thuis te komen als ik met OV ga (heb nog dagkaartjes liggen die eind okt verlopen). Kan ik anders bij iemand blijven slapen in Amsterdam of Utrecht ofzo?
Anders gewoon kaartje halen en voor Ran-D weg, CD presentatie lijkt me wel vet.
EDIT: Ik sla Ran-D wel gewoon over, moet de volgende ochtend verplicht aanwezig zijn op de tu. ADE here I/we come
Ik ook dus je bent niet de enige.wrote:EDIT: Ik sla Ran-D wel gewoon over
Ga je naar nog meer feestjes die week? Ik heb er namelijk geen kijk opwrote:Dezelfde avond om 2300 start er ook een ander feest, dus dit zal wel een kleine zaal zijn oid.
Ik snap wel waarom eht niet uitverkcoht is. Het is te ver voor mensen om te reizen op een donderdag en de concurrentie is echt bizar die week..
wrote: My showcase at Amsterdam Dance event at the Sugar Factory is sold out!
Dan kan iig geen kaartje meer kopen. Twijfelde nog erg maar kon niemand die mee wilde.. de kans dat het dan bass academy wordt is aanzienlijk toegenomenwrote:wrote: My showcase at Amsterdam Dance event at the Sugar Factory is sold out!
Goed nieuws dus!wrote:Geen CD-presentatie dus volgens Hhz...
Als hij juist veel nieuwe tracks ging draaien is het toch niet meer de standaard hhz dingen? Wel tracks die de standaard hhz dingen gingen worden maar goed.wrote:Goed nieuws dus!wrote:Geen CD-presentatie dus volgens Hhz...![]()
Kan hij eindelijk eens een goede en gevarieerde set gaan neerzetten om zich te promoten i.p.v. de standaard HHZ dingen.
En graag GEEN dubstep!![]()
Ook benieuwd wat Kutski gaat doen, hopelijk ook niet al te standaard.
Helaas was zijn set vanavond geen cent beter.wrote:die set van Kutski net bij HDEging nergens over
Kutski stond er ook ongeinspireerd bij, en wist na afloop niet hoe snel hij, met Phil York, uit de Sugar Factory moest verdwijnen!wrote:Helaas was zijn set vanavond geen cent beter.
Ran-D schroefde daarna gelukkig het tempo flink op (set van 1,5 uur trouwens), was ook te merken aangezien opeens de helft van het publiek weg was.