Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:48 
 
Hardtraxxer

Dutchvini schreef:
Als ik een slaapplek kan regelen ben ik erbij :thumbsup:



same here

enige opties die ik heb is om 22.00 naar huis (breda) of op een matje zonder deken slapen in delft

;/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 08:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TT:
19.00 - 22.00 Kutski (GB)
21.30 - 23.00 Headhunterz (NL)
23.00 - 00.00 Ran-D (NL)


Overlappende tijden? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gewoon komen! Lekker gezellig!

Gaat em toch niet worden helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op de een of andere manier niet hoef te werken ben ik er wel bij, maar die kans schat ik klein. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het nog niet uitverkocht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Is het nog niet uitverkocht dan?


Inderdaad vreemd met max. 250 tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel gaan, moet alleen na Headhunterz al meteen weg dan om nog thuis te komen als ik met OV ga (heb nog dagkaartjes liggen die eind okt verlopen :P). Kan ik anders bij iemand blijven slapen in Amsterdam of Utrecht ofzo? :) Anders gewoon kaartje halen en voor Ran-D weg, CD presentatie lijkt me wel vet.

EDIT: Ik sla Ran-D wel gewoon over, moet de volgende ochtend verplicht aanwezig zijn op de tu. ADE here I/we come :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik wil wel gaan, moet alleen na Headhunterz al meteen weg dan om nog thuis te komen als ik met OV ga (heb nog dagkaartjes liggen die eind okt verlopen :P). Kan ik anders bij iemand blijven slapen in Amsterdam of Utrecht ofzo? :) Anders gewoon kaartje halen en voor Ran-D weg, CD presentatie lijkt me wel vet.

EDIT: Ik sla Ran-D wel gewoon over, moet de volgende ochtend verplicht aanwezig zijn op de tu. ADE here I/we come :cool:


Ah! Jammer!
Ik ga waarschijnlijk nog door naar de DJ mag top 100 uitreiking, anders had je wel meegekund en blijven tukken in Utrecht ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
EDIT: Ik sla Ran-D wel gewoon over


Ik ook dus je bent niet de enige. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overweeg om toch te gaan, heb alleen niemand die kan of zin heeft...

vreemd ook dat het nog steeds niet is uitverkocht met max 250 kaarten (wat ontzettend weinig is, hoorde namelijk dat sugarfactory redelijk groot is)

twijfel twijfel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dezelfde avond om 2300 start er ook een ander feest, dus dit zal wel een kleine zaal zijn oid.
Ik snap wel waarom eht niet uitverkcoht is. Het is te ver voor mensen om te reizen op een donderdag en de concurrentie is echt bizar die week..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dezelfde avond om 2300 start er ook een ander feest, dus dit zal wel een kleine zaal zijn oid.
Ik snap wel waarom eht niet uitverkcoht is. Het is te ver voor mensen om te reizen op een donderdag en de concurrentie is echt bizar die week..


Ga je naar nog meer feestjes die week? Ik heb er namelijk geen kijk op :P Wat zijn andere aanbevelingen?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle feesten in de Passenger Terminal zijn gruwelijk. Ik ga door naar de DJ Mag top 100 uitreiking, op vrijdag is er Armada Night met oa W&W en Armin van Buuren, op zaterdag een feestje met 5 uur Sunnery James & Ryan Marciano. Verder is ongeveer de hele technowereld in A'dam op 100 verschillende locaties. In THe Sand zaterdag een house/dirty house concept met veel grote namen en zo nog wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil op zich wel, maar Jeff kan helaas niet ivm werk :( En kan niet later dan 10 uur weg, anders kom ik niet thuis. Dus gaat hem dan niet worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djheadhunterz Headhunterz twitter schreef:
My showcase at Amsterdam Dance event at the Sugar Factory is sold out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen CD-presentatie dus volgens Hhz... wat een kloteactie van de organisatie zeg :/ Ga nog wel, maar ben wel vrij teleurgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
djheadhunterz Headhunterz twitter schreef:
My showcase at Amsterdam Dance event at the Sugar Factory is sold out!


Dan kan iig geen kaartje meer kopen. Twijfelde nog erg maar kon niemand die mee wilde.. de kans dat het dan bass academy wordt is aanzienlijk toegenomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maat van me zoekt nog een kaartje, iemand toevallig nog een ticket over of die iets weet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 07:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Geen CD-presentatie dus volgens Hhz...


Goed nieuws dus! :clap:

Kan hij eindelijk eens een goede en gevarieerde set gaan neerzetten om zich te promoten i.p.v. de standaard HHZ dingen.

En graag GEEN dubstep! :worship:

Ook benieuwd wat Kutski gaat doen, hopelijk ook niet al te standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
PNXRMX schreef:
Geen CD-presentatie dus volgens Hhz...


Goed nieuws dus! :clap:

Kan hij eindelijk eens een goede en gevarieerde set gaan neerzetten om zich te promoten i.p.v. de standaard HHZ dingen.

En graag GEEN dubstep! :worship:

Ook benieuwd wat Kutski gaat doen, hopelijk ook niet al te standaard.


Als hij juist veel nieuwe tracks ging draaien is het toch niet meer de standaard hhz dingen? Wel tracks die de standaard hhz dingen gingen worden maar goed.

Blijkt uiteindelijk wel volgens een andere pagina dat hij z'n visie op hardstyle presenteert waaronder tracks van z'n nieuwe album. Denk dus dat veel van de nieuwe tracks van thrillogy hier langskomen. Mja, best of both worlds: gevarieerde set en veel (?) nieuwe tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5 uur in ieder geval plenty om wat te laten zien. Tot vanavond iedereen alvast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die set van Kutski net bij HDE >.< ging nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 00:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
die set van Kutski net bij HDE >.< ging nergens over


Helaas was zijn set vanavond geen cent beter.


Heb HHZ 3 nieuwe nummers horen draaien, één was wel dik, de andere twee het niveau van Megasound. Setje van hem was zoals ik al verwacht had vrij standaard. Make it Loud, Wake up, Psychedelic Sunshine etc etc, maar ook Rock Civilization, Universe (die nieuwe van nc). Helaas geen the Anarchist dit x. Denk dat het voor de vele 'nieuwkomers' vanavond wel een mooi setje was als kennismaking.

Ran-D schroefde daarna gelukkig het tempo flink op (set van 1,5 uur trouwens), was ook te merken aangezien opeens de helft van het publiek weg was. Heb vooraan lekker staan stampen met geloof ik nog een aantal HT'ers die ik herkende van foto's. Mooiste moment van de avond: No Time to Sleep van Adaro.

Grote verrassing was trouwens dat MC Villian er was, of heb ik dat ergens over het hoofd gezien?


- Minpunten waren wel de extreme drukte tijdens HHZ (je kan nauwelijks bewegen), het geluid was niet altijd zuiver en de extreme hitte binnen.

Maar voor 10 euro was dit echt perfect, was mooi om te zien dat veel pers / fotografen aanwezig waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximale Exposure voor Headhunterz. De man heeft het weer geflikt! Leuk feestje!

We kwamen rond half 8 binnen, Kutski draaide net Maximun Crazy van Tiesto. Verder heeft hij opgebouwd vanuit Acti's Subground naar wat hardtrance en UK Hard dance. Ik kon me er wel goed in vinden. Af en toe de dubstep was helaas wel een goede domper. Heeft verder de rustigste hardstye gedraaid: Give It Up, Advanced (Showtek Remix), California Love en No Longer.

Headhunterz was meteen het sfeermoment. Het was echt verdomde gezellig op de vloer. De sfeer was echt super en iedereen had het duidelijk naar zijn zin, incluis Headhunterz zelf. Tracks waren niet heel extreem anders dan anders, een korte opsomming:
Psychedalic Sunshie, It's What We Are, Make It Loud, Rock Civilsation, Perfect Weapon, Disprespect, de dubsteptrack van HWS4, Club Shock Anthem, Dreamdust, Creative Community, Start Living, Wake Up, Tear U Down, Tonight Remix, A New Day, Hit You With That Bang Shit(aantal missen er, niet in de juiste volgorde) The Sacrifice remix, Doomed als laatste. Was eigenlijk niet extreem speciaal qua tracks, maar de opbouw in de set was echt goed en setting en sfeer waren heerlijk. Helaas wel iets TE druk op de vloer, maar we stonden op een gegeven moment een beetje rechtsachter en daar gewoon lekker ruimte zat gehad met oa PMXRMX. De nieuwe track; een Hard With Style-anhtem (waarschijnlijk) klonk echt heel erg prima. Ga zo door!

Ran-D schoefde het tempo aardig op en kwam met eigenlijk ook weer een typische Ran-D set met een enkele verassing als een anticlimax van A Different Story en dergelijke. Voor de rest veel A2R werk, Adaro, Gunz4Hire, Ran-D en noem maar op. Ook erg gezellig, al dacht de security daar 2x anders over toen mensen ietwat hardhandig naar buiten gesleept werden. Waarom weet ik niet, maar het zal wel terecht zijn. Verder een bak aan artiesten gesproken, erg gezellig!

Voor een tientje was dit feest echt ontzettend goed. Het heeft Hardstyle wel op de kaart gezet en dat vind ik ook heel wat waard.

++ Sfeer, super gewoon
+ Prima sets gehoord
+ Hardstyle op een ADE

- De warmte was flink aanwezig, met als gevolg blote bastjes

Overall echt een ruime voldoende!

En nu mijn bedje in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 07:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

atemi schreef:
Helaas was zijn set vanavond geen cent beter.

Ran-D schroefde daarna gelukkig het tempo flink op (set van 1,5 uur trouwens), was ook te merken aangezien opeens de helft van het publiek weg was.


Kutski stond er ook ongeinspireerd bij, en wist na afloop niet hoe snel hij, met Phil York, uit de Sugar Factory moest verdwijnen!

Het is je niet opgevallen dat er veel meer dingen te doen waren dan Ran-D? De andere helft van het publiek zal wel naar een ander evenement zijn gegaan he. ;) Dat deden er namelijk erg veel.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten