Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Ik vond het altijd wel leuk om op mijn PC voor de lol wat te mixxen, maar ik heb het daar wel mee gehad. De mogelijkheden zijn toch te beperkt met een muis en toetsenbord. Daarom wil ik een DJ Controller aanschaffen. Gewoon lekker goedkoop om voor de lol wat te mixxen. Niks professioneels dus. Nu had ik de apparatuur van Hercules op het oog:

http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/

Iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips kan geven? Is dat goede apparatuur? Welk type is geschikt voor huis-tuin-en-keuken-gebruik?
Bedankt. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Qz. wrote:Ik vond het altijd wel leuk om op mijn PC voor de lol wat te mixxen, maar ik heb het daar wel mee gehad. De mogelijkheden zijn toch te beperkt met een muis en toetsenbord. Daarom wil ik een DJ Controller aanschaffen. Gewoon lekker goedkoop om voor de lol wat te mixxen. Niks professioneels dus. Nu had ik de apparatuur van Hercules op het oog:

http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/

Iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips kan geven? Is dat goede apparatuur? Welk type is geschikt voor huis-tuin-en-keuken-gebruik?
Bedankt. :thumbsup:
DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
>
Problemen/Hulp met DJ gear topic
Hardtraxx Addict
last seen 22 days ago
Het is dus de bedoeling dat ik dit daar post tussen de andere vragen door, waarna mijn vraag ook ondergesneeuwd gaat worden en ik moet zoeken naar reacties over dit onderwerp?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
nou eigenlijk wel, anders zou iedereen zijn eigenen topic aanmaken en zou je weer kunnen zoeken tussen de topics naar je eige.
Hardtraxx Addict
last seen 22 days ago
Daarvoor gebruik ik mijn posthistorie.
Dit forum heeft daar geen super ideale functie voor, maar het werkt voldoende.

Nu sneeuwt mijn vraag trouwens nog onder, maja. xd
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ik zou de vraag gewoon ergens anders stellen dan zullen veel mensen eerder de moeite nemen om te antwoorden ;)
Hardtraxxer
159 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ik heb zelf geen ervaring met de Dj4 set, ik zag m wel bij mediamarkt liggen.
Zelf heb ik nog een dj control steel van een paar jaar terug.. erg degelijk ding en werkt nog steeds top, heb er veel aan gehad en kost volgens mij nu niet zo veel meer ;)
Hardtraxx Addict
last seen 22 days ago
Draidy wrote:ik zou de vraag gewoon ergens anders stellen dan zullen veel mensen eerder de moeite nemen om te antwoorden ;)
OK. Dat ga ik nu doen dan.
Simplicity wrote:Ik heb zelf geen ervaring met de Dj4 set, ik zag m wel bij mediamarkt liggen.
Zelf heb ik nog een dj control steel van een paar jaar terug.. erg degelijk ding en werkt nog steeds top, heb er veel aan gehad en kost volgens mij nu niet zo veel meer ;)
Ok, nice. :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Voor echt beginnend heb ik nog zo een

Image
Image
Koste 99,95 bij de mediamarkt
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
D-Nemacyst wrote:Voor echt beginnend heb ik nog zo een

Image
Image
Koste 99,95 bij de mediamarkt
Is dit niet geld verspilling?
is wel leuk om mee te beginnen, maar ik begin binnenkort ook en schaf meteen 2 pioneers cdj 800 mk2 aan.
Dan hoef ik die investering maar een keer te doen.
Hardtraxxer
last seen Apr 2015
@hardaddict... ik ken iemand die ook dat ding heeft... tjonge wat een klein ding, echt als je een n grote hand hebt dan is die even groot als je je vingers spreidt :P
kzou dan voor de Herculez dj control steel gaan. goed uiterlijk, zat knoppen werkt uitstekend en werd met een gefixte versie van vdj xD
Hardtraxxer
last seen Apr 2015
Project 141 wrote:Steel kost nu nog 200,- Heb zelf sinds kort een mk4, bevalt ook goed.
Ik heb dat ding 2n half jaar ofzo voor 200,- gekocht hahaha xD
Beetje rondneuzen en je hebt m vast en zeker goedkoper ;)
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Project 141 wrote:En als je het dan toch niks vind, de tijd niet meer kan vinden, etc.? Dan ben je flink wat geld kwijt.
Klopt, maar heb welles gedraaid bij een vriend en wat keren met virtual dj en vond dat al hellemaal geweldig dus daarom koop ik nu een dure set dan hoef ik die investering maar een keer te doen.
T
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Aug 2012
hardaddict wrote:
Project 141 wrote:En als je het dan toch niks vind, de tijd niet meer kan vinden, etc.? Dan ben je flink wat geld kwijt.
Klopt, maar heb welles gedraaid bij een vriend en wat keren met virtual dj en vond dat al hellemaal geweldig dus daarom koop ik nu een dure set dan hoef ik die investering maar een keer te doen.
precies hoe ik toen dacht. gelukkig zelf niet gedaan en begonnen met een kleinere setje.

Ik draai zelf ook maar 1 keer per week met mijn setje, dus al dat geld is het met nu (nog) niet waart.
Hardtraxxer
103 posts member since 2010
last seen Aug 2017
Ik heb vroeger die MK2 gehad (heb hem trouwens nog maar wordt niet meer gebruikt). Denk wel dat hercules degelijk materiaal heeft om zo voor de lol wat in elkaar te mixen. Ook totaal niet duur eigenlijk :)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Reken er maar op dat t niet kan... Zitten waarschijnlijk vastgesoldeerd aan de printplaat!