Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het altijd wel leuk om op mijn PC voor de lol wat te mixxen, maar ik heb het daar wel mee gehad. De mogelijkheden zijn toch te beperkt met een muis en toetsenbord. Daarom wil ik een DJ Controller aanschaffen. Gewoon lekker goedkoop om voor de lol wat te mixxen. Niks professioneels dus. Nu had ik de apparatuur van Hercules op het oog:

http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/

Iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips kan geven? Is dat goede apparatuur? Welk type is geschikt voor huis-tuin-en-keuken-gebruik?
Bedankt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ik vond het altijd wel leuk om op mijn PC voor de lol wat te mixxen, maar ik heb het daar wel mee gehad. De mogelijkheden zijn toch te beperkt met een muis en toetsenbord. Daarom wil ik een DJ Controller aanschaffen. Gewoon lekker goedkoop om voor de lol wat te mixxen. Niks professioneels dus. Nu had ik de apparatuur van Hercules op het oog:

http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/

Iemand die hier ervaring mee heeft en wat tips kan geven? Is dat goede apparatuur? Welk type is geschikt voor huis-tuin-en-keuken-gebruik?
Bedankt. :thumbsup:


dj-s-corner/dj-s-corner-een-overzicht-waar-kan-ik-mijn-ei-kwijt-t14601.html
>
dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is dus de bedoeling dat ik dit daar post tussen de andere vragen door, waarna mijn vraag ook ondergesneeuwd gaat worden en ik moet zoeken naar reacties over dit onderwerp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou eigenlijk wel, anders zou iedereen zijn eigenen topic aanmaken en zou je weer kunnen zoeken tussen de topics naar je eige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daarvoor gebruik ik mijn posthistorie.
Dit forum heeft daar geen super ideale functie voor, maar het werkt voldoende.

Nu sneeuwt mijn vraag trouwens nog onder, maja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou de vraag gewoon ergens anders stellen dan zullen veel mensen eerder de moeite nemen om te antwoorden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf geen ervaring met de Dj4 set, ik zag m wel bij mediamarkt liggen.
Zelf heb ik nog een dj control steel van een paar jaar terug.. erg degelijk ding en werkt nog steeds top, heb er veel aan gehad en kost volgens mij nu niet zo veel meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ik zou de vraag gewoon ergens anders stellen dan zullen veel mensen eerder de moeite nemen om te antwoorden ;)

OK. Dat ga ik nu doen dan.

Simplicity schreef:
Ik heb zelf geen ervaring met de Dj4 set, ik zag m wel bij mediamarkt liggen.
Zelf heb ik nog een dj control steel van een paar jaar terug.. erg degelijk ding en werkt nog steeds top, heb er veel aan gehad en kost volgens mij nu niet zo veel meer ;)

Ok, nice. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 02:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor echt beginnend heb ik nog zo een

Afbeelding
Afbeelding
Koste 99,95 bij de mediamarkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Voor echt beginnend heb ik nog zo een

Afbeelding
Afbeelding
Koste 99,95 bij de mediamarkt


Is dit niet geld verspilling?
is wel leuk om mee te beginnen, maar ik begin binnenkort ook en schaf meteen 2 pioneers cdj 800 mk2 aan.
Dan hoef ik die investering maar een keer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@hardaddict... ik ken iemand die ook dat ding heeft... tjonge wat een klein ding, echt als je een n grote hand hebt dan is die even groot als je je vingers spreidt :P
kzou dan voor de Herculez dj control steel gaan. goed uiterlijk, zat knoppen werkt uitstekend en werd met een gefixte versie van vdj xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steel kost nu nog 200,- Heb zelf sinds kort een mk4, bevalt ook goed.

Ik heb dat ding 2n half jaar ofzo voor 200,- gekocht hahaha xD
Beetje rondneuzen en je hebt m vast en zeker goedkoper ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
En als je het dan toch niks vind, de tijd niet meer kan vinden, etc.? Dan ben je flink wat geld kwijt.


Klopt, maar heb welles gedraaid bij een vriend en wat keren met virtual dj en vond dat al hellemaal geweldig dus daarom koop ik nu een dure set dan hoef ik die investering maar een keer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:29 
 
Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Project 141 schreef:
En als je het dan toch niks vind, de tijd niet meer kan vinden, etc.? Dan ben je flink wat geld kwijt.


Klopt, maar heb welles gedraaid bij een vriend en wat keren met virtual dj en vond dat al hellemaal geweldig dus daarom koop ik nu een dure set dan hoef ik die investering maar een keer te doen.


precies hoe ik toen dacht. gelukkig zelf niet gedaan en begonnen met een kleinere setje.

Ik draai zelf ook maar 1 keer per week met mijn setje, dus al dat geld is het met nu (nog) niet waart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb vroeger die MK2 gehad (heb hem trouwens nog maar wordt niet meer gebruikt). Denk wel dat hercules degelijk materiaal heeft om zo voor de lol wat in elkaar te mixen. Ook totaal niet duur eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reken er maar op dat t niet kan... Zitten waarschijnlijk vastgesoldeerd aan de printplaat!
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner