Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Newbie

goedemiddag hardtraxx,

ik ben sinds gister bezig met het programma traktor pro 2.5 scratch (weet niet precies verschil tussen pro en pro scratch?) en bestuur dit met de Hercules dj control steel!

ik heb het apparaat werkend gekregen alleen het voorbeluisteren jammer genoeg nog niet en kom er ook niet echt helemaal uit..

eerst speelde ik op virtual dj en daar lukte het wel.

wat heb ik:

mijn 5.1 set zit aangesloten op een 7.1 externe geluidskaart via usb aan de laptop.
mijn headset zat vanwege virtual dj, met een kleine geluidskaart puur voor headset/microphone via usb aansluiting aangesloten.

op deze manier kon ik voorbeluisteren met virtual dj / hercules dj control steel.

nu moet het alleen nog werkend krijgen op traktor pro alleen kom ik hier helaas niet uit, ook niet na beetje spelen met de instellingen. wel kan is het me gelukt om geluid door headset te krijgen, maar het is alleen 1 van de 2 en niet allebij met voorbeluisteren helaas.

op traktor heb je de audio setup en daar staat wel mijn headset tussen en mijn ext. geluidskaart, en kan ze allebij kiezen (dat is dus het 1 van de 2 qua geluid en niet en/en)

mensen zeggen dat je bij de audio input bij master je speakers moet kiezen en bij monitoring je headset maar ik kan alleen uit mijn speakers kiezen.

weet niet precies wat het inhoud met internal en external in dat sub mapje en of je daar eventueel iets mee moet doen.

hopelijk heeft een van jullie hier tips of een oplossing voor me zodat ik zo snel mogelijk aan de slag kan,

Mvg. Ricardo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:22 
 

Het mag hier heen:

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 09:32 
 
Hardtraxx Newbie

heb het er neer gezet, wist niet dat jullie met 1 algemeen topic werkten..
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner