Hij noemt toch JUIST een specifieke groep? Wordt dus niks over één kam geschoren
Ik stond ook ongeveer de hele tijd vooraan, dus voel ik me aangesproken
Anyways, hier het filmpje:look at the guy infront in t-shirt with stripes. this is the way they all should party. he feels the music, and doesn't care on shitty crowd
Daveytl wrote:Ja, daar heb ik me opzich ook wel aan geërgerd, paar mensen die dan op die stang gingen staan en zo :')
Wanneer komt de aftermovie?
EDIT: De eerste aftermovie is er al, die van Frequencerz.
Zie nog een reactie met betrekking op mij:
Anyways, hier het filmpje:look at the guy infront in t-shirt with stripes. this is the way they all should party. he feels the music, and doesn't care on shitty crowd
View on YouTube
Nee, dit is ook heel rustig hoor.Pommer wrote:Wel vet dat ze dat zeggen hahaMaar no offence, zo hard los gaan is dat toch ook weer niet?
Wel harder dan de gemiddelde bezoeker van een feest hoor begrijp me niet verkeerd
Oke dan is het goedDaveytl wrote:Nee, dit is ook heel rustig hoor.Pommer wrote:Wel vet dat ze dat zeggen hahaMaar no offence, zo hard los gaan is dat toch ook weer niet?
Wel harder dan de gemiddelde bezoeker van een feest hoor begrijp me niet verkeerd
Tijdens Adaro/Degos & Re-Done ging het minstens 3 keer zo hard
Eens!dawasiknie wrote:Wat een triest feest was dit dan als we naar een jongen in gestreept t-shirt moeten kijken die doet wat iedereen gewoon hoort te doen
Ik ken de oude betekenis anders ook niet? Maar je doet je best maarJurheinen wrote:Davey en ik zullen jullie op Defqon een nieuwe betekenis geven van Achterhoeks Beuken
Zo heette vroeger altijd de setjes van Degos & Re-donePommer wrote:Ik ken de oude betekenis anders ook niet? Maar je doet je best maarJurheinen wrote:Davey en ik zullen jullie op Defqon een nieuwe betekenis geven van Achterhoeks Beuken
DIE bedoelde ik dus!Daveytl wrote:Ja, daar heb ik me opzich ook wel aan geërgerd, paar mensen die dan op die stang gingen staan en zo :')
Jurriën, doe nou geen loze beloftes.Pommer wrote:Ik ken de oude betekenis anders ook niet? Maar je doet je best maarJurheinen wrote:Davey en ik zullen jullie op Defqon een nieuwe betekenis geven van Achterhoeks Beuken
Zal het jullie besparenJurheinen wrote:Rustig doen is geen optie! Nu niet, NOOIT niet!
Waar had je bloed dan? Tepels?
Plekje tussen je balzak en anus zeker?Daveytl wrote:Zal het jullie besparenJurheinen wrote:Rustig doen is geen optie! Nu niet, NOOIT niet!
Waar had je bloed dan? Tepels?