Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
p-stylez schreef:
Headhunterz + heel veeel... Chemical, haunter of the dark, on the go, liberate, hit you w/t bang shit, everything starts. (Aldus Daveytl op Twitter)

:love:

Ja, het was echt zo!
Bijna iedereen draaide ook perfect :bomb:

Global Soundz was een beetje raar, opzich geen verkeerde tracks, maar beginnen met Magic en vervolgens allemaal zachtere platen er op leggen, tja.....

Verrassing van de avond was dus Headhunterz, man man man, wat een held :worship:
Héél erg jammer van die house-paupers die opeens tijdens HHZ ook in de hardstyle-tent stonden, en niet wisten hoe/waar ze moesten kijken toen de bovenstaande platen werden gedraaid :lol:
Oja, ook heeft HHZ nog Tonight gedraaid, Reloaded Part 2 en ......... Subsonic (edit) :yay: :yay:


Zal even vanaf het begin beginnen nu:
2-Sidez: Ongelooflijk dik begin met o.a. Nomansland ( :loving: ), Everything Changes etc.

Global Soundz: Als je puur de tracks bekijkt die ze hebben gedraaid, hadden ze een prima setje. De volgorde klopte alleen niet helemaal, en het mixwerk was erg traag/veilig.

Adaro: Ik wil eigenlijk al set van de dag zeggen, want wat was dit onvoorstelbaar lekker!
Beetje een rustig begin met Gangster's Don't Dance, Breathe, je kent het wel :D
Laatste 3 kwartier was echt VOL gas, Music to Us, The Shade :love: , Bringing the Funk remix, Haunter of the Dark, Hit you with that bang Shit en nog een paar hele toffe platen!

Degos & Re-Done: Begonnen verrassend rustig, maar hier had ik geen problemen mee, mijn energie was een klein beetje op. Maar na een kwartier begon het al weer kneitershard te worden. Wel veel zelfpromotie, maar in dit geval had ik er TOTAAL geen problemen mee.
Sjonge jonge zeg, wat gaan die platen allemaal hard! Funky Shit Remix, Ding Dong remix, Salsa, en nog wat platen van hun zelf. Volgens mij ook 1 nieuwe (Enige track die ik niet herkende @ Festivaart volgens mij). Helaas geen Outside the Box, en ook niet Rotten from the Inside (wat ze me beloofd hadden :( ) Maar dat kan ik ze natuurlijk niet kwalijk nemen, ze kunnen niet voldoen aan ieders wens.
Wat wel heeeeeeel raar was: Na 55 minuten werd Rockin Ur Mind ingemixt (Ja, die van D-Block & S-Te-Fan!!!!!)
Gelukkig bleef het bij de vocals :lol:
En wat ging The Machine- Times Like These weer heerlijk :love: 1 van de vetste live-platen, die melodie is geniaal!

Frequencerz: Legden er wat oude platen op, zoals Octavius Augustus, maar ook The Prophet- Recession :yay: Heerlijke set dit ook, met ook redelijk veel platen er bij van hun zelf, onder andere Phaser/ Driver/ X-Pand, maar helaas geen Reviver :cry: Wel Night Colours Black gehoord (L) (L)

Headhunterz: Begon iets te rustig, maar voor een set van 1,5 uur is dat niet gek. Je kan natuurlijk niet gelijk openen met Chemical e.d. :P
Be As One werd overigens héél goed ontvangen door het publiek, blijft een vette plaat!
Eerste half uur bestond uit tracks als From Within (New Edit)/ Psychedelic Sunshine en dergelijke. Deze platen vond ik zelf heel vet om te horen, zijn ook gewoon goeie plaatjes ^^

Ran-D: Begon een beetje hetzelfde als Adaro: Breathe/ Future Shock/ Bringing the Funk Remix/ Oldskool. Deze set was redelijk rustig de eerste 3 kwartier, maar de laatste 3 kwartier zal ik niet snel vergeten.
Under Attack was toch wel het hoogtepunt, samen/naast (met) Adaro ging ik helemaal uit mijn dak!
Ook Everything Changes werd weer gedraaid, inmiddels wel weer de 3e keer, maar dat nemen we in dit geval voor lief :bomb: Magic was ook geweldig, episch hard losgegaan :thumbsup: Oja, en dan vergeet ik bijna For the Girls, die ook 2 keer gedraaid is op de hele dag :worship:
Die intro van de Bringing the Funk remix blijft me verbazen, WAT EEN GEWELD!!!!
In totaal wel 4 keer gedraaid, dat is wel jammer!

Na deze set zijn we naar huis gegaan, ik kon écht niet meer.
Werd nog bedankt door 4 DJ's en de MC omdat ik vooraan alleen maar aan het raggen was :lol:
Blijft toch leuk hoe dat bij Hardstyle in elkaar zit, je kunt rustig met de DJ praten, en komt ook gewoon door het publiek heen lopen.

Adaro is trouwens een hele aardige kerel, kun je prima mee praten.
Gunz4Hire wordt wel een groot project, ze gaan namelijk nog zo'n 5 platen maken, en dat in een kort tijdsbestek. Hopen dat dit niet eentonig wordt, maar dat verwacht ik niet!

Wel grappig dat hij zelf zegt dat Haunter of the Dark precies in zijn straatje ligt, dat dat zijn echte stijl is zeg maar. Hopen dat er niet zoveel platen als Gangster's Don't Dance worden gemaakt, die vind ik namelijk minder. Heb ik overigens ook tegen hem gezegd, en hij zei dat hij dat wel kon begrijpen.

Plus- en minpunten:

+++ Bijna alleen maar goeie sets gehoord.
+ Het was niet té druk (alleen tijdens HHZ even).
+ Mijn Hardstyle-hatende vrienden (ja, die heb ik ook, naast 5 vrienden die mee waren die het geweldig vinden) die tijdens Magic gewoon snoeihard aan het stampen waren, en die ook duidelijk aan het genieten waren.
+ Drankverkoop: Ging allemaal heel snel, goed geregeld!
+ Fruitverkoop :loving: Bakje met fruit was zalig.

-- Te weinig eetkraampjes, heb over de hele dag alleen maar 1 bakje fruit gegeten, omdat het asociaal druk was bij de friet-tent, en ook bij de baguettes-tent.
-- House-paupers die opeens de Hardstyle-tent in komen lopen tijdens Headhunterz, hier werd het wel even akelig druk. Gelukkig waren die gelijk weg na Headhunterz' set. Heb me wel vermaakt met het kijken naar deze mensen, ze wisten niet hoe ze moesten bewegen, en het zag er ook echt niet uit :lol:
- Geluid klonk heel raar tijdens Ran-D zijn set, geen idee wat er aan de hand was, maar het klonk opeens niet zuiver meer, terwijl het geluid de rest van het feest gewoon prima was!

Al met al een topfeest, echt een hele mooie tijd gehad :thumbsup:


Dan heb ik geloof ik ook naast je gestaan haha, had een zwarte v-hals met festivaart logo voorop :P.

Maar wat was het een vet feestje zeg, Paul Elstak was trouwens een mooi setje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je fotootje van jezelf?

Ik had gister ongeveer dit shirt aan:
Afbeelding

Heb in totaal ongeveer 4,5 uur vooraan gestaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toevallig 1 van gisteren met Re-Done.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dan herken ik je niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een vet feestje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:53 
 

D-Ruz schreef:
Toevallig 1 van gisteren met Re-Done.
Afbeelding

CONOR DUIS OP DE BACKGROUND :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:58 
 

D-Ruz schreef:
Toevallig 1 van gisteren met Re-Done.
Afbeelding

Jij bent Doris?
Zag net bij Nils op hyves een krabbel van iemand met die foto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maak van de I maar een U haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:22 
 

D-Ruz schreef:
Maak van de I maar een U haha.

Dat bedoel ik ja :P toevallig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie die gast vooraan ook nog gezien die de hele tijd aan het rondlopen was :lol:
Begon wel irritant te worden, maar heb me wel kapot gelachen om die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hebben jullie die gast vooraan ook nog gezien die de hele tijd aan het rondlopen was :lol:
Begon wel irritant te worden, maar heb me wel kapot gelachen om die gast.

Met rode haren toevallig :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, volgens mij wel :lol:
Wat een kerel!

Ook heel erg jammer van die House-paupers die tijdens Headhunterz' set opeens de bink uit gingen hangen.
Heerlijk hoe ze allemaal de boot in gingen bij Haunter of the Dark :lol:
En ze wisten niet wat ze moesten doen tijdens platen als Chemical/ On the Go e.d.
Heb me een hernia gelachen om hoe sommige gasten bewogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha maar die rooie was met ons mee :P. Hij zij ook om de 5sec, ik snap er niks van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die was flink van de kaart volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Het aantal mensen dat vdk was viel relatief mee, zal wel aan de minimumleeftijd van 17 hebben gelegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Het aantal mensen dat vdk was viel relatief mee, zal wel aan de minimumleeftijd van 17 hebben gelegen.

Klopt.
Veel drankorgels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 01:31 
 
Artiest

Daveytl schreef:
p-stylez schreef:
Headhunterz + heel veeel... Chemical, haunter of the dark, on the go, liberate, hit you w/t bang shit, everything starts. (Aldus Daveytl op Twitter)

:love:

Ja, het was echt zo!
Bijna iedereen draaide ook perfect :bomb:

Global Soundz was een beetje raar, opzich geen verkeerde tracks, maar beginnen met Magic en vervolgens allemaal zachtere platen er op leggen, tja.....

Verrassing van de avond was dus Headhunterz, man man man, wat een held :worship:
Héél erg jammer van die house-paupers die opeens tijdens HHZ ook in de hardstyle-tent stonden, en niet wisten hoe/waar ze moesten kijken toen de bovenstaande platen werden gedraaid :lol:
Oja, ook heeft HHZ nog Tonight gedraaid, Reloaded Part 2 en ......... Subsonic (edit) :yay: :yay:


Zal even vanaf het begin beginnen nu:
2-Sidez: Ongelooflijk dik begin met o.a. Nomansland ( :loving: ), Everything Changes etc.

Global Soundz: Als je puur de tracks bekijkt die ze hebben gedraaid, hadden ze een prima setje. De volgorde klopte alleen niet helemaal, en het mixwerk was erg traag/veilig.

Adaro: Ik wil eigenlijk al set van de dag zeggen, want wat was dit onvoorstelbaar lekker!
Beetje een rustig begin met Gangster's Don't Dance, Breathe, je kent het wel :D
Laatste 3 kwartier was echt VOL gas, Music to Us, The Shade :love: , Bringing the Funk remix, Haunter of the Dark, Hit you with that bang Shit en nog een paar hele toffe platen!

Degos & Re-Done: Begonnen verrassend rustig, maar hier had ik geen problemen mee, mijn energie was een klein beetje op. Maar na een kwartier begon het al weer kneitershard te worden. Wel veel zelfpromotie, maar in dit geval had ik er TOTAAL geen problemen mee.
Sjonge jonge zeg, wat gaan die platen allemaal hard! Funky Shit Remix, Ding Dong remix, Salsa, en nog wat platen van hun zelf. Volgens mij ook 1 nieuwe (Enige track die ik niet herkende @ Festivaart volgens mij). Helaas geen Outside the Box, en ook niet Rotten from the Inside (wat ze me beloofd hadden :( ) Maar dat kan ik ze natuurlijk niet kwalijk nemen, ze kunnen niet voldoen aan ieders wens.
Wat wel heeeeeeel raar was: Na 55 minuten werd Rockin Ur Mind ingemixt (Ja, die van D-Block & S-Te-Fan!!!!!)
Gelukkig bleef het bij de vocals :lol:
En wat ging The Machine- Times Like These weer heerlijk :love: 1 van de vetste live-platen, die melodie is geniaal!

Frequencerz: Legden er wat oude platen op, zoals Octavius Augustus, maar ook The Prophet- Recession :yay: Heerlijke set dit ook, met ook redelijk veel platen er bij van hun zelf, onder andere Phaser/ Driver/ X-Pand, maar helaas geen Reviver :cry: Wel Night Colours Black gehoord (L) (L)

Headhunterz: Begon iets te rustig, maar voor een set van 1,5 uur is dat niet gek. Je kan natuurlijk niet gelijk openen met Chemical e.d. :P
Be As One werd overigens héél goed ontvangen door het publiek, blijft een vette plaat!
Eerste half uur bestond uit tracks als From Within (New Edit)/ Psychedelic Sunshine en dergelijke. Deze platen vond ik zelf heel vet om te horen, zijn ook gewoon goeie plaatjes ^^

Ran-D: Begon een beetje hetzelfde als Adaro: Breathe/ Future Shock/ Bringing the Funk Remix/ Oldskool. Deze set was redelijk rustig de eerste 3 kwartier, maar de laatste 3 kwartier zal ik niet snel vergeten.
Under Attack was toch wel het hoogtepunt, samen/naast (met) Adaro ging ik helemaal uit mijn dak!
Ook Everything Changes werd weer gedraaid, inmiddels wel weer de 3e keer, maar dat nemen we in dit geval voor lief :bomb: Magic was ook geweldig, episch hard losgegaan :thumbsup: Oja, en dan vergeet ik bijna For the Girls, die ook 2 keer gedraaid is op de hele dag :worship:
Die intro van de Bringing the Funk remix blijft me verbazen, WAT EEN GEWELD!!!!
In totaal wel 4 keer gedraaid, dat is wel jammer!

Na deze set zijn we naar huis gegaan, ik kon écht niet meer.
Werd nog bedankt door 4 DJ's en de MC omdat ik vooraan alleen maar aan het raggen was :lol:
Blijft toch leuk hoe dat bij Hardstyle in elkaar zit, je kunt rustig met de DJ praten, en komt ook gewoon door het publiek heen lopen.

Adaro is trouwens een hele aardige kerel, kun je prima mee praten.
Gunz4Hire wordt wel een groot project, ze gaan namelijk nog zo'n 5 platen maken, en dat in een kort tijdsbestek. Hopen dat dit niet eentonig wordt, maar dat verwacht ik niet!

Wel grappig dat hij zelf zegt dat Haunter of the Dark precies in zijn straatje ligt, dat dat zijn echte stijl is zeg maar. Hopen dat er niet zoveel platen als Gangster's Don't Dance worden gemaakt, die vind ik namelijk minder. Heb ik overigens ook tegen hem gezegd, en hij zei dat hij dat wel kon begrijpen.

Plus- en minpunten:

+++ Bijna alleen maar goeie sets gehoord.
+ Het was niet té druk (alleen tijdens HHZ even).
+ Mijn Hardstyle-hatende vrienden (ja, die heb ik ook, naast 5 vrienden die mee waren die het geweldig vinden) die tijdens Magic gewoon snoeihard aan het stampen waren, en die ook duidelijk aan het genieten waren.
+ Drankverkoop: Ging allemaal heel snel, goed geregeld!
+ Fruitverkoop :loving: Bakje met fruit was zalig.

-- Te weinig eetkraampjes, heb over de hele dag alleen maar 1 bakje fruit gegeten, omdat het asociaal druk was bij de friet-tent, en ook bij de baguettes-tent.
-- House-paupers die opeens de Hardstyle-tent in komen lopen tijdens Headhunterz, hier werd het wel even akelig druk. Gelukkig waren die gelijk weg na Headhunterz' set. Heb me wel vermaakt met het kijken naar deze mensen, ze wisten niet hoe ze moesten bewegen, en het zag er ook echt niet uit :lol:
- Geluid klonk heel raar tijdens Ran-D zijn set, geen idee wat er aan de hand was, maar het klonk opeens niet zuiver meer, terwijl het geluid de rest van het feest gewoon prima was!

Al met al een topfeest, echt een hele mooie tijd gehad :thumbsup:



echt sorry joh! we wouden rotten from inside net pakken maar Peterus pakte theracords 1 cd ipv 2 ;)
toen had ie phrantic - become one wat natuurlijk ook niet verkeerd is heheh :-P
iig wat een dik feest, mooi weer, bekende mensen, en heeeeeel lekker bier........ (BAVARIA BAAAAAAAAHHHHHHHBLEEEEEH)




;) sorry, ben nou eenmaal fan van de freddies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
echt sorry joh! we wouden rotten from inside net pakken maar Peterus pakte theracords 1 cd ipv 2
toen had ie phrantic - become one wat natuurlijk ook niet verkeerd is heheh :-P
iig wat een dik feest, mooi weer, bekende mensen, en heeeeeel lekker bier........ (BAVARIA BAAAAAAAAHHHHHHHBLEEEEEH)




sorry, ben nou eenmaal fan van de freddies!

Maakt niet uit, zoals ik al zei: je kunt niet voldoen aan ieders wens.
Heb me meer dan uitstekend vermaakt tijdens jullie set, en dat is waar het uiteindelijk om gaat!

Probeerde het je nog wel duidelijk te maken dat ik Rotten from the Inside wilde horen, maar toen schreeuwde je: 'IK VERSTA JE NIET!!!' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 11:11 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Citaat:
echt sorry joh! we wouden rotten from inside net pakken maar Peterus pakte theracords 1 cd ipv 2
toen had ie phrantic - become one wat natuurlijk ook niet verkeerd is heheh :-P
iig wat een dik feest, mooi weer, bekende mensen, en heeeeeel lekker bier........ (BAVARIA BAAAAAAAAHHHHHHHBLEEEEEH)




sorry, ben nou eenmaal fan van de freddies!

Maakt niet uit, zoals ik al zei: je kunt niet voldoen aan ieders wens.
Heb me meer dan uitstekend vermaakt tijdens jullie set, en dat is waar het uiteindelijk om gaat!

Probeerde het je nog wel duidelijk te maken dat ik Rotten from the Inside wilde horen, maar toen schreeuwde je: 'IK VERSTA JE NIET!!!' :lol:



hehe, op hardfields draai ik hem wel 2x achter elkaar voor je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die paal in het midden voor de stage was trouwens wel een faal :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

XD achteraf toch blij dat ik de middag geweest ben! Toch knap eerste keer en gelijk uitverkocht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:11 
 
Artiest

Ramirez schreef:
XD achteraf toch blij dat ik de middag geweest ben! Toch knap eerste keer en gelijk uitverkocht. :)


Het werd ook wel veel gepromoot in omgeving Doetinchem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje was dit! Het weer was helemaal perfect en er werd ook heerlijk gedraaid (ook al was het zonder logica maartoch).
Alleen wat heb ik me geërgerd aan van die gasten die vooraan gaan staan en dan gaan proberen om aandacht te krijgen van degene die draaide, lekker boeiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond ook strak vooraan de hele tijd, maar is echt niet mijn bedoeling om aandacht te trekken of zo hoor :lol:
Gewoon lekker losgaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Heerlijk feestje was dit! Het weer was helemaal perfect en er werd ook heerlijk gedraaid (ook al was het zonder logica maartoch).
Alleen wat heb ik me geërgerd aan van die gasten die vooraan gaan staan en dan gaan proberen om aandacht te krijgen van degene die draaide, lekker boeiend!


Niet iedereen over 1 kam scheren he ;) Heb ook een poos bij Daveytl gestaan vooraan :) Was een topfeestje!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten