Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 17:13 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Genres
house, hardstyle, techno, urban, raw hardstyle, minimal, early hardstyle, 90s, r&b

Prijs
Lucky Bird - €25,-

Datum
14 - 05 - 2015

Locatie
DRU park, Ulft

Leeftijd
18+

Tijd
11.00 - 23.00

Nu de eerste zonnestralen doorbreken, wordt het hoog tijd om te onthullen welke (inter)nationale top-acts deze speciale editie verschijnen op het knotsgekke festival in Ulft.

Line Up:
Funfair (open stage)
Ummet Ozcan
Mr. Polska
FeestDJRuud
La Fuente
Vato Gonzalez & MC Tjen

Yumm Yumm
TBA

Hardstyle Circus
Frontliner
Adaro
Frequencerz
Da Tweekaz
Degos & Re-done
E-force

YummYumm maakt dit jaar de verhuizing naar een overkapte area! Onze vertrouwde host en YummYumm frontman DJ Danjah trakteert jullie dit jaar op een vette stage, waarin menig zweetdruppels zal vloeien…

Over de verdere indeling van het terrein laten we nog niet te veel los, alleen dat het een knotsgekke bende gaat worden waarin niets te gek is en (bijna) alles mag. Hakken op gouwe ouwe? Een duistere mini techno Area? We hebben al teveel gezegd…..

Vanaf vandaag gaan de laatste 500 Lucky Birds in de verkoop en met deze aankondiging, weten we zeker dat ze eruit vliegen!

Voor 25 euro mag je dit niet laten schieten. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. Leuk feest, sfeer zat er vorig jaar goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou mooi zo, want ik heb gratis kaartjes gewonnen. Dus wss wel een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:45 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Nou mooi zo, want ik heb gratis kaartjes gewonnen. Dus wss wel een kijkje nemen :)


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook kaartjes gewonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe dan? I'm in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook kaarten gewonnen. Heb het nog druk in mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vriendin heeft er ook 2 gewonnen, mijne dan maar doorschuiven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi!

Ik heb zin in Sound Rush!

Groetjes,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 06:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi,

Sound Rush was best leuk

Groetjes,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een heerlijk feestje. Prachtig weer en lekker in de buurt. Mooiste moment was toen er een of andere gozer een strandbal op de draaitafel gooide waardoor de USB-stick van Frequencerz eruit schoot en die niet meer werkte. In plaats van boos te worden of chagrijnig te reageren, schreeuwde Pepijn door de microfoon dat de eerstvolgende die het lukte om de strandbal op de draaitafel te gooien, een Frequencerz shirt zou krijgen van Niels. Zo gezegd, zo gedaan. Het lukte een jongen vooraan om de strandbal midden op de draaitafel te gooien en Niels kwam naar hem toe en toen wisselden ze gegevens uit. Wat een bazen.

+++ Frequencerz. Hebben een heerlijke show neergezet door de nummers en de interactie met het publiek. De supersoaker hebben ze ook goed gebruikt.
++ Setjes van Adaro, E-Force en Da Tweekaz
+ Adaro, Frontliner en Da Tweekaz die de tijd namen om met mensen op de foto te gaan en gesprekken te voeren
+ Het geluid op de plek waar wij stonden. (vooraan bij de speakers en de subs)

- De malloot die na afloop alle fietsen probeerde te slopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad!

Grootste deel van het feest bij de mainstage geweest, heerlijk weertje en t was donders gezellig met vrienden. La Fuente draaide ook fucking chill, lekkere deephouse en rustige techno.

Adaro wel bezocht in de Hardstyle tent, en jezus, wat heb ik mij weer verbaasd over de skills van hem. Hij is achter de draaitafels constant bezig met platen teasen etc. Overgang van Sorrow naar Damned was fu-cking baas.

E-Force was ook wel redelijk en Degos & Re-Done was leuk totdat er Hardcore werd gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrassend goede sfeer ook! Vond de verdeling ook helemaal prima, eerste helft van de dag lekkere melodietjes en flink stevig afgesloten!

Had Frontliner lang niet meer gezien maar moet zeggen dat veel van z'n nieuwe nummers meer dan goed te doen zijn.
Vond de platenkeuze van Frequencerz niet heel erg vet, maar dat inspelen op het publiek deden ze echt goed inderdaad!

E-force was voor mij verrassing van de dag, draaide echt een Adaro achtige set met veel onverwachte nummertjes :)

Heel fijn dagje gehad. Lekker in de buurt. Helemaal top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
La Fuente draaide ook fucking chill, lekkere deephouse en rustige techno.

Keerl draait toch Latin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 16:05 
 
Artiest

Dit hebben we ongeveer gedraaid gisteren ^^

01. The Pitcher - Start Rockin' (D-Block & S-te-Fan Remix)
02. Williams Syndrome - Thunder
03. Frequencerz - Fly With Me
04. Sound Rusherz - World Needs 2 Hear
05. Audiofreq - Tear U Down
06. Headhunterz - Say My Name
07. Frontliner - Tuuduu
08. Noisecontrollers - Crump Shreek Mashup
09. Sound Rush - Take Me Back
10. Scope DJ - Househeads (2012 Mix)
11. D-Block & S-te-Fan - Together (F8trix Rmx)
12. Tritonal & Paris Blohm Ft. Sterling Fox - Colors (Sound Rush Bootleg)
13. Noisecontrollers - Summer in the Hardstyle City (Mashup)
14. Arkaine & Sound Rush - Adventure
15. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy's Undersound Rmx)
16. Demi Kanon - Supersonic
17. Wildstylez - Forever
19. DJ Mystery - Punani (Psyko Punkz Rmx)
20. Sound Rush - ID
21. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Rmx)
22. Laidback Luke & Marc Benjamin - We're Forever (Sound Rush Remix)
23. Zatox - Loops Gangsta Things (Mashup)
24. Max Enforcer - Lost In Paradise
25. Sound Rush - Froz3n
26. Headhunterz - A New Day
27. Sound Rush - ID2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad, in verband met onze bob waren wij al om 13:00 aanwezig waar Jones stond te draaien voor 4 man in de tent. Erg jammer want hij draaide verder erg fijn zover ik heb kunnen horen de laatste 30 minuten.

Soundrush, ook een prima set neergezet, goed op vermaakt! De ID2/TBA klonk ook erg fijn moet ik zeggen. Een deel van deze track heb ik op video gezet.



Overige video's plaats ik misschien later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Daveytl schreef:
La Fuente draaide ook fucking chill, lekkere deephouse en rustige techno.

Keerl draait toch Latin?

Geen idee wat ie normaal draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Prima dagje gehad, in verband met onze bob waren wij al om 13:00 aanwezig waar Jones stond te draaien voor 4 man in de tent. Erg jammer want hij draaide verder erg fijn zover ik heb kunnen horen de laatste 30 minuten.

Soundrush, ook een prima set neergezet, goed op vermaakt! De ID2/TBA klonk ook erg fijn moet ik zeggen. Een deel van deze track heb ik op video gezet.



Overige video's plaats ik misschien later.


Was idd erg jammer dat er zo weinig mensen bij Jones stonden. Vanaf Sound Rush werd het gelukkig iets drukker.

Je stond trouwens vlakbij mij en m'n groep. Wij stonden de hele dag rechts vooraan bij het hek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De rest van de video's van de dag

Ondertussen behoorlijk uitgemolken maar het blijft een sfeermaker op feesten, Frozen.



Frontliner en MC ADHD / Da Syndrome



Frequencerz die zoals gewoonlijk weer een heerlijk setje hebben neergezet :love:



Stukje van E-force. Voorspelbaar setje maar alsnog prima op vermaakt.

Laatste track uit zijn set.



En als laatste.



H4RDSTYL3RR schreef:
Je stond trouwens vlakbij mij en m'n groep. Wij stonden de hele dag rechts vooraan bij het hek. :P


Toevallig iemand gespot met een zwarte beanie?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten