Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
C
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Hey mensen,

Ik zat vanmiddag achter mijn computer en ik krijg opeens een mailtje van Ticketonline.
Ik heb 16mei 3 decibel kaartjes gekocht en vandaag kreeg ik weer een mailtje met 3 andere decibel kaartjes. Ik heb nu dus 3 gratis kaartjes in mijn mailbox en er is niks van miin rekening af gegaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Zou ik ze gewoon aan mijn vriendin kunnen verkopen of zouden het geen geldige kaartjes zijn?
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Calie wrote:Hey mensen,

Ik zat vanmiddag achter mijn computer en ik krijg opeens een mailtje van Ticketonline.
Ik heb 16mei 3 decibel kaartjes gekocht en vandaag kreeg ik weer een mailtje met 3 andere decibel kaartjes. Ik heb nu dus 3 gratis kaartjes in mijn mailbox en er is niks van miin rekening af gegaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Zou ik ze gewoon aan mijn vriendin kunnen verkopen of zouden het geen geldige kaartjes zijn?
Zou het melden. Wie weet is dat tweede pakketje aangemeld als niet aangekomen of illegaal, en dan doe je er anderen tekort mee.
S
Hardtraxxer
237 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Check ook ff de streepjescode op de kaartjes, misschien heb je wel gewoon hetzelfde mailtje 2x ontvangen door een fout.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ja ik heb dit ooit meegemaakt met Q-base kaarten, toen heb ik ook getwijfeld of ik die nou zo maar kon verkopen, maar paar weken na het feest kreeg ik een mail, dat ik die kaarten nog niet betaald heb.
Dus ik had ze teruggestuurd met uitleg erbij van hoe en wat.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
.. Daarom ga ik gewoon altijd naar FRS ;)
O

Verkopen aan je vriendin? Vrienden of echt vriendin?

Want wie verkoopt er nou spullen aan zijn vriendin? :nono:
C
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Opperhoofd wrote:

Verkopen aan je vriendin? Vrienden of echt vriendin?

Want wie verkoopt er nou spullen aan zijn vriendin? :nono:

Ik bedoelde idd vrienden, maar ik denk dat ik ze gewoon op marktplaats zet en als ik er later dan nog een reactie op krijg betaal ik het gewoon terug :P
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Dus je bedoelt je verkoopt de kaartjes, als de mensen ze gekocht hebben en op het feest niet binnenkomen, dan betaal jij ze terug?

best zielig. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
nee hier gaat het over: "Ja ik heb dit ooit meegemaakt met Q-base kaarten, toen heb ik ook getwijfeld of ik die nou zo maar kon verkopen, maar paar weken na het feest kreeg ik een mail, dat ik die kaarten nog niet betaald heb."

dus als hij bericht krijgt van b2s, betaald hij de kaartjes gewoon
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ravenwood wrote:nee hier gaat het over: "Ja ik heb dit ooit meegemaakt met Q-base kaarten, toen heb ik ook getwijfeld of ik die nou zo maar kon verkopen, maar paar weken na het feest kreeg ik een mail, dat ik die kaarten nog niet betaald heb."

dus als hij bericht krijgt van b2s, betaald hij de kaartjes gewoon
ticketonline* :P
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
mierenneuker :P