Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

Hey mensen,

Ik zat vanmiddag achter mijn computer en ik krijg opeens een mailtje van Ticketonline.
Ik heb 16mei 3 decibel kaartjes gekocht en vandaag kreeg ik weer een mailtje met 3 andere decibel kaartjes. Ik heb nu dus 3 gratis kaartjes in mijn mailbox en er is niks van miin rekening af gegaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Zou ik ze gewoon aan mijn vriendin kunnen verkopen of zouden het geen geldige kaartjes zijn?
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calie schreef:
Hey mensen,

Ik zat vanmiddag achter mijn computer en ik krijg opeens een mailtje van Ticketonline.
Ik heb 16mei 3 decibel kaartjes gekocht en vandaag kreeg ik weer een mailtje met 3 andere decibel kaartjes. Ik heb nu dus 3 gratis kaartjes in mijn mailbox en er is niks van miin rekening af gegaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Zou ik ze gewoon aan mijn vriendin kunnen verkopen of zouden het geen geldige kaartjes zijn?
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt?


Zou het melden. Wie weet is dat tweede pakketje aangemeld als niet aangekomen of illegaal, en dan doe je er anderen tekort mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 12:50 
 
Hardtraxxer

Check ook ff de streepjescode op de kaartjes, misschien heb je wel gewoon hetzelfde mailtje 2x ontvangen door een fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ja ik heb dit ooit meegemaakt met Q-base kaarten, toen heb ik ook getwijfeld of ik die nou zo maar kon verkopen, maar paar weken na het feest kreeg ik een mail, dat ik die kaarten nog niet betaald heb.
Dus ik had ze teruggestuurd met uitleg erbij van hoe en wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2009 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

.. Daarom ga ik gewoon altijd naar FRS ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 15:40 
 

Calie schreef:
Hey mensen,

Zou ik ze gewoon aan mijn vriendin kunnen verkopen of zouden het geen geldige kaartjes zijn?
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt?


Verkopen aan je vriendin? Vrienden of echt vriendin?

Want wie verkoopt er nou spullen aan zijn vriendin? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 16:25 
 
Hardtraxx Newbie

Opperhoofd schreef:
Calie schreef:
Hey mensen,

Zou ik ze gewoon aan mijn vriendin kunnen verkopen of zouden het geen geldige kaartjes zijn?
Heeft iemand dit al een keer meegemaakt?


Verkopen aan je vriendin? Vrienden of echt vriendin?

Want wie verkoopt er nou spullen aan zijn vriendin? :nono:



Ik bedoelde idd vrienden, maar ik denk dat ik ze gewoon op marktplaats zet en als ik er later dan nog een reactie op krijg betaal ik het gewoon terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus je bedoelt je verkoopt de kaartjes, als de mensen ze gekocht hebben en op het feest niet binnenkomen, dan betaal jij ze terug?

best zielig. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee hier gaat het over: "Ja ik heb dit ooit meegemaakt met Q-base kaarten, toen heb ik ook getwijfeld of ik die nou zo maar kon verkopen, maar paar weken na het feest kreeg ik een mail, dat ik die kaarten nog niet betaald heb."

dus als hij bericht krijgt van b2s, betaald hij de kaartjes gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
nee hier gaat het over: "Ja ik heb dit ooit meegemaakt met Q-base kaarten, toen heb ik ook getwijfeld of ik die nou zo maar kon verkopen, maar paar weken na het feest kreeg ik een mail, dat ik die kaarten nog niet betaald heb."

dus als hij bericht krijgt van b2s, betaald hij de kaartjes gewoon


ticketonline* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mierenneuker :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten