Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2008 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het Gelredome.. Meer info op 3 November..

Gezien Lineup van vorig jaar etc lijkt me dit zeker een optie. Hopelijk is de prijs niet omhoog geschoten..

edit - het hele verhaal dan maar:

Maar de organisatie is ambitieus. Reizen door het land is een hobby van b2s. Met Decibel werd begonnen op Binnenmaas, groeide uit haar jasje in het Lingebos en is inmiddels comfortabel neergestreken in de Beekse Bergen.

Hard Bass maakte een nog langere reis door. De eerste grote was in de Statenhallen in Den Haag. Toen werd er verhuisd naar de SilverDome, waarna na uitstapjes in de Jaarbeurs en de Brabanthallen de SilverDome werd gekozen als vaste plek voor het bekendste indoor evenement van b2s. Daar is het nu al jaren steevast uitverkocht voor een enthousiaste groep liefhebbers uit het hele land.

Je voelt hem al aankomen… Hard Bass gaat weer verhuizen! Maar na zo’n lange intro mag je verwachten dat het niet naar zomaar een nieuwe plek is. En inderdaad; Hard Bass verhuist van “dome to dome”. Hard Bass vindt op 14 februari 2009 plaats in de Gelredome in Arnhem! In samenspraak met de gemeente Arnhem, de Gelredome en Q-dance is de tweede nachtvergunning toegewezen aan b2s.

Al meer dan een half jaar is b2s bezig met de grootste stap van Hard Bass tot nu toe. Je vindt niet zomaar een goed alternatief voor de SilverDome in ons kleine land. Toen de mogelijkheid zich aandeed om Hard Bass in de Gelredome te organiseren, hoefde b2s niet lang na te denken: “ Gelredome staat in onze wereld natuurlijk bekend als een toplocatie. Hard Bass wordt hier onderscheidend, grootser van opzet, maar bouwt voort op de vertrouwde formule. Het is een ontzettende uitdaging om het evenement de komende jaren te laten uitgroeien tot een volwaardig stadion concept”, aldus Vincent van de Heijden van b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2008 12:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Even over de titel: Reverze of Hard Bass? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2008 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

excuses! ff fixen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2008 22:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hehe, zal er denk niet bij zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2008 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik denk zomaar dat ik hier juist wel heen ga..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2008 01:08 
 
Hardtraxxer

Hier ga ik zeker wel heen! Word me eerste Hardbass, vind het jammer dat t weg is uit Silverdome, heb gehoord dat het geluid daar echt gruwelijk is, en van Gelredome hoor ik jammer genoeg altijd het tegenovergestelde :(

En dan is het nog eens verder weg ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2008 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet even kijken.. Hopelijk is de ticketprice niet superver omhoog gegaan. Positief punt van B2S vond ik altijd dat je voor relatief weinig geld een groot feest had!
En ik moet nog een zooi vrienden overhalen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2008 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is een aardige kans dat ik hier ook heenga, kijken of het allemaal ingepast kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2008 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
En ik moet nog een zooi vrienden overhalen! :D

Haha me 2 ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2008 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is wel een week voor carnaval, maar denk dat ik toch ga.

Ben nu weer The Prophet @ hardbass aan luisteren.

Tweesprong wat nou Tweesprong? Dit is Hardbass :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2008 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

48 euro ex fee las ik even snel op partyflock..

Hoop dat ik de financiele kant op orde heb rond die tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2008 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

present daar.vier me verjaardag daar wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gister kaarten besteld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

K wil dr ook heen, maar ga nog geen kaarten bestellen. Zal waarschijnlijk toch niet uitverkocht raken, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Team Green
Brennan Heart
Luna
Max Enforcer
Noisecontrollers - live

Team Blue
Showtek
Isaac
The Prophet
Hardstyle Masterz – live

Team Yellow
Deepack
Frontliner
The Beholder
Headhunterz - live

Team Red
Zatox
Wildstylez
Alpha²
Donkey Rollers – live

Met zo'n lineup, denk het eigenlijk wel..
Weet nog niet waar ik precies ga staan, maar weet wel dat ik Noisecontrollers en DonkeyRollers niet ga missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Rood ziet er gruwelik uit XD !! Donkey rollers :drool: Wildstylez zijn nog wel svaa, frontliner zouk niet doen kenk al alles van dusjaah xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S was wel verplicht Frontliner mee te nemen gezien de gigantische hype rond die ronduit matige set op Q-Dance Presents.. Ik vind het dus niet gek dat hij er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Donkey rollers :drool:


+1 :drool:

Offtopic:

Ik heb me ook even bezig gehouden met die set van Frontliner. Aanvankelijk, op de avond zelf, en een aantal dagen daarna, vond ik de set rond uit matig inderdaad. Maar goed, na een paar keer luisteren van de setjes bedacht ik toch wel dat het ook wel erg moeilijk is om zulke top sets die op Scantraxx gedraaid werden te beaten. Blijf alle setjes ongelofelijk hard vinden, en luister ze nog steeds met plezier. Ook Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2008 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner is 1 van de slechtste sets van die avond naar mijn mening. Zijn tracks zijn goed, maar zijn mixing is gewoon niet bijzonder genoeg. Overigens was het wel de beste set qua kwaliteit.

Genoeg hierover, back on-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% aanwezig, kaarten al besteld!
Kwartiertje fietsen en ik ben er, dus met collega's besloten om te gaan :d
Ben alleen benieuwd naar het geluid, Qlimax is vaak vrij matig.. Dan maar vooraan staan bij de boxen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 20:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Saimen schreef:
100% aanwezig, kaarten al besteld!
Kwartiertje fietsen en ik ben er, dus met collega's besloten om te gaan :d
Ben alleen benieuwd naar het geluid, Qlimax is vaak vrij matig.. Dan maar vooraan staan bij de boxen xd


haha die boxen hangen toch alleen aan het plafond? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij Qlimax laatste keer zeker niet :P Stond in het begin vrij achteraan waar het geluid niet zo best was, dus op naar voren en rechts van het podium stonden echt wat boxen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 20:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Saimen schreef:
Bij Qlimax laatste keer zeker niet :P Stond in het begin vrij achteraan waar het geluid niet zo best was, dus op naar voren en rechts van het podium stonden echt wat boxen :P


Ah ja daar kom ik nooit, zie ik niet zoveel van de show ^^

Bij Defqon 2008 stond ik wel vooraan bij de boxen, trilde me neus de hele tijd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 20:28 
 
Hardtraxx Newbie

Tim schreef:
K wil dr ook heen, maar ga nog geen kaarten bestellen. Zal waarschijnlijk toch niet uitverkocht raken, toch?



Het zelfde bij mij! ik wil graag heen, maar bestel niets. Moet nog even kijken hoe ik er dan voor sta.
Aan de lineup zal het niet liggen die ziet er kenk3r vet uit :)

WHOEPWHOEPWHOEP
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:

Bij Defqon 2008 stond ik wel vooraan bij de boxen, trilde me neus de hele tijd >.<


Haha ja daar heb ik soms ook wel een beetje last van als ik vooraan sta :P maar wel altijd gruwelijk mooi geluid :thumbup:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten