Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Image

Als de 55-jarige zanger, ondernemer en presentator begint over de heropening van zijn koffiezaak in Blaricum, doet hij een heftige onthulling. „Ik kwam thuis na het ondertekenen van de contracten van mijn nieuwe bedrijf en toen kreeg ik het bericht dat mijn date, waar ik zeven maanden mee was, is overleden” Hij zegt niet over wie het gaat.

Gordon vervolgt: „Heb ik eindelijk iemand die me echt leuk vindt, en die zijn eigen geld heeft, en dan gaat-ie dood. Dat is spijkerhard.”

Eerder had Gordon een relatie met de Australische Gavin. De periode na die breuk omschreef hij als een inktzwarte periode. Hij deed naar eigen zeggen zelfs twee zelfmoordpogingen, maar gaf aan gered te zijn door zijn ex-partner en goede vriend Patrick de Bruin, zo vertelde hij in de winterspecial van Casa di Beau.

Crimineel en leugenaar
Ook in de podcast Mischa! komt hij daar nog even op terug. „Ik krijg zoveel kritiek over me heen. Ben ik nou een crimineel omdat ik van iemand gehouden heb die niet op dezelfde manier van mij bleek te houden? Ik word als een crimineel behandeld en afgeschilderd als een leugenaar.”

Bron: https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... at-ie-dood
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
How can I make this about me
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Zou dit lekker in actueel zetten, daar kijkt namelijk iedereen die dit nieuws zou boeien.

....
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Heb m verplaatst naar actueel ja :P
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
gordon dood
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 8 hours ago