Eerste keer Thunderdome, dus weinig gemerkt dat de Thunderdome stage op een andere plek was. Maar meer dan onder de indruk van de setting en de toch andere sfeer dan andere feestenheggenschaar wrote:Nu wel benieuwd hoe het echt was?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Die draagt een hele last van een scene op de schouders, als de held die hardcore nog hardcore laat zijnBorkLazer wrote:Eerste keer Thunderdome, dus weinig gemerkt dat de Thunderdome stage op een andere plek was. Maar meer dan onder de indruk van de setting en de toch andere sfeer dan andere feestenheggenschaar wrote:Nu wel benieuwd hoe het echt was?Held van de avond by far was Mad Dog. Die zet even een pure rave set neer die hardcore ademt.
-
HHardtraxx Elite
- 2586 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Mad dog staat ruim boven aan op dit moment ja. Wat is die man lekker bezig al jarenhurricane wrote:Die draagt een hele last van een scene op de schouders, als de held die hardcore nog hardcore laat zijnBorkLazer wrote:Eerste keer Thunderdome, dus weinig gemerkt dat de Thunderdome stage op een andere plek was. Maar meer dan onder de indruk van de setting en de toch andere sfeer dan andere feestenheggenschaar wrote:Nu wel benieuwd hoe het echt was?Held van de avond by far was Mad Dog. Die zet even een pure rave set neer die hardcore ademt.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Hopelijk volgend jaar dit feest overdag
Poah, dat zou top zijn.Pipa wrote:Hopelijk volgend jaar dit feest overdag
Ik zat net te roken
In de tuin
Ineens een tering tering harde knal
2 meter naast me
Hadden een paar van die ******lijers een cobra over de heg geflikkerd omdat ze nog licht zagen branden wss
Ben met mn pa met een stuk hout de straat op gerennen maar die ****** ****** pussy's waren al weg
Ik hoor letterlijk 1 grote piep
Ik zat net te roken
In de tuin
2 meter naast me
Hadden een paar van die ******lijers een cobra over de heg geflikkerd omdat ze nog licht zagen branden wss
Ben met mn pa met een stuk hout de straat op gerennen maar die ****** ****** pussy's waren al weg
Dan ben je echt een mafketel. Ziek gevaarlijk.THArdstyler wrote:****** ****** ****** ******
Ik zat net te roken
In de tuin
2 meter naast me
Cobra’s als in vuurwerk Cobra’s?
Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen en over de schutting te gooien. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog over de schutting gooien. Je hoeft maar een gek te hebben die daar zit te roken.
Hahaha waar is deze pasta vanTHArdstyler wrote:****** ****** ****** ******
Ik zat net te roken
In de tuin
2 meter naast me
fuzzylogic @ the alm1ghty hardtraxx groepsapp
Nee maat paar koningscobra'sRickzel wrote:Cobra’s als in vuurwerk Cobra’s?
Dat was Kees, die wil de mannen achter de maskers niet goed zienTHArdstyler wrote:fuzzylogic @ the alm1ghty hardtraxx groepsapp
Ik vertrouw die Kees uberhaupt voor geen cent, volgens mij heeft hij een dubbele agenda.
We mogen zijn artiestennaam niet noemen want dan komen we interessant over en dat is nergens voor nodig hier op dit forumTHArdstyler wrote:Welke nobody is Kees nou weer
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Rickzel wrote:Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen en over de schutting te gooien. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog over de schutting gooien. Je hoeft maar een gek te hebben die daar zit te roken.
Alm1ghty wrote:Hahaha waar is deze pasta vanTHArdstyler wrote:****** ****** ****** ******
Ik zat net te roken
In de tuin
2 meter naast me
Hier de beelden van het incident in kwestie.