Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaarbeurs dus toch (binnenkort) deels gesloopt. Mainstage nu op de plek waar voorheen de Millenium zat, uptempo op de plek van de Thundergods. Mag hopen dat ze ook een bak minder kaarten verkocht hebben anders wordt het ongezellig druk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:24 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Jaarbeurs dus toch (binnenkort) deels gesloopt. Mainstage nu op de plek waar voorheen de Millenium zat, uptempo op de plek van de Thundergods. Mag hopen dat ze ook een bak minder kaarten verkocht hebben anders wordt het ongezellig druk :P

Zou wel verklaren dat er niks over was voor de normale verkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje, r.i.p. Prins van Oranjehal :cry: wat een legendarische momenten daar meegemaakt :worship:
Mijn eerste grote feest ooit, was daar.
Vind dat echt zonde dat die tegen de vlakte gaat... ASOT was dus t laatste feest daar... :(
Dat scheelt zo een dikke 20000 man. Als ik zo het floorplan bekijk dan is het allemaal flink schuiven idd met hallen en minder mensen.

En hoe lang zal de Jaarbeurs nog vergunningen krijgen voor feesten. Nu er letterlijk pal naast een nieuwbouwwijk zal worden gebouwd. Wie verzint zoiets :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niets over een livestream of mis ik dit volledig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2023 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was het strijders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2023 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^


Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
corneelwr schreef:
De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^


Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd

Doe Martin Waus de groeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 12:32 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
corneelwr schreef:
De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^


Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd


Hoe heb je die in vredesnaam binnen gekregen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je wil niet weten wat voor trucs hij allemaal heeft.. Heb nog nooit zo gelachen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Alm1ghty schreef:
corneelwr schreef:
De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^


Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd


Hoe heb je die in vredesnaam binnen gekregen xd


Geen vragen stellen waar je zelf het antwoord al op weet maatje!! :$ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de A in Cobra staat voor 'anaal'
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
corneelwr schreef:
De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^


Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd


Dat is toch best knap als het feest om 10 uur pas begon
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Cobra’s als in vuurwerk Cobra’s?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:34 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Cobra’s als in vuurwerk Cobra’s?


In dit geval denk ik dat het om giftige slangen gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog uitdelen. Je hoeft maar een gek te hebben die zoiets daar binnen afsteekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zitten blijkbaar niet genoeg op Hardtraxx om alles te volgen:

https://hardtraxx.com/feesten/rawfare-vs-frequencerz-the-classic-mission-02-12-2023-suikerunie-groningen-t79418.html#p2058906
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Te laag op de inside joke hierarchie nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog uitdelen. Je hoeft maar een gek te hebben die zoiets daar binnen afsteekt.

:lol: :lol: Wat heerlijk dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn fout, vond het al zo tering vreemd dat je zoiets zou doen. En helemaal van Almighty, maar had het moeten weten. Martintje dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha dit is ook weer zo heerlijk hardtraxx he, obscure inside joke zonder toelichting en dan degene die het (logischerwijs) niet snapt uitlachen.

Ik geniet oprecht van het morsdooie forum de laatste tijd, never change (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog uitdelen. Je hoeft maar een gek te hebben die zoiets daar binnen afsteekt.

Kalf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Nu wel benieuwd hoe het echt was? :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten