Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 09:40 
 
Hardtraxxer

Feest: Thunderdome
Datum: 09-12-2023
Tijd: 21:00-06:00u
Locatie: Jaarbeurs Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 18-09, 11:00u
Prijs: € tbd

Line-up:

Thunderdome:
Barber
Deadly Guns
Dr. Peacock
Drokz
Gridkiller
Hysta
Mad Dog
Miss K8
N-Vitral vs Dither
Nosferatu vs Ophidian
Partyraiser Presents: Time Warp Through Thunder
Paul Elstak Presents: Reminisce Rage
MC Da Mouth Of Madness

Heroes Of Hardcore:
Catscan
G-Town Madness & The Viper
Hardcore Italia
Marc Acardipane
Neophyte: 30 Years Special
Promo vs Korsakoff
Tha Playah pres: Walking The Line
The Outside Agency
Waxweazle

Uptempo Cage:
Bulletproof & F.Noize
Cryogenic Presents: Twisted Time Machine Special
DRS
Dimitri K
Furyan & Juliëx
Major Conspiracy
Remzcore
Spitnoise
Unproven

Thundergods
Bio-Forge (Predator & Leviathan)
Buzz Fuzz & Gizmo & Dano (The Dreamteam)
Critical Mass
Dione
Panic
Rob & MC Joe
Ruffneck
The Darkraver & Bass-D & Vince
MC Ruffian

Tunnel Of Terror
Akira
Bruhze
Drokz
Mozz
Noisekick
SRB
The Kotzaak Klan
The Vizitor
Tripped
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ik zag deze gisteren vliegen in Den Bosch. Zag hem alleen achterste voren, dus kon niet opmaken dat het Thunderdome was
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 19:45 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is dat gewoon iemand die een grapje uithaalt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden de laatste thunderdome was of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Volgens mij is dat gewoon iemand die een grapje uithaalt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden de laatste thunderdome was of zo


De laatste Thunderdome was vorig jaar. En als de editie op 9 december 2023 is geweest, dan is dat de laatste editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Volgens mij is dat gewoon iemand die een grapje uithaalt. Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar geleden de laatste thunderdome was of zo

Ja, net zoals Dick Advocaat 10 jaar geleden al aangaf te stoppen als coach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2023 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Projectmanager Thunderdome François Maas, heeft op zn Insta de datum en locatie ook bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thunderdome is naar mijn mening ook alleen nog maar een ordinair geldhark feest geworden wat voortleeft op de hype en de naam die het draagt, want héél bijzonder was het niet meer die laatste edities.
Begrijp me niet verkeerd; ik ben op aardig wat Thunderdomes geweest sinds 1999, ik krijg nog steeds warme gevoelens bij het zien van de Wizard en de (bijna volledige collectie) staat trots in de kast, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met de hype van het feest en het steeds weer terugkeren na de 'laatste keer'.

Maar goed als er genoeg animo voor is, je als nieuwe hardcore liefhebber de kans krijgt om het mee te maken en je kan een Jaarbeurs dik uitverkopen. Who can blame them?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 19:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Thunderdome is naar mijn mening ook alleen nog maar een ordinair geldhark feest geworden wat voortleeft op de hype en de naam die het draagt, want héél bijzonder was het niet meer die laatste edities.
Begrijp me niet verkeerd; ik ben op aardig wat Thunderdomes geweest sinds 1999, ik krijg nog steeds warme gevoelens bij het zien van de Wizard en de (bijna volledige collectie) staat trots in de kast, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met de hype van het feest en het steeds weer terugkeren na de 'laatste keer'.

Maar goed als er genoeg animo voor is, je als nieuwe hardcore liefhebber de kans krijgt om het mee te maken en je kan een Jaarbeurs dik uitverkopen. Who can blame them?


Wat een grote bak onzin is dit.

De show van Thunderdome vorig jaar was echt absurd goed. Beter dan het ooit was geweest.
Vooral die decade shows:



De line-up is enorm divers, de mainstage heeft een enorm uiteenlopende diversiteit, de sfeer op de main, industrial en millenium was echt top en in tegenstelling tot Masters Of Hardcore besteden ze wel aandacht aan alle aspecten van hardcore.

Juist de goede verhalen van voorgaande edities doen mij beslissen dit jaar wel heen te gaan. Het enigste probleem is dat de shows van Thunderdome op de main tegenwoordig zo'n groot publiek aanspreken omdat ze alles meepakken, dat de main vaak moet worden afgesloten door gebrek aan ruimte.

Ik ben ook naar de oudere Thunderdomes gegaan, maar juist toen het daadwerkelijk begon af te takelen rond 2008. Later in 2012 ook nog geweest, maar de sfeer op die Thunderdomes was ver te zoeken en de feesten takelden elk jaar verder af. Dat is ook de hele reden dat ze er mee kapten toen, geen sfeer, niks te maken met de originele Thunderdome, slechte locatie en zodoende vielen de verkopen enorm tegen.

Juist sinds de terugkomst is Thunderdome weer met een stijgende lijn bezig. De laatste editie hebben ze een keer gezegd en daarna zijn ze juist door de grote animo en nieuwe ambities doorgegaan. Wil je een hardcore feest hebben wat aftakelt en aan jouw beschrijving voldoet, dan moet je Masters Of Hardcore, Dominator of Harmony Of Hardcore hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen jaren interesse in Millenium echt omhoog geschoten. Wil nog wel graag keertje Thunderdome. Alleen nachtfeestje gaat mij te zwaar vallen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 21:08 
 
Hardtraxxer

Eens met Broken Balance,
Vraag mij wel af of er dit jaar aandacht besteed gaat worden aan early en millennium op de Main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deels eens met Broken Balance.

Dat ik vind dat het niet heel bijzonder meer is, is volgens mij nog steeds een persoonlijke mening. Dat jij dat een bak onzin vind is je goed recht. Die premixed Decade setjes, ja ach leuk, maar om dan een DJ als Promo achter de decks te zetten, waarvan bekend is dat het geen mixwonder is, maakt het niet heel geloofwaardig door aan random knopjes te draaien.

Ik ben het met je eens dat sinds de 2012 editie het niveau drastisch achteruit ging en het geen overbodige luxe was om het concept te stoppen (lees: pauzeren). Maar ik ben de afgelopen 3x geweest en het had voor mij (daar komt die weer) persóónlijk niet meer die feeling als dat ik vroeger had, dat je op hét hardcorefeest van het jaar liep. Misschien is dat ook omdat ik ouder word en ik niet meer zo warm loop voor feesten als vroeger. Als je dan de nieuwe generatie met een big smile ziet rondlopen en los gaan alsof hun leven er vanaf hangt is dan wél weer leuk om te zien. Joh, misschien moet ik het de 9e gewoon weer eens met die mindset bezoeken.

Wat mij alleen een beetje stoort is de (nieuwe) hype die er omheen hangt en iedereen die zich er vroeger van distantieerde nu ineens voorop loopt en ó zo Thunderdome minded zijn en een graantje mee willen pikken van de stijgende lijn die je aangeeft. Gasten als Armin van Buuren, Hardwell en Reinier Zonneveld die ineens met Thunderdome bombers lopen, kom op hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 20:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat jij het niks vindt mag. Maar het blijft onzin dat het niet bijzonder is, dit is makkelijk de meest uitgebreide show die ze hebben gedaan op Thunderdome, ooit, en het werd extreem goed ontvangen want de sfeer in de main was echt absurd goed.

Over onzin gesproken.

Revolting Against schreef:
Die premixed Decade setjes, ja ach leuk, maar om dan een DJ als Promo achter de decks te zetten, waarvan bekend is dat het geen mixwonder is.


Dit is dat ook wel. Promo kan prima mixen, ben denk ik in de laatste 5 jaar wel naar minstens 20 uiteenlopende sets van hem geweest en nimmer heb ik slecht mixwerk gehoord. Producties is een ander verhaal (min Rude Awakening) maar mixen kan hij meer dan prima.

Revolting Against schreef:
Ik ben het met je eens dat sinds de 2012 editie het niveau drastisch achteruit ging en het geen overbodige luxe was om het concept te stoppen (lees: pauzeren).


Vanaf 2007 werd het al een drama, toen ze opeens naar de RAI en HMH gingen. Sindsdien takelde de sfeer hard af. Zelfde met MOH dat opeens in de TT hallen in Assen ging.

Revolting Against schreef:
Maar ik ben de afgelopen 3x geweest en het had voor mij (daar komt die weer) persóónlijk niet meer die feeling als dat ik vroeger had, dat je op hét hardcorefeest van het jaar liep. Misschien is dat ook omdat ik ouder word en ik niet meer zo warm loop voor feesten als vroeger. Als je dan de nieuwe generatie met een big smile ziet rondlopen en los gaan alsof hun leven er vanaf hangt is dan wél weer leuk om te zien. Joh, misschien moet ik het de 9e gewoon weer eens met die mindset bezoeken.


Dat is aan jou natuurlijk. Ik zie juist bij Thunderdome weer de spirit in mensen die er in de milleniumjaren was. Niet alle muziek ligt mij maar ongeacht wat er gedraaid werd op de main, men deed mee. Dat pakt voor mij weer de sfeer van de oudere feesten. Niet de eentonigheid van uptempo en drie melodieuze artiesten die je tegenwoordig op de meeste feesten ziet met nog 3 extra uptempo area's en gebrekkige overige area's. Ik snap dat ze doen wat populair is, maar je ziet dat Thunderdome door zijn naam en geschiedenis wel nog een gevarieerd feest kan geven zonder sfeer op te offeren.

Revolting Against schreef:
Gasten als Armin van Buuren, Hardwell en Reinier Zonneveld die ineens met Thunderdome bombers lopen, kom op hoor.


Wat boeit dat nou, als ze er fan van zijn dan zijn ze er fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nooit geweten dat Revolting Against zo'n janklip was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Over onzin gesproken.

Revolting Against schreef:
Die premixed Decade setjes, ja ach leuk, maar om dan een DJ als Promo achter de decks te zetten, waarvan bekend is dat het geen mixwonder is.


Dit is dat ook wel. Promo kan prima mixen, ben denk ik in de laatste 5 jaar wel naar minstens 20 uiteenlopende sets van hem geweest en nimmer heb ik slecht mixwerk gehoord. Producties is een ander verhaal (min Rude Awakening) maar mixen kan hij meer dan prima.

Ook dat is persoonlijk. Ja, hij kan mixen, maar niet in de categorie Vince, Stanton, The Darkraver, The Viper etc. Het komt dan ook een beetje ongeloofwaardig over als je die decade mixen hoort die live al onmogelijk zijn en Promo staat deze 'te draaien'.
Dat je die mix overigens zo in elkaar sleutelt in de studio is dan wel weer een pluim waard, want het is wel erg vet.

Maar goed dat is weer een hele andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
nooit geweten dat Revolting Against zo'n janklip was.

Wat dat betreft pas ik er hier prima tussen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:
nooit geweten dat Revolting Against zo'n janklip was.

Wat dat betreft pas ik er hier prima tussen dan.


Dat zeker! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Broken Balance schreef:
Over onzin gesproken.

Revolting Against schreef:
Die premixed Decade setjes, ja ach leuk, maar om dan een DJ als Promo achter de decks te zetten, waarvan bekend is dat het geen mixwonder is.


Dit is dat ook wel. Promo kan prima mixen, ben denk ik in de laatste 5 jaar wel naar minstens 20 uiteenlopende sets van hem geweest en nimmer heb ik slecht mixwerk gehoord. Producties is een ander verhaal (min Rude Awakening) maar mixen kan hij meer dan prima.

Ook dat is persoonlijk. Ja, hij kan mixen, maar niet in de categorie Vince, Stanton, The Darkraver, The Viper etc. Het komt dan ook een beetje ongeloofwaardig over als je die decade mixen hoort die live al onmogelijk zijn en Promo staat deze 'te draaien'.
Dat je die mix overigens zo in elkaar sleutelt in de studio is dan wel weer een pluim waard, want het is wel erg vet.

Maar goed dat is weer een hele andere discussie.


Dat is niet wat je zei. Je zei hij is geen mixwonder. Hij kan goed mixen. Waarom geef je kritiek op iemand die iets goed doet. Je vergelijkt het tegelijk met een paar van de beste mixers in de hele scene (The Viper draait verder alleen hitjes), dat is gewoon onzinnig om als standaard aan te houden. Zelfs in de vinyl jaren waren er mensen die niet veel beter konden mixen dan hun. Daarnaast, drie van die gasten produceren niet eens hun eigen platen.

Promo is objectief gewoon een goede DJ, wederom niks persoonlijks aan. Iets verkondigen wat gewoon objectief onjuist is en dan het neerzetten als een persoonlijke mening is niet hoe het werkt. De wereld is niet gebonden aan jouw standaarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=ntfK_w-ol-8
Geen enkele plaat die er ook maar een tel naast ligt, hier en daar een dikke kickswitch, vette opbouw in z'n set, en dat met vinyl. Nee die vent bakte er 20 jaar geleden al weinig van :P

Los daarvan ben ik ook zeker geen voorstander van pre-mixed setjes, genoeg opties om op een creatieve manier live snel door te mixen. Maar in dit geval begreep ik het wel, ze willen gewoon in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk muziek laten horen uit een ontzettend brede periode, niet meer dan logisch dat ze het op deze manier deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 14:32 
 
Hardtraxxer

Ik heb niet direct een oplossing, maar op beeld stond het wel een beetje lullig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 16:38 
 
Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=ntfK_w-ol-8
Geen enkele plaat die er ook maar een tel naast ligt, hier en daar een dikke kickswitch, vette opbouw in z'n set, en dat met vinyl. Nee die vent bakte er 20 jaar geleden al weinig van :P

Los daarvan ben ik ook zeker geen voorstander van pre-mixed setjes, genoeg opties om op een creatieve manier live snel door te mixen. Maar in dit geval begreep ik het wel, ze willen gewoon in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk muziek laten horen uit een ontzettend brede periode, niet meer dan logisch dat ze het op deze manier deden.

En ze willen vermoedelijk een strakke licht show wat nooit perfect is als er live gemixt wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelfs de groten zouden niet zo snel kunnen mixen en daarnaast niet telkens hele stukken uit platen skippen in die snelheid.

Dat er dan wel iemand staat is idd gewoon show, iets om het publiek mee te nemen. Maar goed, dit gebeurt al sinds er dit soort showelementen zijn in elektronische muziek. Als je zelf mixt op zulke getimede elementen dan is er een te grote foutmarge. Op feesten als Qlimax en MOH is ook bijna alles pre-mixed voor de show.

Daarnaast blijft het een van de meest legendarische momenten en setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk zeiktoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2023 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al uitverkocht voor de reguliere ticketsale. 50.000 kaarten in 30 minuten. Jeetje… :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2023 07:59 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien ook maar een tattoo nemen, dan komen we wellicht nog aan kaarten :P
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten