Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
die hercules rmx ziet er nice uit!!!

maar kerel google anders is wat ofzo :P lees de reviews van die dinge en beslis zelf ;)
Hardtraxxer
287 posts member since 2010
last seen May 2012
ProfaNe wrote:die hercules rmx ziet er nice uit!!!

maar kerel google anders is wat ofzo :P lees de reviews van die dinge en beslis zelf ;)
Denk toch dat ik voor de Numark iDJ2 ga gaan. Dankje voor al de aanraders!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Helya wrote:
ProfaNe wrote:die hercules rmx ziet er nice uit!!!

Denk toch dat ik voor de Numark iDJ2 ga gaan. Dankje voor al de aanraders!
goeie keuze egt een handig ding voor als je een feesje heb ofzo :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Als ik jou was, ik heb dit setje aangeschaft ...
http://www.rjshop.nl/Denon-Combi-DN-S70 ... euwsbriefj
Denon is zeker degelijk spul, een maat van me heeft het ook en het valt voor mij onder de noemer : Net geen Pioneer...
Kijk daar is naar dan heb je voor een redelijke prijs een super beginners setje staan ;)
R
Hardtraxx Veteran
Piaaa wrote:Als ik jou was, ik heb dit setje aangeschaft ...
Denon is zeker degelijk spul, een maat van me heeft het ook en het valt voor mij onder de noemer : Net geen Pioneer...
Kijk daar is naar dan heb je voor een redelijke prijs een super beginners setje staan ;)
is het mij of zijn die jog wheels beetje klein?
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
View on YouTube

ding is niet zo mooi :P
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Wat zijn die dingen gigantisch hoog!
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
the sidespinnars wrote:
Piaaa wrote:Als ik jou was, ik heb dit setje aangeschaft ...
is het mij of zijn die jog wheels beetje klein?
Jog wheel is redelijk klein en ze zijn idd hoog, persoonlijk vind ik ze mooi en geeft de hoogte wat uitstraling...
Maargoed das allemaal persoonlijk, ik kaart ook maar wat aan :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
kzou gewoon na de winkel gaan en proberen enz...

khep ook super veel uitgezocht voordat ik mn cdj400's had aangeschaft... kan je wel aan anderen vragen maar het gaat erom wat je zelf wilt :P niet wat een ander mooi vind, of goed vind/fijner enz...
R
Hardtraxx Veteran
ProfaNe wrote:kzou gewoon na de winkel gaan en proberen enz...

khep ook super veel uitgezocht voordat ik mn cdj400's had aangeschaft... kan je wel aan anderen vragen maar het gaat erom wat je zelf wilt :P niet wat een ander mooi vind, of goed vind/fijner enz...
bevallen ze goed die cdj 400's want ik ben denk ook van plan om ze te aanschaffen?
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
jah bevallen zeker goed!!

werkt echt zooo fijn :)

veel fijner dan de reloop's,, en die effecten werken ook super nice,, je kan dus een goedkopere mixer halen zonder effecten aangezien effecten op de mixer gebruikte ik nooit meer toen ik mn cdj400's had gehaald..

khep 1 nieuwe en 1 tweedehands gekocht, ze werken allebei precies t zelfde terwijl er 1 dus al bijna 2 jaar oud is... nix aan te merken :D
R
Hardtraxx Veteran
ProfaNe wrote:jah bevallen zeker goed!!

werkt echt zooo fijn :)

veel fijner dan de reloop's,, en die effecten werken ook super nice,, je kan dus een goedkopere mixer halen zonder effecten aangezien effecten op de mixer gebruikte ik nooit meer toen ik mn cdj400's had gehaald..

khep 1 nieuwe en 1 tweedehands gekocht, ze werken allebei precies t zelfde terwijl er 1 dus al bijna 2 jaar oud is... nix aan te merken :D
oke dan ga ik er ook maar voor kijken denk ik