die hercules rmx ziet er nice uit!!!
maar kerel google anders is wat ofzo
lees de reviews van die dinge en beslis zelf 
maar kerel google anders is wat ofzo
Denk toch dat ik voor de Numark iDJ2 ga gaan. Dankje voor al de aanraders!ProfaNe wrote:die hercules rmx ziet er nice uit!!!
maar kerel google anders is wat ofzolees de reviews van die dinge en beslis zelf
goeie keuze egt een handig ding voor als je een feesje heb ofzoHelya wrote:Denk toch dat ik voor de Numark iDJ2 ga gaan. Dankje voor al de aanraders!ProfaNe wrote:die hercules rmx ziet er nice uit!!!
maar kerel google anders is wat ofzolees de reviews van die dinge en beslis zelf
is het mij of zijn die jog wheels beetje klein?Piaaa wrote:Als ik jou was, ik heb dit setje aangeschaft ...
http://www.rjshop.nl/Denon-Combi-DN-S70 ... euwsbriefj
Denon is zeker degelijk spul, een maat van me heeft het ook en het valt voor mij onder de noemer : Net geen Pioneer...
Kijk daar is naar dan heb je voor een redelijke prijs een super beginners setje staan
Jog wheel is redelijk klein en ze zijn idd hoog, persoonlijk vind ik ze mooi en geeft de hoogte wat uitstraling...the sidespinnars wrote:is het mij of zijn die jog wheels beetje klein?Piaaa wrote:Als ik jou was, ik heb dit setje aangeschaft ...
http://www.rjshop.nl/Denon-Combi-DN-S70 ... euwsbriefj
Denon is zeker degelijk spul, een maat van me heeft het ook en het valt voor mij onder de noemer : Net geen Pioneer...
Kijk daar is naar dan heb je voor een redelijke prijs een super beginners setje staan
bevallen ze goed die cdj 400's want ik ben denk ook van plan om ze te aanschaffen?ProfaNe wrote:kzou gewoon na de winkel gaan en proberen enz...
khep ook super veel uitgezocht voordat ik mn cdj400's had aangeschaft... kan je wel aan anderen vragen maar het gaat erom wat je zelf wiltniet wat een ander mooi vind, of goed vind/fijner enz...
oke dan ga ik er ook maar voor kijken denk ikProfaNe wrote:jah bevallen zeker goed!!
werkt echt zooo fijn![]()
veel fijner dan de reloop's,, en die effecten werken ook super nice,, je kan dus een goedkopere mixer halen zonder effecten aangezien effecten op de mixer gebruikte ik nooit meer toen ik mn cdj400's had gehaald..
khep 1 nieuwe en 1 tweedehands gekocht, ze werken allebei precies t zelfde terwijl er 1 dus al bijna 2 jaar oud is... nix aan te merken