Zoals eerder gezegd heb ik niet zo veel met AOC, maar dit feest was echt heel erg leuk! Goede muziek, geen enkele mindere set gehoord, en de sfeer was de hele dag door echt top! Qua drukte vond ik dit persoonlijk perfect. Zaal stond vol genoeg voor het creëren van sfeer, maar je hield de hele dag door de ruimte om los te gaan, wat de sfeer nog meer ten goede kwam. Zo veel beter dan die sardienblik volle zalen...
Wel 2 minpuntjes. Plastic bekertjes drinken die je in 4 grote slokken leeg hebt voor €3,70 oid is belachelijk. Dat je zo weinig krijgt voor dit geld heb ik nog nergens eerder meegemaakt. En dan staat de beveiliging op momenten ook nog in de toiletten te controleren of je je bekertje niet bij vult :')
Eén stand voor eten is echt te weinig. Wachtrij was op een bepaald moment zo lang dat ik maar gewoon geen eten gekocht heb.
Maar afgezonderd van deze 2 dingen, nogmaals: Top feest gehad
Wel 2 minpuntjes. Plastic bekertjes drinken die je in 4 grote slokken leeg hebt voor €3,70 oid is belachelijk. Dat je zo weinig krijgt voor dit geld heb ik nog nergens eerder meegemaakt. En dan staat de beveiliging op momenten ook nog in de toiletten te controleren of je je bekertje niet bij vult :')
Eén stand voor eten is echt te weinig. Wachtrij was op een bepaald moment zo lang dat ik maar gewoon geen eten gekocht heb.
Maar afgezonderd van deze 2 dingen, nogmaals: Top feest gehad