Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerder gezegd heb ik niet zo veel met AOC, maar dit feest was echt heel erg leuk! Goede muziek, geen enkele mindere set gehoord, en de sfeer was de hele dag door echt top! Qua drukte vond ik dit persoonlijk perfect. Zaal stond vol genoeg voor het creëren van sfeer, maar je hield de hele dag door de ruimte om los te gaan, wat de sfeer nog meer ten goede kwam. Zo veel beter dan die sardienblik volle zalen...

Wel 2 minpuntjes. Plastic bekertjes drinken die je in 4 grote slokken leeg hebt voor €3,70 oid is belachelijk. Dat je zo weinig krijgt voor dit geld heb ik nog nergens eerder meegemaakt. En dan staat de beveiliging op momenten ook nog in de toiletten te controleren of je je bekertje niet bij vult :')
Eén stand voor eten is echt te weinig. Wachtrij was op een bepaald moment zo lang dat ik maar gewoon geen eten gekocht heb.

Maar afgezonderd van deze 2 dingen, nogmaals: Top feest gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hopen dat het euforische publiek een beetje de bar omzet omhoog gooit :lol: .


Ik heb iig mn steentje bijgedragen :beer: had m goed hangen op een gegeven moment. Nu nuchter aan het worden en in half slaap aan t vallen in de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 03:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb iig mn steentje bijgedragen :beer: had m goed hangen op een gegeven moment.

Anders ik wel! Weer een vrij excessieve hoeveelheid drank erdoorheen gejast zeg, poah

Leuk feestje gehad verder! Was echt wel weer leuk om deze kant van het spectrum ook eens zo uitgebreid langs te zien komen. Sfeer was ook top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genoten van deze mini X-Qlusive Bass Modulators. (L)

De laatste sets van Bass Modulators als duo waren memorabel.

Muzikaal zat het deze avond wel snor. Alleen kan ik me (nog) niet vinden in de nieuwe stijl van Headhunterz.. :/ Het contrast met het werk op de oude plank is te groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 11:35 
 
Hardtraxxer

Drie uurtjes gaan kijken aan het einde van de avond.
Moest wel echt even inkomen, kwam ook door een pijne pens. Shout out for de wc´s waar ik rustig kon zitten xd
Ik kwam voor Headhunterz maar die viel me eerlijk gezegd gigantisch tegen. Hij had 1,5 uur aan hitjes, oud en nieuw, kunnen draaien, maar herinner me vooral mid intro´s en wat meer experimentele tracks. De keren dat de hitjes voorbij kwamen was het wel genieten. Goede sfeer, vooral bij de Vertile tracks/ collabs. Hoge noten vielen helaas soms weg (achteraan in de zaal).

Geluid vond ik beter bij stage 2. Afgesloten met BM Classics. Dat was echt heerlijk, veel leuker dan het uur ervoor..
Jammer dat ze stoppen als duo, ben heel benieuwd wat er nu terecht van gaat komen.

Zag op IG dat Atmozfears nog even kwam buurten, maar waar de fuck was Wildstylez? Buitenlandse trip ofzo?

Één eettentje leek me wat weinig, gelukkig heb ik hier niet mee van doen gehad.

Op naar Qlimax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was nou het ding wat nog nooit gedaan was in hardstyle bij Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
waar de fuck was Wildstylez? Buitenlandse trip ofzo?

Yep, had boekingen in Canada
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wat was nou het ding wat nog nooit gedaan was in hardstyle bij Noisecontrollers?

Geen idee. Ongeveer 10 minuten weg geweest tijdens zijn set, dus dan zal hij het toen wel gedraaid/gedaan hebben. Daarvoor of daarna is me in ieder geval niet iets bijzonders opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de 3e x op rij dezelfde premixed set gedraaid wellicht? Een unicum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Voor de 3e x op rij dezelfde premixed set gedraaid wellicht? Een unicum!


Kan zijn, maar toch setje van de avond voor mij samen met Sound Rush en Sephyx. Vond Headhunterz ook retesaai. Zijn track met Vertile is heel vet, en niks mis mee dat ie wat harder gaat, maar de eerste 15 minuten waren alleen maar droge kicks / midintros. En die bass in your mf bass track kennen we nou ook wel :lol:

Overigens ook geen idee wat er dan in NC zijn set had moeten gebeuren. Kleine momentjes gemist maar niks 'bijzonders' gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2022 21:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Voor de 3e x op rij dezelfde premixed set gedraaid wellicht? Een unicum!


Een premixed set draaien of uberhaupt mixen is in dit hele genre uberhaupt de standaard geworden. Artiesten doen het vaker wel dan niet. Of er nou een show bij zit of niet, of het is pre-mixed of de platen zijn gewoon stop en press play. En zelfs als er gemixed wordt dan is het tegenwoordig mix-intro over 2e climax mixen, er zit uberhaupt niks in platen waar je wat mee kan mixen omdat niemand meer de attentiespan heeft voor een degelijke mid-intro of outro.

Voor een genre wat zo moeilijk te produceren is, is dit genre sinds pak hem beet 2017 by far het makkelijkste genre om te mixen.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten