Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
4-5 jaar geleden was ik hier 100% naar toe gegaan.
Spirit of Hardstyle was een fijn feestje in de 013 :thumbsup: .
Maar de afgelopen jaren hebben zij toch amper goede muziek(in mijn ogen) uitgebracht. Ik vind het meer experimenteel dan dansbaar met al die rare kicks :/ .

Vind het enorm jammer van heady en nc heb ik zo hoog zitten. Maar het feit dat het P1 album nog niet uit is zegt eigenlijk genoeg. Dat zou ik op mijn werk niet kunnen presteren :list: . Je neemt de fans toch niet serieus zo.

Hopelijk word het zaterdag wel tof feestje! Dat gun ik ze wel, maar mijn muziek is het niet meer helaas.


Ja ik ben het hier wel mee eens eigenlijk. Zoals de meesten waarschijnlijk niet is ontgaan, ben ik wel een redelijke liefhebber van de euforische stroming. Maar eigenlijk kan 95% van wat er de afgelopen jaren uit de AoC stal komt mij niet heel erg meer boeien. Erg jammer. Al zou ik een Bass Modulators (classics) en NCBM nog wel graag eens willen zien.

Hoop dat het uiteindelijk nog wel lekker vol staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon ook altijd het hele spectrum wel waarderen, Wildstylez Noisecontrollers waren altijd zekerheidjes voor me om mee te maken. Maar los van wat uitschieters doen die ook zeer weinig om in the picture te blijven.

NOu gaat headhunterz een kant op die ik wel kan waarderen maar heeft dat weinig meer met echt euforische hardstyle te maken.

Het is niet dat ik het niks vind, maar de grote namen laten het gewoon een beetje liggen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit natuurlijk ook wel een stukje oorzaak - gevolg in. Met de ontwikkeling van de huidige scene kan ik me er goed in vinden dat het uitermate demotiveert voor bijvoorbeeld een WSZ en NC om nog (veel) nieuwe muziek te maken. De markt voor euforische hardstyle lijkt bijna wel een soort niche te worden, doordat de RAW, Uptempo etc. zoveel de overhand heeft. Headhunterz lijkt er wel een beetje op in te spelen met zijn nieuwe nummers, maar ik denk dat WSZ en NC daarin teveel euforische puristen zijn en zich niet die kant op te willen bewegen. Daarentegen is het ook de vraag of het de juiste keuze is om het dan maar te accepteren en (bijna) geen nieuwe muziek meer te maken, dan zal er ook nooit een kentering komen dat euforisch zal groeien.

Al met al gewoon een hele jammerlijke ontwikkeling, maar o.a. door de TikTok generatie etc. zie ik dit ook niet zo snel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De UV bij DQ was behoorlijk gevuld en ook de RED tijdens eurorische setjes tijdens de drukkere uren.
Misschien zijn het meest buitlanders, geen idee.
De markt is er denk ik zeker, maar dan bij combinatie podia. De kunst is dan om een mooi verdeeld programma neer te zetten waar alle bezoekers zich in kunnen vinden.
Dit feest had in 2018 denk ik een vol HMH of Ziggodome gekregen. Heb niets tegen een kleinere locatie, lekker intiem.
Maar dan moet er wel een organisatie zijn die het doet.
Volgens mij moeten de artiesten van de euforische stijl samen eens kijken om krachten te bundelen. Over de labels heen, samenwerken aan een eigen organisatie? Dan krijg je ook afwisseling qua line up en gevestigde namen vs talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 16:27 
 
Hardtraxxer

Denk dat dat laatste niet perse een slecht idee is inderdaad. Ben zelf de laatste jaren eigenlijk veel meer euforisch gaan waarderen dan voorheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
De markt voor euforische hardstyle lijkt bijna wel een soort niche te worden, doordat de RAW, Uptempo etc. zoveel de overhand heeft.

Volgens mij hoor ik dit al vanaf 2015 ofzo geroepen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
THArdstyler schreef:
De markt voor euforische hardstyle lijkt bijna wel een soort niche te worden, doordat de RAW, Uptempo etc. zoveel de overhand heeft.

Volgens mij hoor ik dit al vanaf 2015 ofzo geroepen worden.

Dat zal best, maar het wordt ook steeds erger door stages die geschrapt worden etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 18:42 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Alm1ghty schreef:
THArdstyler schreef:
De markt voor euforische hardstyle lijkt bijna wel een soort niche te worden, doordat de RAW, Uptempo etc. zoveel de overhand heeft.

Volgens mij hoor ik dit al vanaf 2015 ofzo geroepen worden.

Dat zal best, maar het wordt ook steeds erger door stages die geschrapt worden etc.


Kwam wel dit ding tegen: https://www.facebook.com/events/840431114040717
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:


Pohhh hele toffe line-up zeg. Mogen het alleen wel wat meer gaan promoten, had er nog niks van voorbij zien komen en de interactie op Facebook is ook nog niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 20:50 
 
Hardtraxxer

Hoe werkt die 2 op 1 ticket? Alleen voor nieuw verkochte kaarten vanaf een bepaald moment, of ook op de toen al verkochte kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 21:06 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Hoe werkt die 2 op 1 ticket? Alleen voor nieuw verkochte kaarten vanaf een bepaald moment, of ook op de toen al verkochte kaarten?

Alle verkochte kaarten via de officiële ticketshop (dus niet ticketswap of appic).

Als je je ticket (opnieuw) download staat het er ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 21:48 
 
Hardtraxxer

Dan kan ik beter 2 tickets kopen op ticketswap voor 17 euro per stuk.
2100 even kijkje nemen dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
poekiepoes12 schreef:
Hoe werkt die 2 op 1 ticket? Alleen voor nieuw verkochte kaarten vanaf een bepaald moment, of ook op de toen al verkochte kaarten?

Alle verkochte kaarten via de officiële ticketshop (dus niet ticketswap of appic).

Als je je ticket (opnieuw) download staat het er ook op.

Ai, ik zie bij veel kaarten op TS de tekst erbij gezet door de verkopers: een 2e kan gratis mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas niemand meer mee kunnen strikken om hier mee heen te gaan. Maar ga gewoon eens solo, lineup ligt precies in mijn straatje, en er zijn te weinig euforische feesten anno 2022, om deze over te mogen slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 09:52 
 
Donateur

LV1 schreef:
Helaas niemand meer mee kunnen strikken om hier mee heen te gaan. Maar ga gewoon eens solo, lineup ligt precies in mijn straatje, en er zijn te weinig euforische feesten anno 2022, om deze over te mogen slaan.


Precies, laten we er iets moois van maken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga hier ook maar een kijkje nemen straks! Heb zo'n gevoel dat dit één van de laatste iets grotere feesten gaat zijn waar Euphoric echt de boventoon voert. Moet helaas wel de BM classics set missen vanwege OV gezever, maar dat is wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Dan kan ik beter 2 tickets kopen op ticketswap voor 17 euro per stuk.
2100 even kijkje nemen dan ;)


Je moet voor 20:00 binnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 15:29 
 
Hardtraxxer

fflkkr schreef:
poekiepoes12 schreef:
Dan kan ik beter 2 tickets kopen op ticketswap voor 17 euro per stuk.
2100 even kijkje nemen dan ;)


Je moet voor 20:00 binnen zijn

Hoe weet je dat?
Op het officiële Facebook account staat voor 2100 binnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
fflkkr schreef:
poekiepoes12 schreef:
Dan kan ik beter 2 tickets kopen op ticketswap voor 17 euro per stuk.
2100 even kijkje nemen dan ;)


Je moet voor 20:00 binnen zijn

Hoe weet je dat?
Op het officiële Facebook account staat voor 2100 binnen zijn.


In de mail staat 20:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute tickets gekocht! Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 16:26 
 
Hardtraxxer

Kan iemand bij de entrance vragen of het nou 2000 of 2100 is, organisatie geeft zelf wisselende tijden. Bvd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 16:53 
 
Hardtraxxer

21:00 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 17:06 
 
Hardtraxxer

Backfire schreef:
21:00 :)

Held
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stories van Outlaw events lijkt het mooi vol, op zich wel goed om te zien. Goeie keuze geweest om die kaarten 2 op 1 te doen. Zo is het gezichtsverlies voor organisatie/label beperkt.

Hopen dat het euforische publiek een beetje de bar omzet omhoog gooit :lol: Dat zou bij het gemiddelde raw/uptempo feest wel wat tegenvallen schat ik zo in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 19:24 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Stories van Outlaw events lijkt het mooi vol, op zich wel goed om te zien. Goeie keuze geweest om die kaarten 2 op 1 te doen. Zo is het gezichtsverlies voor organisatie/label beperkt.

Hopen dat het euforische publiek een beetje de bar omzet omhoog gooit :lol: Dat zou bij het gemiddelde raw/uptempo feest wel wat tegenvallen schat ik zo in.


Yes het is top. Goed sfeertje ook!

En niet te warm :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten