Mooi de hele dag hier pre-party en dan vervolgens door naar de GelredomeRoan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Is Qlimax dit jaar ook niet middag tot nacht?THArdstyler wrote:Mooi de hele dag hier pre-party en dan vervolgens door naar de GelredomeRoan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
ZuchtRoan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
Het heeft ontzettend lang geduurd en schijnbaar is de nieuwsbrief ook niet bij iedereen terecht gekomen. Oprechte excuses. Maar er is ook goed nieuws, het event wordt er alleen maar mooier op! Puntjes op de i nog zetten en dan komen we met alle info. (Die eerst naar alle ticketkopers wordt gestuurd uiteraard
)
Roan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
Nee hoor, wordt geen 26-11-22 dus niet tegelijk met Qlimax.
Hopppaa fake news!! we gaan hakkeShockerz-Events wrote:Roan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
kom feeste kom feeste
Mooi uit de tent gelokt zo.Shockerz-Events wrote:Roan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
HoppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaShockerz-Events wrote:Roan wrote:Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax.
We gaaaaaaaaaaaaan @melvin
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2021
- last seen Jan 2026
Updates?
Zojuist een restitutie mail gekregen over dit feest(niet aangevraad), voorspelt weinig goeds.. 
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Hi allemaal!
Ik wilde hier even reageren omdat er natuurlijk veel onduidelijk was.
We hebben ons best gedaan om een vervangende datum te krijgen!
Alleen ivm de locatie en de artiesten allemaal weer tegelijk bij elkaar te krijgen is het heel lastig.
Toen het werd afgelast wegens Corona zijn we al meteen gaan kijken voor een alternatief alleen door ook andere feesten en het festival seizoen wat eraan kwam. Was het gewoon heel lastig nogmaals.
We kunnen op dit moment gewoon nog geen alternatief vinden.
Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen!
Iedereen krijgt sowieso zijn geld terug via paylogic.
Nogmaals excuses voor het lange wachten! Alleen wilde ik dit natuurlijk ook niet zomaar eruit gooien!
En samen met de organisatie gaan we kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen gaan organiseren.
Alleen ivm de locatie en de artiesten allemaal weer tegelijk bij elkaar te krijgen is het heel lastig.
Toen het werd afgelast wegens Corona zijn we al meteen gaan kijken voor een alternatief alleen door ook andere feesten en het festival seizoen wat eraan kwam. Was het gewoon heel lastig nogmaals.
Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen!
Nogmaals excuses voor het lange wachten! Alleen wilde ik dit natuurlijk ook niet zomaar eruit gooien!
En samen met de organisatie gaan we kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen gaan organiseren.
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Jammer maar begrijpelijk. Goed dat het even wordt toegelichtB-Front wrote:Hi allemaal!
Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen!![]()
![]()
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Ja ikke natuurlijk ook ontzettend en ik baal ook enorm dat je mensen moet teleurstellen. En dat gaat sowieso goed komen!TBA+ wrote:Jammer maar begrijpelijk. Goed dat het even wordt toegelichtB-Front wrote:Hi allemaal!
Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen!![]()
![]()
En samen met de organisatie gaan we kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen gaan organiseren.hopelijk gaat het ooit nog lukken want ik keek er wel naar uit in die locatie jouw show
.
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 5 days ago
Ok, bedankt voor het doorgeven. Begrijpelijk dat het heel lastig is om o.a. alle agenda's afgestemd te krijgen. We wachten het af en horen het graag wanneer er een evt nieuwe datum bekend is.