Top line-up. Met een Frontliner / B-Frontliner was de line-up echter perfect geweest 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Helaas kan ik die dag niet, wel heel dik 
Ik ook, hier had ik anders wel graag bij willen zijn...wrote:Helaas kan ik die dag niet, wel heel dik
Eigenlijk voorgenomen wat te gaan minderen met feesten, maar dit is wel steengoed zeg.
@Shockerz hoe breed is het begrip B-Front classics hier? Ik zou bijvoorbeeld ook graag de periode 2014 - 2018 horen in dit geval. Komt dit ook aan bod, of is dat geheel afhankelijk van hoe B-Front het verder in zal gaan vullen dit feest (ervan uitgaande dat hij b2b draait met de meeste andere artiesten a la XQlusive?)
Twijfel door alle feesten en scriptieperiode een beetje om hier heen te gaan, want normaal gesproken zou dit voor mij echt een zekerheidje zijn omdat het om B-Front draait. Het is ook nagenoeg een perfecte line-up, al had het voor mij écht perfect geweest als Voidax en/of Udex en B-Frontliner waren toegevoegd.
Hebben we toch maar ff verzetwrote:Helaas krijgen wij al bezoek thuis die dag.
Krijg net een promotie email binnen van Shockerz waar B-Frontliner wel op de lineup staat!wrote:Top line-up. Met een Frontliner / B-Frontliner was de line-up echter perfect geweest
Las vandaag een reactie op FB van B-Front waarbij hij zegt dat Frontliner in Amerika zit, apart haha.wrote:Krijg net een promotie email binnen van Shockerz waar B-Frontliner wel op de lineup staat!wrote:Top line-up. Met een Frontliner / B-Frontliner was de line-up echter perfect geweest
Helaas ging hier intern iets mis met een oude versie van het artwork, waar B-Frontliner op staat. Inderdaad was dit niet mogelijk en dit wilden we dan ook niet communiceren. Wel gebeurd dus, balen maar het is niet anders.wrote:Krijg net een promotie email binnen van Shockerz waar B-Frontliner wel op de lineup staat!wrote:Top line-up. Met een Frontliner / B-Frontliner was de line-up echter perfect geweest
Kan gebeuren natuurlijk, fijn dat jullie hier reageren om het even te verduidelijken!
-
BArtiest
- 215 posts member since 2014
- last seen Feb 2025
Ja erg balen dat Barry er last minute toch niet bij kon zijn. We wilde graag jullie daar de nieuwe muziek laten horen.
Maar goed natuurlijk nog steeds hartstikke blij met de line up!
Misschien dat we nog kijken voor een leuk alternatief haha!
Verder presenteer ik mijn nieuwe live show. Een soort show zoals beyond reality maar dan een stapje extra!
Denk dat het wel uniek gaat worden! Iig ik hoop dat jullie dat ook vinden haha!
Hopelijk tot 27 november!
Verder presenteer ik mijn nieuwe live show. Een soort show zoals beyond reality maar dan een stapje extra!
-
SHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2017
- last seen May 2023
Misschien is er nu wel hoop voor Barryfrontwrote:Ja erg balen dat Barry er last minute toch niet bij kon zijn. We wilde graag jullie daar de nieuwe muziek laten horen.
Misschien toch nog tickets kopen, in de hoop dat de nieuwe datum wel uitkomt.
Edit: Verkoop gepauzeerd zie ik nu.
Edit: Verkoop gepauzeerd zie ik nu.
Nieuwe datum zsm bekend, bfrontliner toegevoegd aan de line up! 
Heb gewacht met kaartje kopen tot de maatregelen bekend waren, maar dit feest wil ik wel bezoeken 
@Shockerz
Enig idee wanneer dit event (hopelijk) gaat plaatsvinden?
Hier ook erg benieuwd naarwrote:@Shockerz
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Al wat meer bekend over deze? De agenda begint weer aardig vol te raken en wil deze niet missen

We komen snel met een definitieve datum, even in deze overvolle agenda een mooie datum zoeken waarbij ook alle artiesten kunnen! (Inclusief B-Frontliner
)
En en en?wrote:We komen snel met een definitieve datum, even in deze overvolle agenda een mooie datum zoeken waarbij ook alle artiesten kunnen! (Inclusief B-Frontliner)
wrote:En en en?wrote:We komen snel met een definitieve datum, even in deze overvolle agenda een mooie datum zoeken waarbij ook alle artiesten kunnen! (Inclusief B-Frontliner)