Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/

Mooi de hele dag hier pre-party en dan vervolgens door naar de Gelredome :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/

Mooi de hele dag hier pre-party en dan vervolgens door naar de Gelredome :D

Is Qlimax dit jaar ook niet middag tot nacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/


Zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 13:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Het heeft ontzettend lang geduurd en schijnbaar is de nieuwsbrief ook niet bij iedereen terecht gekomen. Oprechte excuses. Maar er is ook goed nieuws, het event wordt er alleen maar mooier op! Puntjes op de i nog zetten en dan komen we met alle info. (Die eerst naar alle ticketkopers wordt gestuurd uiteraard (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:36 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/



Nee hoor, wordt geen 26-11-22 dus niet tegelijk met Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/



Nee hoor, wordt geen 26-11-22 dus niet tegelijk met Qlimax.


Hopppaa fake news!! we gaan hakke

kom feeste kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/



Nee hoor, wordt geen 26-11-22 dus niet tegelijk met Qlimax.


Mooi uit de tent gelokt zo. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Roan schreef:
Een maat van me heeft een nieuw ticket gekregen met daarop 26 november 2022, tegelijk met Qlimax. :/



Nee hoor, wordt geen 26-11-22 dus niet tegelijk met Qlimax.


Hoppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

We gaaaaaaaaaaaaan @melvin
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 14:52 
 
Hardtraxx Newbie

Updates?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist een restitutie mail gekregen over dit feest(niet aangevraad), voorspelt weinig goeds.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 14:26 
 
Artiest

Hi allemaal!

Ik wilde hier even reageren omdat er natuurlijk veel onduidelijk was.

We hebben ons best gedaan om een vervangende datum te krijgen!
Alleen ivm de locatie en de artiesten allemaal weer tegelijk bij elkaar te krijgen is het heel lastig.

Toen het werd afgelast wegens Corona zijn we al meteen gaan kijken voor een alternatief alleen door ook andere feesten en het festival seizoen wat eraan kwam. Was het gewoon heel lastig nogmaals.
We kunnen op dit moment gewoon nog geen alternatief vinden.

Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen! :thumbsup: ^^

Iedereen krijgt sowieso zijn geld terug via paylogic.
Nogmaals excuses voor het lange wachten! Alleen wilde ik dit natuurlijk ook niet zomaar eruit gooien!

En samen met de organisatie gaan we kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen gaan organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 15:31 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Hi allemaal!

Ik wilde hier even reageren omdat er natuurlijk veel onduidelijk was.

We hebben ons best gedaan om een vervangende datum te krijgen!
Alleen ivm de locatie en de artiesten allemaal weer tegelijk bij elkaar te krijgen is het heel lastig.

Toen het werd afgelast wegens Corona zijn we al meteen gaan kijken voor een alternatief alleen door ook andere feesten en het festival seizoen wat eraan kwam. Was het gewoon heel lastig nogmaals.
We kunnen op dit moment gewoon nog geen alternatief vinden.

Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen! :thumbsup: ^^

Iedereen krijgt sowieso zijn geld terug via paylogic.
Nogmaals excuses voor het lange wachten! Alleen wilde ik dit natuurlijk ook niet zomaar eruit gooien!

En samen met de organisatie gaan we kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen gaan organiseren.


Jammer maar begrijpelijk. Goed dat het even wordt toegelicht :thumbup: hopelijk gaat het ooit nog lukken want ik keek er wel naar uit in die locatie jouw show :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 15:35 
 
Artiest

TBA+ schreef:
B-Front schreef:
Hi allemaal!

Ik wilde hier even reageren omdat er natuurlijk veel onduidelijk was.

We hebben ons best gedaan om een vervangende datum te krijgen!
Alleen ivm de locatie en de artiesten allemaal weer tegelijk bij elkaar te krijgen is het heel lastig.

Toen het werd afgelast wegens Corona zijn we al meteen gaan kijken voor een alternatief alleen door ook andere feesten en het festival seizoen wat eraan kwam. Was het gewoon heel lastig nogmaals.
We kunnen op dit moment gewoon nog geen alternatief vinden.

Maar we doen ons best om te kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen doen! :thumbsup: ^^

Iedereen krijgt sowieso zijn geld terug via paylogic.
Nogmaals excuses voor het lange wachten! Alleen wilde ik dit natuurlijk ook niet zomaar eruit gooien!

En samen met de organisatie gaan we kijken of we in de toekomst toch wat leuks kunnen gaan organiseren.


Jammer maar begrijpelijk. Goed dat het even wordt toegelicht :thumbup: hopelijk gaat het ooit nog lukken want ik keek er wel naar uit in die locatie jouw show :love: .


Ja ikke natuurlijk ook ontzettend en ik baal ook enorm dat je mensen moet teleurstellen. En dat gaat sowieso goed komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 15:30 
 
Hardtraxxer

Ok, bedankt voor het doorgeven. Begrijpelijk dat het heel lastig is om o.a. alle agenda's afgestemd te krijgen. We wachten het af en horen het graag wanneer er een evt nieuwe datum bekend is.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten